View Single Post
Old 15-02-2008, 15:30   #14
kobesen
Erfelijk aangeboren Bitch
 
kobesen's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Location: Arnhem
Posts: 1,272
Default

Quote:
Originally Posted by mijke View Post
De mensen die mij aangegeven hebben waarom ze niet meer op het forum willen participeren, zijn echt niet alleen de mensen die "altijd olie olie op het vuur gooiden" !
En ook dit soort onsympathieke reacties als "ze mogen lekker wegblijven" zal mensen zeker niet motiveren om actief op het forum mee te praten

Er zijn ook mensen bij die zich mateloos irriteerden aan het bewust "hooghouden" van sommige topics. En anderen irriteerden zich weer aan de wijze waarop sommigen de NTKW activiteiten zelfs promoten in topics over andere onderwerpen van anderen.
En hieronder waren ook mensen met een hele positieve opstelling en altijd constructieve forum bijdrages bij ..



Maak je geen zorgen, ik lees nagenoeg alle dagen het forum

Maar ik vermoed dat je duid op de periode dat ik de lawine training in oostenrijk volgde en ik daar zelfs gebeld werd met het verzoek om bepaalde reacties op het forum te verwijderen.
Aangezien ik daar geen internet had, heb ik de bewuste aanstootgevende stukken verwijderd bij thuiskomst.

Regelmatig ontvang ik diverse verzoeken om bepaalde topics te verwijderen. (Er staat altijd wel ergens een reactie tussen die iemand niet zint) Maar ik ben niet een soort nanny voor dit forum!
Als ik het iedereen naar de zin zou willen maken met het verwijderen van reacties die ze minder prettig vinden, zou het wel een heel bizar en raar leesbaar forum worden.

Het zou al een stuk schelen wanneer iedere schrijver zich realiseert dat iedere actie een reactie uitlokt. Als iedereen, alvorens een reactie te plaatsen, nog eens goed zou overlezen hoe het op anderen zou kunnen overkomen, zou dat ook al veel onnodige commotie schelen.

Tenslotte nog een reactie mbt items over mixes en hybriden. Juist vanwege de hype om mixes te fokken, zijn er voorstellen gedaan om op deze site niet langer mee te werken aan adverteren van deze pups en herplaatsers.
Tot op heden ben ik hier zeer coulant mee omgegaan, omdat ik vind dat de bewuste dieren hier ook niets aan kunnen doen.
Maar ik zal mij zeker niet zo cooperatief opstellen als mensen mij bij een tweede "per ongeluk" nestje vragen of ik er hier aandacht aan wil schenken.
Ik doelde idd op je training in Oosterijk en toen je in Tjechiƫ zat.
Ook ik ben niet heilig, maar ik mag wel stellen dat ik de mensen die in de tijd dat je weg was, bepaalde uitlatingen hebben gedaan op het forum NIET zal missen. En voor mij mogen ze idd WEGBLIJVEN.
Ik kan veel hebben, maar dat ging echt tever. Aan dat soort uitlatingen heeft niemand iets! En ik revereer daar naar. De mensen die door dit soort discussies wegblijven, ja DAT vind ik eeuwig zonde!
Het bewust hooghouden van topics, is iets waar ik mij ook aan stoor. En het reclame maken voor jezelf in een ander forum, dat daar niet over gaat, ook daar heb ik mij mateloos aan zitten ergeren.
Daarin geef ik je gelijk.

Maar dat je het een onsympatieke reactie vind, dat ik het prettig vind dat sommige figuren (ik bedoel daarmee het topic dat je hebt weggehaald bij thuiskomst) weg zijn. Dat vind ik dus niet onsympathiek. Heb namelijk nog nooit iemand graag weggehad op dit forum. Maar dat topic, was voor mij een grens die mijlenver overschreden werd. En als die figuur nog steeds actief op het forum was, was ik dat niet meer.
Het spijt me dat je het onsympathiek vind, dat ik blij ben dat deze persoon weg is. Ik vind dat dus niet zo.

Kim
__________________
Het product van je eigen denken, is je omgeving!
(citaat Maurice Oosterhof zie www.spoorzoeken.net)
'Spoorzoeken, leven is mensenwerk' COACHBOEK VAN HET JAAR 2012!!!!!!!
kobesen jest offline