Hallo Willy en Sonja
Allereerst wil ik reageren op Willy's verhaal. Hier sta ik volledig achter.....goeie fokkers van alle rassen moet je gewoon zoeken. Helaas weten sommige fokkers niet wat ze aanrichten met "gewoon"maar fokken. Dus daar heeft Willy gelijk in.
Nu voor Sonja...
Onze Indian loopt met niemand mee en bijt niet in de armen. Ook de overige Indians die we kennen van "onze"club hebben dat gedrag niet. Wel zijn ze speels op jonge leeftijd...logisch toch ? Maar verder binnen in huis zijn ze zeer rustig. Wel gaan ze het liefste nog met je mee naar het toilet. Het zijn zeer zeker dieren die de kat uit de boom kijken. het gedrag wat jij dus noemt van die mensen waarvan de Indian met iedereen meeloopt en zomaar in de arm gaat bijten is een "vreemd"gedrag. Ik ben ook erg benieuwd waar deze "Indian" vandaan komt. Onze Cheyenne ligt het liefst bij je op schoot en gaat dicht tegen je aanzitten ( gewoon op je voeten). Wij zijn geweest bij een paar fokkers van Saarloose Wolfshonden....maar daar zijn wij op afgeknapt. Dieren die bijna door de ramen gaan van angst en als je wegloopt je in je achterwerk happen. Daarom hebben we besloten om een Tjech erbij te nemen, omdat dit karakter prima aansluit bij onze Indian Dog. Ik ben er van overtuigd als je onze Indian zou leren kennen..je zeker verliefd zou worden op dit ras. Hierbij staat onze deur open voor degene die een "echte" Indian wil leren kennen. Wij fokken niet, maar we willen graag dat het karakter zoals omschreven in diverse berichten berusten op de waarheid....en niet van een enkele uitzondering van dit ras. Ik zou dan ook graag willen weten waar deze Indian vandaan komt of via wie. Ben erg benieuwd.
Mijn echte naam is Andreas ( maar deze was al aangemeld op de site , dus vandaar de naam allesandro).
groeten van Jolanda en Andreas
|