View Single Post
Old 12-03-2007, 09:29   #16
Liesbeth
Junior Member

Liesbeth's Avatar

Hallo!

Het was een prachtige dag gisteren! Heel veel geluk gehad met het weer, leuke activiteiten, mooie omgeving, lekkere BBQ, ... Ik ben als een van de eerste in een grote haast vertrokken, want wij werden om 18u30 ergens op een feest verwacht... Maar ik veronderstel dat er heel wat mensen nog wat zijn blijven hangen, want er was nog vanalles voorzien om te eten en te drinken. De opkomst was talrijk! Heel veel 'nieuwsgierigen' ook, die graag eens kennis wouden maken met het ras. De meeste mensen hoorden al veel horrorverhalen over het ras (zoals verwoest meubilair enz) en vonden de honden 'in het echt' dan ook erg meevallen. De schatjes lieten zich van hun beste kant zien en de meesten leken de rustigheid zelve, vooral tegen het einde van de dag...
De training voor de bonitatie was erg leerrijk en leuk, met dank aan Mirka! Ook de initiatie in het speuren was de moeite waard! Zeker iets om verder mee te gaan... Leuk om je hond te zien 'werken'! Ook fantastisch om eens enkele honden die ik kende van naam en van op foto, in het echt te zien!
Samengevat: een zeer geslaagde, goed georganiseerde bijeenkomst!

Voor herhaling vatbaar!

Groetjes,

Liesbeth
Liesbeth jest offline   Reply With Quote