Thread: Wolfhybrides
View Single Post
Old 10-08-2006, 12:25   #10
kobesen
Erfelijk aangeboren Bitch

kobesen's Avatar

Jeetje nee zeg. Ik heb genoeg aan Denzel. Of jij leest niet goed of ik ben niet duidelijk.
Ik wil geen hybride, ik wil geen f2 f3 nest ik wil zelfs geen f4 nest. Ik wil alleen maar weten hoe het met de nederlands wet zit i.v.m. dat soort nesten, omdat ik wil weten of wij hier in Nederland de boel via de wet wel goed geregeld hebben i.v.m. al dat gezeur in Engeland en Noorwegen. In noorwegen zijn tsjechen verboden en in Engeland zijn tsjechen en Saaren verboden. Zij zeggen in Engeland dat als een hond meer dan 1% wolvenbloed in zich heeft dat het een hybride is. En dus verboden. Ik maak me een beetje zorgen dat als er meerdere landen in Europa dit gaan denken dat er straks misschien een europese wet komt die dit soort honden (tsjechen en saaren) gaat verbieden.

Ik heb echt al mijn berichtjes weer door gelezen en kan nergens vinden dat ik erin heb gezegd een F2 nest te willen. Klopt ook want dat wil ik helemaal niet. Het gaat mij dus nogmaals over de wethier in Nederland en over hoe dit alles nu opgebouwd is.
kobesen jest offline   Reply With Quote