View Single Post
Old 10-04-2010, 15:16   #1
mijke
Senior Member
 
mijke's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: Warnsveld
Posts: 2,033
Default Het leven met een TsW is niet altijd FUN!

Alhoewel ik stapelgek ben op mn honden, zijn er soms van die momenten......
Tsja...dan vraag ik mijzelf af welke afwijking ik heb om TsW's te willen hebben er nog mee te willen trainen ook!

Van de week ging ik vrolijk en opgewekt de deur uit om met 2 doggy's na elkaar te gaan trainen
De oudste dame bleef het eerste uur met een botje in de bench in de auto, terwijl ik met Yazhi bij de club (waarbij ik altijd met Chezka train) als gast met puppy training mee ging doen.
Yazhi vond het helemaal super
Maar ik een stuk minder, want ik heb daar een uur voor joker gelopen en gestaan!
Alle honden en andere mensen waren veel leuker en interessanter dan ik en alle beloninkjes mocht ik van haar in m'n haar smeren!

Teruglopend naar de auto kreeg ik al zo'n vermoeden van de volgende ramp, want ik zag Chezka op de bestuurders stoel vrolijk zitten rondkijken in plaats van in haar bench!
En ja hoor... omdat ik geen extra musketonhaak op de sluiting kon doen, had de dame de deur van de bench open gekregen.

En als ze het daarbij gelaten had, was er nog niets aan de hand geweest.
Maar het monster had uit pure frustratie de veiligheidgordels van de voorstoelen letterlijk versnipperd en de voorstoel bekleding onder handen genomen!

Dus ik ging een stuk minder vrolijk en opgewekt huiswaarts!
De enige mazzel die ik had, was dat ik ook nog niet werd aangehouden voor het rijden zonder gordels!
__________________
Vriendelijke groeten,
Mijke

PS: I am not a moderator anymore!!
http://www.ursidaestee.wolfdog.org/voor%20wolfdog/handtekening/New%20format%20banner%20Wg.jpg
mijke jest offline   Reply With Quote