View Single Post
Old 08-04-2008, 19:39   #10
herder
Musketier
 
herder's Avatar
 
Join Date: May 2006
Location: Brabant
Posts: 532
Default

Quote:
Originally Posted by Jolanda View Post
Tips:
............................
- digitale spiegelcamera drukt gelijk af op het moment dat je het knopje indrukt, bij een digitale compactcamera duurt de eigenlijke afdruk een paar sec. langer. Dan kan je (vooral bewegend object) al weer anders staan.
......................
En oefenen, oefenen, oefenen......,
zodat wij veel foto's van je kunnen zien!!
Leuk al die tips en reacties!!!


O dat langzaam afdrukken wat heb ik staantoen ik voor het eerst foto's wilde maken van een hond die over een muurtje sprong. Ik heb geloof ik wel twintig keer het muurtje gefotografeerd, af en toe met een stukje staart erbij Gina had na twintig keer ook wel zoiets van je zoekt het nu maar lekker uit met dat springen

Heb nu eindelijk ontdekt welke stand ik nodig heb om heel snel achterelkaar foto's te maken, en dan lukt het redelijk.

Bij het fototoestel zat ook Kodak software om je foto's te bewerken, downloaden, online te zetten e.d. Maar dat is zo'n traag en onduidelijk programma dat ik maar weinig zin heb om de gemaakte foto's op internet te zetten.... kost me een halve dag..

Ik moet toch eens gaan zoeken naar hoe ik wat makkelijker de foto's op mijn pc kan krijgen. Ik heb helaas niet zo'n ingang voor het geheugen kaartje op mijn pc, dat zou wel veel schelen denk ik.

Wat is een fijne site om foto's online te zetten?

Bert
herder jest offline   Reply With Quote