Thread: Akela puppies
View Single Post
Old 16-03-2009, 15:31   #13
of_Mercedes_Dream
Junior Member
 
Join Date: Sep 2003
Location: Kontich, near Antwerp
Posts: 460
Default

Hallo,
Even de stand van zaken melden. Mijn 3 puppy reutjes zijn op 24 uur tijd gestorven desondanks hun 400à500gr geboortegewicht. Akela is op dag 59 bevallen hetgeen voor haar vroeg was. De 6 teefjes doen het SUPER GOED alsook Akela. Ze zijn vandaag 19dagen oud en 5 van de 6 zitten al boven de 2kg. Hun oogjes zijn al lang open, hun tandjes zijn er ook al en nu zetten ze hun eerste stappen. En natuurlijk zijn ze al aan het spelen met elkaar.
Vanaf hun zesde dag hebben ze TV bij hun en deze staat ongeveer 18u per dag op. Ze schrikken dus al niet op als ze iets horen.
Het eerste kontakt met mijn andere honden is ook al gebeurd.
Een grappig verhaaltje: 's morgens om 05.30u voor ik ga werken ga ik natuurlijk Akela eten geven en de puppies eens goed knuffelen. Ik leg mij ook neer in de werpbak. (gelukkig groot genoeg!) Akela was bezig om een pupje proper te likken en dit lag op haar rugje, zo een 20cm van mijn gezicht. En wat gebeurd er .... Het teefje moest dringend pippi doen en een straaltje vloog recht in mijn gezicht !!! Ik wist niet dat er zo veel druk op kon zitten.......
Patrick
of_Mercedes_Dream jest offline   Reply With Quote