Thread: Het spijt me...
View Single Post
Old 09-02-2007, 16:18   #13
kobesen
Erfelijk aangeboren Bitch

kobesen's Avatar

Hoi Barry,

Bert vindt ik in deze niet objectief en dat heeft een reden. En ik vind het hele gezeik dat we iedere keer weer krijgen omdat sommige mensen opmerkingen plaatsen die bij anderen weer verkeerd overkomen een hoop gezeur. 9 van de 10 keer is het helemaal niet zo bedoelt. En als je op een discussieforum, al niet eens meer een discussie kan voeren wordt het wel heel vervelend!!!!!!
Dus even een samenvatting! Het hele gezeik gaat om de HD uitslagen nu en daar opmerkingen van het dees of geen over.
Ik plaats een opmerking dat Vanness bij ons op de website kan komen. Meer als susser om het niet in een gemene discussie uit te laten lopen. Wat krijg je dan? Een S&E die finaciele dingen van een ander op het forum roepen. En ik ben de gene de de strijd dus volgens Bert aan ga. En dan jij nog een keer erover heen (ik denk laat ik maar niet reageren op S&E dan waait het wel over) dat het niet netjes is enz.

Als we nu eens gaan afspreken dat wij dit soort opmerkingen eens gaan negeren. Dan bloed zo'n discussie toch vanzelf dood?

Daarom zeg ik lees eens beter het bericht door en verplaats je dan eens in de ander en de reden daar achter!!!!!!

DAT IS DUS DE REDEN VAN MIJN BERICHTJE! NIET OM EEN DICUSSIE UIT TE LOKKEN!!!!!!!!!!
kobesen jest offline   Reply With Quote