Hallo allemaal,
Ik ben al een aantal jaar lid van de N.V.T.W.. Sinds ik Igor heb ( febr. 2005) ben ik me echt gaan interesseren wat de vereniging doet en bespreekt.
Ik ben naar de lezing van Klaas Wijnberg geweest (8 april 2006), wat ik een erg leuk innitiatief vond. We zijn bij de wandeling van Austerlitz geweest (16 april 2006). En ik ben naar de ledenvergadering van de N.V.T.W. geweest (23 april 2006).
Tijdens die vergadering werd op een gegeven moment een verhoging van het lidmaatschap voorgesteld, dit concept werd gewoon aangenomen zonder erover te stemmen. Pas later in de vergadering zei Corrie, dat de verhoging was aangenomen, omdat er geen tegenspraak was. Ik had wel degelijk voor een stemming daarover geopperd, maar daar werd indertijd niet op gereageerd.
Verder kwam het voorzitterschap van Corrie ter sprake. Er werd geopperd dat als Corrie niet werd herkozen als voorzitter, dat dan het hele bestuur zou aftreden (dit werd door een mede bestuurslid gezegd). Ik opperde dat ik dat raar vond, een voorzitter is vervangbaar en dan gaat het bestuur toch niet mee?
Dit kwam bij mij toen zo dictoriaal over, dat ik er geen goed gevoel bij kreeg.
Maar het was de eerste keer dat ik er was, dus ik geef ze nog een kans. Ondanks meerdere andere verhalen.
Voor het UV examen was (en mischien is) Igor niet geschikt.
En bij de clubmatch ga ik ook helpen!
Ik hoop op een actieve, gezellige, eerlijke en naar iedereen luisterende vereniging!
Als de TWK me dát kan bieden is dat prima!
Ze hebben mijn steun!
Ook als de N.V.T.W. me dát kan bieden is dat prima!
Sandra en Edwin, ga zo door!!!
Groetjes,

Jolanda