View Single Post
Old 28-03-2012, 15:16   #214
vero et sa meute
Junior Member
 
vero et sa meute's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Location: Sologne
Posts: 375
Send a message via MSN to vero et sa meute
Default

Quote:
Originally Posted by michaelundinaeichhorn View Post
We had the doubtfull luck to be able to have a longer look at the animals in question on the Expo in Reggio Emilia. As photos really don´t show how distressed those animals are I made some videos over 3 hours.
As you can see they are very different to normal CSW in looks and behaviour. The handlers didn´t stand up most of the time and shielded them the whole time. They were so terribly stressed that they collapsed after some hours and layed down, not because they started to relax but because they were so mentally they switched off. Thankfully the animal shown was disqualified by the Czech judge.
In Germany I would have reported them to officials for cruelty against animals, their acting is clearly against German law. I feel sick looking at them again.
No doubt beautifull animals but also no doubt very unhappy and abused animals.


Ina

bonjour

je suis la propriétaire de

jalisca
Géméhtouès des loups de l'ostrevent

d'un mes chiens NE SONT PAS MALTRAITES donc soit vous arretez de dire de suite des conneries soit je porte plainte cette fois contre propos diffamatoire et là j'ai des preuves

de deux

EN AUCUNS CAS GEMEHTOUES N A ETE DISQUALIFIEE que cela vous enmerde je m'en bats mais royale mais avant de la ramener je crois que vous feriez mieux de vous renseigner car les slips que j'ai entre les mains sont la seule bonne fois encore une fois de mes dires

donc lachez vite car vous ME GONFLER SERIEUX
__________________
le jour ou le loup entrera dans chaque foyer, que l'homme n'en aura plus peur, qu'il le respectera comme son egal et non comme un rival, l'humanité comprendra la nature et la protegera ....."
vero et sa meute jest offline   Reply With Quote