Go Back   Wolfdog.org forum > Nederlands > Gezondheid en voeding

Gezondheid en voeding Het voeren van een wolfhond, informatie over hondenvoer, vaccineren, etc

 
 
Thread Tools Display Modes
Old 28-04-2008, 17:42   #1
Azazel
n00b
 
Azazel's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: somewhere
Posts: 1,622
Default Castratie

Heleuhhh allemaal,

Nou vandaag was de grote dag voor Shadow want hij is vanochtend gecastreerd. Waarom? Nou hij heeft het nu meerdere keren met Breezer aan de stok gehad en hij krijgt het niet voor elkaar om de Breezer de baas te worden. Breezer raakte bij deze knokpartijen regelmatig gewond en na 4x te zijn gehecht vond ik het genoeg. De dierenarts adviseerde me Shadow te laten castreren aangezien hij diegene was die hogerop probeerde te komen en dit na 5 jaar nog niet gelukt was en in deze gedachte kon ik helemaal meegaan. Het castreren van Breezer zou er namelijk voor zorgen dat ze elkaar nog meer in de haren zouden vliegen. *there can be only one, om maar even in Highlander (een film) termen te spreken*

Sinds ik um vanmiddag opgehaald heb is het ineens een doetje.
Een hond zoals ik hem nog nooit heb meegemaakt. Hij loopt me continue achterna, is super rustig en is zo slijmerig als de pest. Waar hij eerst die onafhankelijke hond was die zich van niets en niemand wat aantrok, is hij nu zo slaafs als Breezer is.

Ik ben benieuwd hoe ie zich morgen gaat gedragen.

Heeft iemand op dit forum trouwens ervaring met de castratie van een TSW? Ben namelijk heel benieuwd hoe snel er verandering in gedrag op treedt na een castratie, en/of er uberhaubt wel verandering optreed...

morgen i.i.g. meer over Shadow...
__________________
Wie het oude niet eert, is het nieuwe niet weerd
Azazel jest offline   Reply With Quote
 


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 23:35.


Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
(c) Wolfdog.org