View Single Post
Old 17-03-2009, 20:57   #40
Azazel
n00b
 
Azazel's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: somewhere
Posts: 1,622
Unhappy

Hoi Martine,

Naast mijn motivatie in het clubblad ben ik natuurlijk iemand die niet schroomt om te reageren in topics op wolfdog.

Die op het moment dat er gemopperd word over lidmaatschapskaartjes er voor zorgt dat je het dezelfde week nog ontvangt.
En er ook meteen een mogelijkheid word gemaakt voor andere leden om dit op een makkelijke manier aan te vragen.

Ik ben een luisterend oor voor eenieder die denkt dat het beter kan en ik ben ook iemand die openstaat voor verandering. Verder doe ik me niet anders voor dan dat ik ben, daarom ben ik soms erg direct in mijn antwoorden.

What you see is what you get zeg ik maar.

Als de leden "voor" mij stemmen ga ik ze niet beloven dat alles beter zal worden, maar wel dat ik mijn uiterste best zal doen. En mocht ik niet als bestuurslid worden gekozen, dan zal ik me nog steeds inzetten voor de vereniging hetzij via andere wegen.

Maar om heel eerlijk te zijn lig ik niet zo wakker van de stemmentelling rondom mijn persoon. Het aannemen van het vorig jaar vastgesteld fokreglement vind ik persoonlijk een veel belangrijker issue op de agenda.

Hoop dat je hiermee uit de voeten kan?

Ps.. ik denk trouwens dat iemand uit de werkhondenwereld een prima bestuurslid voor de vereniging kan zijn, misschien iets voor jou?

Groetjes,
Barry

Hmm ik heb per ongeluk een unhappy icoontje aangeklikt in mijn bijdrage, dit heeft verder niets te betekenen..
__________________
Wie het oude niet eert, is het nieuwe niet weerd

Last edited by Azazel; 17-03-2009 at 21:11.
Azazel jest offline   Reply With Quote