Hallo allemaal,
Ik ga de wandeling morgen lopen, maar ik kan al wel vertellen dat het 1e half uur a 3 kwartier losloop gebied is.
Het is hier voor een gedeelte omheind en daar loopt geen wild.
Na het losloopgebied gaan we Nationaal park de Hoge Veluwe op. Daar moeten de honden aangelijnd zijn ivm het wild.
We willen ook even kijken hoe het met de honden gaat als groep. Als er onenigheid ontstaat dan moeten alle honden gewoon vast om risico's te vermijden en de sfeer goed te houden, omdat de groep vrij groot is (gezien de aanmeldingen die we nu hebben ontvangen via mail enz)
Ook als je van te voren weet dat jouw hond niet lief is hou daar dan rekening mee of neem voorzorgsmaartregelen zoals een snuitje of muilkorf.
Als je wil dat jouw hond wat meer bewegingsvrijheid heeft neem dan een langelijn/longeerlijn mee.
p.s. van de wandeling die ik morgen ga lopen komt er uiteraard ook een verslag zodat iedereen een idee kan krijgen.
natuurlijk is volgende week zondag iedereen van harte welkom ongeacht leeftijd, ras, kleur, beharing, hang of staande oren, manlijk of vrouwlijk met of zonder hond.
groetjes en tot ziens Veronique
|