View Single Post
Old 19-08-2009, 21:02   #13
Dorien
Junior Member
 
Dorien's Avatar
 
Join Date: Aug 2009
Location: Schriek
Posts: 12
Default

Enkel onze border collie Gillian rolt wel eens in viezigheid. Ze is ooit eens binnengekomen met een geur waarvan ik bijna moest overgeven (en ik kan toch tamelijk veel hebben) Gelukkig is ze er van pup af aan aan gewend geweest om onder de douche te gaan. Ze vindt het wel niet zo lollig maar ze ondergaat het gewoon

Border Rocco gaat enkel onder de douche als onze handen zwart worden als we hem aaien. Hij rolt graag in zand en gras maar gelukkig niet in viezigheid. Dus zo'n 2 tot 3 keer per jaar is het badtijd voor hem en hij ondergaat het ook gewoon.

Otchum eet enkel honden- en kattendrollen en rolt er gelukkig niet in (die ene keer dat hij tijdens een schermutseling met Rocco in een drol vloog daar gelaten). Gelukkig hoeft hij dus ook niet zo vaak in bad. Het is een heel geworstel om Otchum te wassen daarom laat ik die eer aan mijn vriend over Otchum raakt wel gewassen en tegelijk krijgt ook mijn vriend een douche want Otchum schudt zich constant uit als hij water over zich krijgt. Ook de badkamer is kletsnat nadat Otchum er gepasseerd is! Achteraf gaat hij heel verontwaardigd op de grond liggen drogen en kijkt ons daarbij aan alsof we hem het ergste aan hebben gedaan dat hem had kunnen overkomen
Dorien jest offline   Reply With Quote