View Single Post
Old 06-02-2012, 15:38   #111
Patty33
Member
 
Patty33's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Location: Landgraaf
Posts: 530
Default

Quote:
Originally Posted by Azazel View Post
Dus ga alsjeblieft niet lopen mieren dat ik een zielig figuur ben of dat ik een of Kijk eens naar de cijfers zou ik zeggen, die liegen namelijk niet. Ennuh... wat jij geestesziekte noemt, noem ik het "proberen te" voorkomen van meer herplaatsers in de toekomst.... Want dat is nog steeds erger dan wat hier op een forum bij elkaar geluld kan worden!!!
Dat is dan ook mijn reden, waarom ik mezelf toch weer liet verleiden een reactie te plaatsen...
Naar mijn idee moeten niet alleen de positieve zaken, maar ook de negatieve zaken bekend zijn bij een eventuele aanstaande puppie-koper. Een hond voeren en een schuilplaatst bieden is immers niet voldoende naar mijn mening...niet voor een hondeneigenaar en ook niet voor een fokker. Zoals Barry zeer terecht aangeeft, zou zeker een fokker ook hondengedrag moeten kunnen handelen.

Quote:
Originally Posted by Azazel View Post
Maar even terugkomen op geestesziekte, wat beweegt jou om zo op te komen voor Stefanie.. want ook positieve verhalen mogen in een topic genaamd "FF lekker rellen" h00r.! *pfffffffffff*
En dat zou ik ook graag willen weten :-)


Groet,
Patty
__________________
Patty33 jest offline   Reply With Quote