View Single Post
Old 04-06-2011, 08:14   #17
Tatti
Junior Member
 
Tatti's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Location: Opglabbeek (B)
Posts: 471
Default

Colinda, wat je met Falcon doet zijn niet mijn zaken, maar als absolute liefhebber van dit ras hoop ik natuurlijk het beste voor hem.
Tuurlijk zou ik graag zien dat hij bij goede mensen komt of terug gaat naar Corrie, dan maakt het beest tenminste een kans.
Ik heb je aangeboden om hem op Sky zijn site te plaatsen maar je ook meteen verteld dat ik niet zal helpen bij een bemiddeling waar geld gevanen moet worden, ik help altijd graag maar niet als er een prijskaartje voor persoonlijk gewin aan vast zit.
De afgelopen jaren heb ik meer als voldoende honden letterlijk uit de stront gehaald omdat de mensen maar denken dat met de aankoop de kosten voorbij zijn.

Ik hoorde dat jullie er nu die Chi bij hebben, en ik hoop dus voor jullie dat vooral deze pup van een hele goede fokker komt, want de meeste Chi's komen uit combinaties van vader-dochter en moeder-zoon en zijn doodziek.
Hopelijk heeft je moeder een verzekering afgesloten voor het beestje, want ik durf te wedden dat de DA kosten voor zo een hondje snel de pan uit rijzen.

Verder wens ik jou en Falcon heel veel succes en ik hoop dat je in je hart zult kijken bij het vinden van een juiste baas voor hem, je hebt inmiddels zelf wel gemerkt dat een wolfhond toch niet echt een standaard hondje is.

Gr
Tatiana
__________________
www.hogan-sky.com

Tatti jest offline   Reply With Quote