Thread: Pakwerk
View Single Post
Old 11-07-2009, 19:19   #11
Tatti
Junior Member

Tatti's Avatar

Ik denk dat het respons er gewoon mee te maken heeft dat niet zo gek veel mensen het tot nu doen met hun honden, en niet omdat het een "achter-gesloten-deuren-thema" is

Ik ga binnenkort met onze Amerikaanse buldog beginnen, eerst op de mouw.
Ook wil ik dan een licht programme uitwerken voor Sky en kijken hoe hij het vind.

Mij gaat het erom, dat ik op een gegeven moment met een hond kan werken, zonder dat de andere het temperamentvolle gedrag van zijn vriend verkeerd interpreteert en de heren op de vuist gaan.

Inc zal waarschijnlijk nooit verder als de mouw komen, aangezien er bijna geen mensen zijn die bij de AB in volledig pak gaan, hun kracht en manier van aanvallen is toch even iets anders als die van de standaard herder.

Verder wil ik niet dat bij beiden honden met de stok gewerkt word, mijn jongens moeten het als spel en plezier zien, waken doe ze toch wel voor het vrouwtje.

De reden dat ik er met de AB mee beginnen wil, is om zijn zelfvertrouwen te versterken ten opzichte van mannen.
Eerst bij het vrouwtje op de mouw, "hè da's leuk" en dan hopen dat hij denk, "jaaa daar is die mouw weer, geen probleem dat er een man aanhangt"

Gr
Tatiana
Tatti jest offline   Reply With Quote