Hallo Bert en Wilma en Robert,
Wat fijn dat jullie toch nog contact met elkaar hebben gezocht en morgen nog eens gaan kijken via de video of foto's, hoe het nu uiteindelijk gebeurd is.
Ik hoop voor jullie allemaal, dat er duidelijkheid komt en dat Angel inmiddels al weer een beetje is opgeknapt.
Wilma, ik neem nog even verder contact met je op.
Alleen een ding is mij nog niet helemaal duidelijk.
Voor dat de wandeling begon, was het bekend, dat Aram mee zou lopen en iedereen kent inmiddels wel de geschiedenis van Aram.
Bert heeft een aantal keren uitgebreid verteld hoe Aram op andere reuen reageert, dus ook dit gegeven was bekend.
Hoe zou het verder zijn verlopen als er een onbekende reu hetzelfde gedaan zou hebben. Aram krijgt nu steeds de kritiek en wordt afgeschilderd als een reu, die graag een confrontatie aangaat maar als een vreemde reu dit gedaan zou hebben, zouden er dan ook zoveel mensen hier moeite mee hebben gehad??
In een grote groep met loslopende honden, loop je altijd het risico dat er iets kan voorvallen en ik ben het er verder met Bert eens en ik heb dit ook al in een ander stukje gesuggereerd, dat iemand moet ingrijpen. Dat dit uitgerekend ook Bert is geweest en hij 2 vechtende honden uit elkaar heeft weten te houden, vind ik een knap staaltje werk.
Ik hoop in ieder geval dat de vrede tussen jullie weer wordt getekend en jullie er de volgende keer met een wandeling weer bij zullen zijn, maar dan zullen jullie wel een eindje uit elkaar blijven, denk ik zo.
Nochmaals morgen veel succes,
Letty
|