View Single Post
Old 27-05-2007, 01:47   #1
mijke
Senior Member
 
mijke's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: Warnsveld
Posts: 2,033
Default Super kans: ook een Bonitatie in België!!

Voor alle de TsW eigenaren in Nederland is er nu ook de mogelijkheid om eens (dichterbij dan in CZ of SK!) door een echte deskundige (Sona Bognorova uit Slowakije) te laten beoordelen in hoeverre je TsW ook eigenlijk aan de rasstandaard voldoet.
Want de Belgische TsW club (http://www.cswbelgium.be/) heeft op 23 juni ook een Bonitatie georganiseerd!

Er nemen mensen deel uit Italie , Duitsland, Luxemburg en Belgie en tot nu toe pas 1 Nederlander.
En dat laten wij toch zeker niet op ons zitten??!!
Want ook hier in Nederland zijn veel TsW's die zeker aan de rasstandaard voldoen!!

Even nog wat praktische info:
Om 9 uur begint het (en is reservering van een ontbijt mogelijk)
Om 10.00 uur start een wandeling van 7.5 km waarbij de keurmeester (Sona Bognorova) meeloopt om het gedrag van alle TsW's ook eens te zien.
Om 12 uur is de lunch (die je zelf kunt meenemen of reserveren)Om 14.00 uur start de Jeugdpresentaie en de Bonitatie

(Ik heb enige tijd terug een uitgebreid artikel geschreven , over wat dit allemaal is, wat je er van kunt verwachten en wat de verschillen zijn tussen een Bonitatie en Jeugdpresentatie, en hoe je jouw eigen TsW hier het beste op kunt voorbereiden. Maar helaas is dit door de technische problemen op deze site nog steeds niet zichtbaar voor bezoekers
Evt. geïnteresseerden kunnen via een PB contact met mij opnemen voor de tekst)

Kosten:
Wandeling: Gratis
Jeugdspresentatie: Gratis
Bonitatie: 15 euro per hond (ivm met reis en verblijfskosten keurmeester)

Voor meer info en opgave kun je contact opnemen met de voorzitter van de Belgische club "CsW Beligium" : Patrick Cools - [email protected]


Enne.., voor de chauffeurs onder ons, het is slechts op 100m van de autostrade E19 afrit Kontich

Groetjes
Mijke

PS
Voor degenen die zich afvragen of ik soms die enige Nederlander ben, nee.. Want HELAAS kan ik dan niet! (in de loop van die dag vertrekken nl mijn 4 tijdelijke Russische pleegkids weer naar Belarus. En in mijn roedel gaan al m'n kids nog steeds voor op mn doggy's) Maar als het een andere datum was geweest, was ik zeker naar Kontich gegaan!
__________________
Vriendelijke groeten,
Mijke

PS: I am not a moderator anymore!!
http://www.ursidaestee.wolfdog.org/voor%20wolfdog/handtekening/New%20format%20banner%20Wg.jpg
mijke jest offline   Reply With Quote