View Single Post
Old 09-05-2007, 18:55   #40
herder
Musketier
 
herder's Avatar
 
Join Date: May 2006
Location: Brabant
Posts: 532
Default

Bedankt voor jullie adviezen,tips en complimenten!! Ik word er bijna verlegen van .............bijna hoor

Vandaag met Mila wezen fietsen. Omdat we toch langs het kanaal kwamen heb ik meteen maar even uitgeprobeerd wat ze van zwemmen vindt.

Dat was niet zo'n succes Ze ging wel meteen naar het water en sprong/gleed er wat onhandig in. Maar ze herstelde snel en 'zwom' één meter om vervolgens op haar rug te draaien en koppie onder te gaan Gelukkig zat ze nog aan de lijn en heb ik haar weer boven water getrokken en maar meteen op de kant gehaald. Het deed haar allemaal niets! Maar ik stond er toch wel raar van te kijken.

We gaan eerst maar eens naar een stuk water waar ze langzaam in kan lopen, eens kijken wat ze dan doet. En dan ga ik toch maar even met haar mee zwemmen!

Ik heb nog een foto gekregen van de mensen die Mila tijdelijk hebben opgevangen en daar staat Mila aan de waterkant met een natte vacht. Volgens mij heeft ze dus al eerder gezwommen.
Dus wat dit nu voor actie was?

V.w.b. het voer heb ik veel onderzoeken en positieve ervaringen zitten lezen over de toevoeging van poly-ascorbate bij honden met HD. Dat is natuurlijke vit. C. ( De 'normale vit C tabletten worden schijnbaar slecht opgenomen in het lichaam, max 30% van de ingenomen hoeveelheid)

Daarnaast krijgt ze ook glucosamine voor betere smering van haar gewrichten.

Groetjes,

Bert.
herder jest offline   Reply With Quote