Thread: Hondenschoenen
View Single Post
Old 27-03-2006, 17:07   #19
Azazel
n00b

Azazel's Avatar

Hallo allemaal,

Geen excuses, ik kan wel tegen een grapje.

Hier het hele verhaal:

Shadow liep een tijd geleden geregeld kreupel aan de acherhand.
We zijn toen naar de dierenarts geweest en die zei na het zien van de rontgenfoto dat zijn heupen maar matig zijn. Ons werd aangeraden om zijn spieren wat meer te trainen want die waren niet sterk genoeg. We zijn toen begonnen zijn spieren te trainen (fietsen met de springer) om ze sterker te maken. Daardoor worden de gewrichten ontlast en zo kan hij nog een hele tijd mee (volgens de huisarts). Ook hebben we hem op speciaal voer zitten dat de artrosevorming in de heupen zou moeten remmen.

Hij loopt tegenwoordig weer als een kievit, maarja een laminaatvloer is natuurlijk wel een beetje "de hond op het spek binden" he. Vandaar dat deze schoenen een prima uitkomst zijn.

Ik geen krassen in het laminaat en de hond glijd niet meer uit ...een win win situatie dus. Ennuh hij vind ze zelfs leuk, ik had dit van te voren echt niet verwacht want het is nogal een slopert, maar hij kijkt echt heel trots als hij zijn shoes aanheeft.

Ben beniewd als Breezer zijn schoenen binnen zijn, die zal er wel meer moeite mee hebben. Met de schoenen van Shadow aan liep ie net als een zeehond.

Nah, als ze binnen zijn zal ik van Breezer ook wel een fotootje plaatsen.

Groeten,

Barry