Jammer dat er veel mensen de vereniging niet willen steunen met hun persoonlijke inzet.
Juist door mee te denken en te DOEN (daar hoef je echt niet voor in het bestuur te zitten) kan het juist een betere en gezelliger vereniging worden. Je hoeft het echt niet met elkaar eens te zijn, tuurlijk niet, maar juist openheid en respect voor elkaar is een algemeen goed!
Het is niet makkelijk om het iedereen naar zijn zin te maken, maar je kan het wel proberen. En doen dan ook onze uiterste best!
En iedereen die hier vanaf de zijlijn kijkt naar wat het bestuur wel of juist niet doet en gelijk allerlei kritiek uit, terwijl zij niet eens weten hoe het werkelijk zit, raad ik aan om voortaan wat langer geduld te hebben met hun uitspraken.
Ik ben iemand die het verhaal altijd van twee kanten wil horen (ben dan ook een Weegschaal) voordat ik mijn conclusies trek en dan kan ik het nog niet altijd juist inschatten, maar daar ben ik gelukkig een mens voor.
Het is helaas een gegeven feit dat, in welke vereniging ook, strijd om het juiste een waar hekelpunt wordt. En dat er allerlei afsplitsingen komen, zodat iedereen toch zijn gelijk kan halen!
Ik hoop werkelijk dat jullie in grote getale naar de ledenvergadering komen. We hebben jullie steun en ideeën juist zo hard nodig! En hulp voor activiteiten zijn juist van harte welkom. Als bestuur kunnen we het echt niet alleen en we willen juist een centraal punt zijn waar alle leden hun ei kwijt kan en er dan ook iets aan proberen te doen.
Een ieder heeft zijn capaciteiten en die moeten tot één geheel gebundeld worden.