|   |   | 
| 
 | |||||||
| _Administratie Vragen gerelateerd aan wolfdog.org, database en andere technische zaken | 
|  | 
|  | Thread Tools | Display Modes | 
|  | 
|  27-03-2009, 12:09 | #1 | 
| Junior Member Join Date: Jul 2008 Location: Opglabbeek (B) 
				 |  Wolfhonden database 

Ik wilde even vragen of de wolfhonden database weer terug online komt? Gr Tatiana | 
|   |   | 
|  27-03-2009, 13:22 | #2 | 
| Yara Join Date: Feb 2006 Location: Berkel en Rodenrijs 
				 |   

Bij mij staat het gewoon on-line    | 
|   |   | 
|  27-03-2009, 16:50 | #3 | 
				 |   

Ik krijg al een hele poos deze melding als ik naar de database wil: Fatal error: Call to a member function GetRowAssoc() on a non-object in /home/wolfdog/domains/wolfdog.org/public_html/php/includes/pnBlocks.php on line 69 En ikke en pc's gaan niet samen zodra er meer van mij gevraagd word als aan/uit zetten  Gr Tatiana | 
|   |   | 
|  30-03-2009, 08:29 | #4 | 
				 |   

Niemand een idee wat dit is of wat ik moet doen zodat ik de database weer kan bereiken? Ik krijg op alle 3 de pc's hier in huis telkens dezelfde melding.  Gr Tatiana | 
|   |   | 
|  30-03-2009, 09:21 | #5 | |
| n00b Join Date: Sep 2003 Location: somewhere 
				 |   Quote: 
 Ik zou het even melden bij Przemek of Margo als ik jou was. Uit de bestandsnaam pnBlocks.php zou je misschen kunnen opmaken dat er voor jou iets geblokkeerd word, je IP adres bijvoorbeeld. Maar het zou ook net zo goed een database probleem kunnen zijn m.b.t. jou account. Ikzelf kan ook nog bij de database, zonder foutmeldingen. Succes ! Groetjes, Barry 
				__________________ Wie het oude niet eert, is het nieuwe niet weerd   | |
|   |   | 
|  30-03-2009, 11:08 | #6 | |
| Senior Member Join Date: Sep 2003 Location: Warnsveld 
				 |   Quote: 
  Ik kan zelf niet ontdekken wat er bij jou aan de hand is, maar heb al aan Przemek gevraagd of hij er even naar wil kijken. 
				__________________ Vriendelijke groeten, Mijke PS: I am not a moderator anymore!!   | |
|   |   | 
|  | 
| 
 | 
 |