Thread: Behendigheid
View Single Post
Old 17-03-2011, 22:58   #23
jmvdwiel
Senior Member
 
jmvdwiel's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,061
Default

Leuk dat Ottokar ook behendigheid doet , vergeet vooral niet om je zak vol met echte lekkere dingen te stoppen... dat wil voor Barry zeggen Rodi worst of een vergelijkbaren andere worst, maar voor de frolic doet hij niet genoeg.

Oh ja en Barry was in het begin heel erg moe halverwege de les ik denk van alle indrukken en andere honden in de gaten houden, nu ben ik met de 4e cursus bezig en dat gaat een stuk beter
Vandaag met de palen de eerste 2 keer foutloos zonder strips en daarna ging meneer fouten maken..... het is dus GEEN border collie en zal het nooit worden ook! Ik heb het idee dat zodra er een oefening meer als 2 x gedaan moet worden meneer meer fouten gaat maken, dus ook voor de trainers blijft het een uitdaging een tsjech in de les

Op dit moment heeft hij eigenlijk alleen nog wat moeite met de band de andere toestellen gaan allemaal goed, zelfs op de wip gaat hij als een razende roeland gaat in de remmen op het kantelpunt om braaf te wachten (natuurlijk voor een koekje) op het raakvlak, oh en op de kattenloop kan hij zelfs gallopperen.... dit zijn voor hem de 'uitdagende' toestellen, de sprongen kunnen hem echter gestolen worden.
jmvdwiel jest offline   Reply With Quote