View Single Post
Old 08-03-2009, 09:48   #77
PBH
Junior Member
 
PBH's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Location: Meppen / Nordhorn
Posts: 114
Default

Hellas,
wordt de betekenis van de acties die tot dusver in het zoek naar Renco in werking worden gesteld niet werkelijk geopend voor me. Aangezien men een hond zou willen leiden met het opmaken van geur-zuiver, misschien ook met hem vreemd honden en mensen, opnieuw huis. Alvorens een looppas weg hond met zulke, voor het wordt bezet, is van minder belangrijk belang van belang, zou zijn voeding moeten voordien worden gewaarborgd. Het volgt op daar één van zijn zeer eigen instincten, d.w.z. het behoud van zijn lichamelijke functies door de voedselverwerving door jacht of doorzoeken van vuilnisbakken aan te vinden voedselresten (van daar ook binnen gewoonde in waaiers). Niet alleen vanuit mijn ervaring is het raadzaam om de looppashond door vraag weg niet aan te trekken omdat in meer dan 90% van de gevallen één weg een looppashond reeds met deze poging verdreeft, zelfs als zijn eigenaar na zijn hond roept. Het mogelijke verklaringsbegin kon ook in de storing van de jacht in gerechtvaardigde gebieds betrokken liggen (is het met moeilijkheid mogelijke, als niet opleidt, een hond van een jachtsituatie op te roepen). Het zelfde is ook geldig ook voor het zetten van sporen voor de onbekende personen van de looppas weg hond en zelf het dier van de zelfde species.
Zelfs als mijn hond de looppas weg honden meer dan 34 weggelopen honden had uitgezocht en of het drijven of gemakkelijk aan me had gebracht, zodat ik op deze dan gesteund met veevoeder een Retrieverlijn en een hand kon zetten later hun eigenaars over. Beteken hond I voorlopig van het onderzoek naar looppas weg honden, sinds zijn castratie nam het niet volledig veilig is of hij ook gevonden de hond aan me brengt.
Meer in de duitse spraak onder: www.welt-des-odin.opage.de, Hund entlaufen.
Een site, de helpe kun brengen, heb ik hier al inzet.
Gruß
Heinz
PS: übersetz
PBH jest offline   Reply With Quote