Thread: Het spijt me...
View Single Post
Old 09-02-2007, 14:38   #6
kobesen
Erfelijk aangeboren Bitch

kobesen's Avatar

Quote:
Originally Posted by laszlo
Even voor alle duidelijkheid, aangezien ik toch weer de "aanstichter" ben in het geheel.

Wat ik ook zeg en doe, het is nooit mijn bedoeling om andere mensen te kwetsen of dat mensen door mijn botte bijl wegblijven .
Ik probeer al van kleins af aan tactvoller te zijn, maar dat wil niet lukken en eerlijk gezegd heb ik die moeite opgegeven . (Voor hier wil ik nog mijn best doen, aangezien dit geschreven wordt.) Als mensen die mijn postings aanstootgevend of 'oorlogszuchtig' vinden, moeten ze eens kijken bij al mijn postings. Ik geef vaak toe dat ik dus over weinig of geen tact beschik. (Vond zelf dat ik eigenlijk, in het verdere topic, best netjes en tactvol was .) Nog meer tact ben ik helaas niet toebedeeld.

Maar ik begrijp jullie reacties wel. Ik maak het in het dagelijkse leven ook mee. (En geloof me, daar ben ik erger als hier )
Ach Vanness,

ik ken je en je bedoelt het allemaal goed. In sommige dingen heb je ook gewoon gelijk, maar komt het een beetje bot over. Ik vind dat niet bezwaarlijk (komt omdat ik je ken). Enneh ik heb ook wel eens dat ik uit mijn slof schiet en dan het hele verhaal eens wat minder vriendelijk opschrijf. Tja we kunnen niet allemaal van die heiligen zijn zoals sommige op dit forum..

Van mij mag je lekker jezelf blijven!

Groetjes Kim
kobesen jest offline   Reply With Quote