View Single Post
Old 05-03-2004, 11:09   #19
laszlo
Junior Member

laszlo's Avatar

Default Nou, geweldig!!!

Hoi allemaal,

FF een vervolg op "een beetje dominant"!

De aanpak zoals jullie die voorgesteld hebben ( en ik uitgeprobeerd heb) heeft averechts gewerkt! Afgelopen woensdagavond heeft ie me te pakken gehad! We waren naar de club gegaan en Daan zei al tegen me:"Let op vannes, die hond is weer bezig! Kijk maar uit op het veld zometeen!" En ja hoor, ik was nog geen 2 minuten op het veld en daar ging ie. Toch wel vervelend als je hond op z'n achterpoten gaat staan en je grommend in je ogen kijkt!! Ik pak 'm bij z'n halsband en leg hem op de grond (wat niet zo makkelijk ging als ik nu schrijf ).Hij was het er absoluut niet mee ens en begon zo mogelijk nog harder te grommen. Ondertussen zit ik met m'n knieen op z'n borstkas en met m'n handen op z'n strot. Komt onze trainer aan en zegt dat ik hem los moet laten . Denk het niet zeg ik nog tegen hem. En meteen pakt ie me in m'n onderarmen. Niet door, maar wel twee redelijke blauwe plekken. En de volgende dag bergen spierpijn. Heb meteen privé-les gehad en zal dat voorlopig nog wel krijgen. We beginnen weer van voor af aan. Met volgen en zitten en verder niets. Dingetjes met weinig druk. Even weer dat beetje verloren vertrouwen (van twee kanten) opbouwen en weer plezier in de training zien te krijgen, want dat was ook ver weg. Op het moment dat dat terug is, gaan we aan de gang om hem op straat ook een beetje in het gareel te krijgen.

Groetjes van een moedeloze en verdrietige Vannessa

PS: Er is op de club een gedragstherapeut aanwezig. Bijna hele dagen.