View Single Post
Old 05-05-2009, 15:51   #6
kobesen
Erfelijk aangeboren Bitch
 
kobesen's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Location: Arnhem
Posts: 1,272
Default

Ben het helemaal eens met je stelling dat het makkelijker is om het een way of life voor jezelf te maken.
En ze zijn niet saai die ^$@%.
Vandaag was ik weer de sigaar.

Ik ben bezig mijn tuin te verlengen. Dit ging erg snel, alleen mijn financiƫn groeiden niet net zo snel mee, dus ik sta even 2 weekies stil tot het financiƫel weer haalbaar is om de boel af te maken. Betekend dat pas over 4 weken, de kennel verplaatst gaat worden. Helaas hadden we bij het leggen van het terras, de tegels nodig die in de kennel lagen en nu is de kennel voor de helft zand................
Je zal hem wel voelen aankomen.................
Ik heb nog getracht een enorm zeil over de laatste helft van de kennel te spannen vanwege regen/modder enz. Dat is inprincipe wel gelukt, ondanks de vele gaten in het al gebruikte zeil. Het meeste wordt tegen gehouden (hoewel we nog geen hoosbui hier hebben gehad).
Helaas beschermt het niet tegen de graafkunsten van Denzel. Ik heb vandaag een enorm gat dicht moeten scheppen, dat vakkundig onder de kennel door gegraven was. Dit is bijna iedere dag het zelfde liedje, alleen was het gat nu zo immens, dat ik er een half uur over gedaan heb om het weer dicht te krijgen.
En ik moet nog 4 weken.........................
$@%@hond!

groetjes Kim
__________________
Het product van je eigen denken, is je omgeving!
(citaat Maurice Oosterhof zie www.spoorzoeken.net)
'Spoorzoeken, leven is mensenwerk' COACHBOEK VAN HET JAAR 2012!!!!!!!
kobesen jest offline   Reply With Quote