View Single Post
Old 06-02-2012, 14:47   #110
Azazel
n00b
 
Azazel's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: somewhere
Posts: 1,622
Default

Quote:
Originally Posted by Ekoetzier View Post
Hoe noemen ze die geestesziekte ook alweer als mensen zo geobsedeerd raken van iemand die ze niet mogen dat ze een soort stalkingsgedrag gaan vertonen?

En dat gaat natuurlijk achter een pc-tje heel makkelijk.

Get a life, ook al zal dat in jouw geval erg moeilijk zijn, zielig figuur.
Dat verwijt hebben meerdere in het verleden ook wel eens gemaakt, lekker vellig achter de pc. Toen stond ik bij de eerstvolgende wandeling op de verzamelplaats en hoorde je er ineens niemand meer over. Ik voel me dan ook totaaaaaaaal niet aangesproken! (zie topic: http://www.wolfdog.org/forum/showthr...ighlight=woord) En dat hele negatieve stukje over Stefanie op wolfhondenonline: http://www.wolfhonden-online.nl/foru...nitwit#p109529 was toch zeker een maand daarvoor geschreven.

Maare.. ik ben blij dat jij wel als een echte kerel reageert, en niet van achter je pc-tje...

Dus ga alsjeblieft niet lopen mieren dat ik een zielig figuur ben of dat ik een of andere geestesziekte heb, mijn honden blijven bij me van 0 tot het eind van hun leven. En ik loop ze niet te verprutsen zoals je vriendinnetje Stefanie... En die is al meerdere malen hierop gewezen.

Kijk eens naar de cijfers zou ik zeggen, die liegen namelijk niet. Ennuh... wat jij geestesziekte noemt, noem ik het "proberen te" voorkomen van meer herplaatsers in de toekomst.... Want dat is nog steeds erger dan wat hier op een forum bij elkaar geluld kan worden!!!

Maar even terugkomen op geestesziekte, wat beweegt jou om zo op te komen voor Stefanie.. want ook positieve verhalen mogen in een topic genaamd "FF lekker rellen" h00r.!

By the way.. alvast gefeliciteerd met je 50e verjaardag morgen.
Ja... want iemand moet de feiten toch op een rijtje hebben....
__________________
Wie het oude niet eert, is het nieuwe niet weerd

Last edited by Azazel; 06-02-2012 at 16:40.
Azazel jest offline   Reply With Quote