View Single Post
Old 31-05-2006, 19:30   #5
Azazel
n00b

Azazel's Avatar

Helleuh...

Het luieren vind Shadow ook helemaal geweldig.
Het jaloerse gedrag zie ik bij Shadow ook vaak, dan istie net als Goraggia haantje de voorste. Als ik bijvoorbeeld Breezer een knuffel geef probeert meneer zich er altijd tussen te wormen, tot ongenoegen van mijn andere hond.

In het bos huppelt hij altijd vrolijk rond maar luistert hij voor geen meter als ik hem roep. Ik roep dan altijd Breezer bij me want als die komt dan komt Shadow er meteen achteraan (maak ik even handig misbruik van zijn jaloerse gedrag ofniet! ).

De Rodiworst werkte in het begin wel maar al snel worden deze lekkernijen te gewoon voor meneer en doet ie er ook nix meer voor.
Een bal of speeltje weggooien resulteert in een hond die er achteraan gaat maar eenmaal bij het speeltje aangekomen snuffelt hij een keer en laat het liggen om vervolgens met andere dingen bezig te gaan. Behalve als ik Breezer ook bij heb en ik gooi iets weg, dan gaat Breezer het halen/pakken en Shadow pakt dan Breezer......

Ik vind het soms best jammer dat ik zijn aandacht niet vast kan houden. Shadow is erg snel afgeleid. Gelukkig heb ik Breezer nog, want die hangt aan m'n lippen van aandacht.

Die honden van mijn zijn wat dat betreft 2 tegenpolen.

Barry.