View Single Post
Old 24-12-2008, 22:23   #3
mijke
Senior Member
 
mijke's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: Warnsveld
Posts: 2,033
Default

hoi stefanie,

Volgens mij staat er niets in over de certificering (althans ik kan het zo snel niet vinden!)

Maar er wordt vermeld dat de RVBH de uitvoering van het Centraal Fokbeleid heeft gestopt.
(wat dit precies betekent en waar daar iets over te vinden is weet ik ook niet hoor!)

En nu het Centraal Fok Beleid van de baan is, schijnt de RV formeel te moeten terugkomen op de afspraken die op de ALV gemaakt zijn over het ras specifieke gedeelte.
En de vraag aan de leden op de volgende ALV zal zijn: "of zij de eisen van dit rasspecifieke fokbeleid van het CFB willen laten dienen als fokreglement van de RV".

Het zal wel te maken hebben met formele en vereniging/juridisch technische redenen Want er wordt ook vermeld dat het bovenstaande dan in zal houden dat het Huishoudelijk regelement veranderd zal moeten worden

Maar hopenlijk krijgen alle leden hierover meer opheldering in het volgende clubblad, zodat we ook allemaal snappen waar het over gaat
__________________
Vriendelijke groeten,
Mijke

PS: I am not a moderator anymore!!
http://www.ursidaestee.wolfdog.org/voor%20wolfdog/handtekening/New%20format%20banner%20Wg.jpg

Last edited by mijke; 24-12-2008 at 22:26.
mijke jest offline   Reply With Quote