@ Martial: Thanks for your post!
Als fokkers hun dwerg in eigen land laten behandelen en op allerlei TsW evenementen hun dwerg meenemen en over dwerggroei vertellen, zal dat nog veel meer eigenaren en fokkers bewust maken van het feit dat dwerggroei echt binnen het TsW ras voorkomt!
En hopenlijk zullen er dan ook nog veel meer mensen gaan testen alvorens te fokken!
Want nu er een test is hoeven er natuurlijk geen dwergen meer geboren te worden!
Zoals ik al eerder schreef gaan veranderingen altijd langzaam...
Maar eigenaren/fokkers zoals Martial kunnen er aan bijdragen dat het ook in hun eigen land meer bekend wordt en men gaat testen.
Zelf sleep ik Yazhi ook overal mee naar toe en geef mensen info over dwerggroei en testen. En ik ben blij dat Stefanie heeft toegezegd dat ook Chico zo'n rol mag gaan vervullen!
En na nog de mogelijke komst van de 2 Slowaakse pups hebben we genoeg TsW dwergen voor research en voorlichting in Nederland!

Daarom meldde ik ook al eerder, dat ik mij daarna niet langer zal inzetten voor het naar Nederland halen van nog meer TsW dwergen.
Ik ga mij dan meer richten op voorlichting en medicatie / behandeling van TsW dwergen in hun eigen land. In de hoop dat fokkers dan met hun dwerg in hun eigen land meer voorlichting en info gaan geven over testen.
Want dat zal waarschijnlijk nog een stuk effectiever kunnen gaan werken!