Thread: Verzorging
View Single Post
Old 13-09-2011, 13:37   #2
Akeela
Junior Member
 
Akeela's Avatar
 
Join Date: May 2010
Location: oud-gastel
Posts: 17
Default

Wandelen: gemiddeld 2x p dag ( meestal wel een x losrennen op een veld)

Borstelen: 2 x per week (ze verzorgen zichzelf heel goed, alleen zonder borstelen bergen haar in je huis )

Voeding: vers rundvlees (je hebt allerlei merken, wij halen het bij een boer die het zelf voor zijn jachthonden maakt, dus ECHT vers. Je merkt t echt aan haar vacht/spieren/ontlasting)

Trainen: Akeela is nu 1,5 jaar wij gaan nog steeds 1x per week naar cursus niet alleen om wat te leren ook om lekker intensief met haar bezig te zijn!

Huis: We zijn momenteel aan het verhuizen/verbouwen. maar 2M hoog springen ze zeker!! en gewoon gaas werkt niet, dat knauwt te lekker!

Werk: Ik ben Kapster en werk voor mezelf, mijn vriend werkt in 3 ploegen, Akeela is gemiddeld 3 dagen per week alleen en dan maximaal 5 uurtjes.
(wanneer het haar te lang duurt slaat ze alarm aaooooooouuh!!!!)

Slaapplek: Ze slaapt altijd in een gesloten bench, nu nog in de woonkamer, straks in de bijkeuken. wanneer het 11 uur is gaat ze vanzelf naar der bedje! (goed opgevoed he haha!)

Verder wil Akeela overal bijzijn (denk aan de bank/aan tafel/in bed/ wc)
En consequent zijn hebben ze echt nodig!!!! (ik heb daar ook vééél moeite mee want het is ook zo'n lieve kroelerd) Mijn vriend is daar erg goed in en daarmee ook de "baas" in huis!!!

Ik hoop dat je hier iets aan hebt en dat er nog meer antwoorden voor je zullen volgen!!!
Akeela jest offline   Reply With Quote