Thread: BONITATIE ??
View Single Post
Old 09-07-2006, 13:21   #46
mijke
Senior Member
 
mijke's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: Warnsveld
Posts: 2,033
Default

Quote:
Originally Posted by herder
Hoe gaan we ons opgeven, gewoon hier via het forum, of wil je het liever via de persoonlijke mail?
Het lijkt mij het meest zinvol om eerst eens te inventariseren wie en met hoeveel honden er evt. interesse hebben voor een Bonitatie in Nederland!

Op moment dat een beetje helder is om hoeveel honden en mensen het gaat, kan ik dan e.e.a. nader onderzoeken en uitwerken.
Wanneer datum en kosten bekend zijn, kunnen mensen zich vervolgens ook echt gaan opgeven.

Quote:
Originally Posted by stefanie
en aan welke periode (maand) je denkt
Ik denk in ieder geval aan een periode dat we de meeste kans hebben op redelijk weer Maar op dit moment is het nog veel te vroeg om daar iets concreets over te zeggen!
Als ik eerst weet om hoeveel honden het gaat, kan ik vervolgens overleggen in welke periode de keurmeester kan.

Quote:
Originally Posted by patty
Vanaf welke leeftijd kan je je hond aan een bonitatie laten deelnemen?
De Jeugdpresentatie is voor reuen en teven tussen de 6 en 15 maanden

De Bonitatie is voor teven vanaf 15 maanden en voor reuen vanaf 18 maanden

En Letty en Jolanda alvast bedankt voor je hulp aanbod! Daar zal ik (als alles doorgaat) graag gebruik van maken

Ik zal dadelijk een nieuw topic openen waar mensen kunnen aangeven of ze geinteresseerd zijn in een Bonitatie
__________________
Vriendelijke groeten,
Mijke

PS: I am not a moderator anymore!!
http://www.ursidaestee.wolfdog.org/voor%20wolfdog/handtekening/New%20format%20banner%20Wg.jpg
mijke jest offline   Reply With Quote