View Single Post
Old 13-02-2012, 14:41   #51
gerard&monique
Lupo & Mizar
 
gerard&monique's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Location: Amsterdam Z.O.
Posts: 156
Default

Ik kan natuurlijk alleen voor Coco spreken.
Toen Coco en haar zusje naar Nederland kwamen was het nekwervel probleem nog niet in deze mate bekend. In zovere hebben de zusjes bij gedragen aan het onderzoek en weer een nieuwe weg geopend.
Coco speelt met Lupo en Mizar en dat kan er best lomp aan toe gaan ook Yahzi is hier nu op vakantie en ook die gaat niet altijd even zachtzinnig met haar om. Dit corrigeren wij expres niet omdat ook Coco moet leren wat haar plaats in de roedel is en hoe ver zij kan gaan.
Verder zijn Monique en ik van mening dat ze een zo normaal mogelijk leven moet lijden en niet als een kasplantje behandeld moet worden. Dus gewoon lekker springen, rennen, vallen, spelen en weer opstaan. Mocht dit betekenen dat op een zekere dag haar nek dan toch parten speelt heeft ze misschien een kort maar wel een fijn leven gehad.
Ik zou dus zeggen de nek afwijking hoeft niemand tegen te houden Chico op te nemen. Hopelijk vindt hij snel een plaatsje hij is nog jong en dus nog kneedbaar bedenk wel hoe klein ze ook zijn het blijven echte TsW´s maar door hun afmeting wel makkelijker te corrigeren.

Gerard
gerard&monique jest offline   Reply With Quote