View Single Post
Old 18-05-2005, 21:13   #15
Azazel
n00b
 
Azazel's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: somewhere
Posts: 1,622
Default

Och... zo lang iedereen z'n pups mag aankondigen via het forum zie ik niet echt het probleem.
Een aankondiging in het forum is een stuk persoonlijker/leuker dan een aankondiging bij verwachte nesten. Bovendien vind ik het wel aardig dat je elkaar op deze manier kunt feliciteren.
We zijn tenslotte toch 1 grote tsjechoslowaakse wolfhondenfamilie nietwaar?

Voor de gëintereseerden hieronder uitleg m.b.t. het woord spam (jaja we maken het hier ook nog educatief op wolfdog.org )

De definitie van spam:

Spam wordt gedefinieerd als unsolicited bulk e-mail (UBE), oftewel: e-mail die ongevraagd (unsolicited) en in grote hoeveelheden (bulk) wordt verzonden.

Ongevraagd betekent dat de ontvanger van de e-mail niet vooraf aantoonbare, expliciete en op elk moment intrekbare toestemming voor de verzending van de mailing heeft verleend. Bulk houdt in dat de e-mail deel uitmaakt van een grotere hoeveelheid e-mails die elk substantieel identiek zijn. Een e-mail is pas spam als aan beide criteria wordt voldaan.



Volgens mij voldoet het berichtje van Mijke niet aan deze criteria en kan haar bericht dan ook niet als spam worden aangemerkt.

Hoop dat de discussie na deze uitleg weer over wolfhonden kan gaan want daarvoor komen we tenslotte hier nietwaar?

Met vriendelijke groeten,

Barry
__________________
Wie het oude niet eert, is het nieuwe niet weerd
Azazel jest offline   Reply With Quote