View Single Post
Old 01-03-2009, 11:15   #39
Henk
Junior Member

In de loop van de week heb ik mijn actieradius verruimd richting Wetteren, Lochristi en Oostakker.
Langs de drukke wegen heb ik affiches gehangen op de bomen.

Vrijdagnamiddag kreeg ik dan telefoon van een postbode die een wolf had zien lopen in de Laurentiusstraat in Oostakker, richting dorp, om 10.00u.
Hij leeft dus!
Ben gaan kijken, tot een stuk in de nacht staan roepen en overal affiches opgehangen: Oostakker, Lochristi en de Dampoort hangen vol.

Zaterdag ochtend tussen 8u en 12u hetzelfde.
Zaterdag namiddag een telefoontje van een jongedame wiens vriend een wolf had gezien in de Laurentiusstraat, weg van het dorp.
Zondagochtend weer ter plaatse gaan kijken.
Ter hoogte van een dierenwinkel, achter een hek, zag ik een Husky. Verdomme!
Eigenaar uit zijn bed gebeld, en die gaf toe dat dat mormel vrijdagochtend een toertje was gaan doen.
Laatste 2 alarmen waren dus vals.

Behalve het verhaal van een jongetje van 8 dus geen teken van leven na zijn ontsnapping.

Daarnet kreeg ik een telefoontje van een mevrouw wiens dochter een jogger had gesproken die lastig gevallen was in de loop van deze week door een grijze hond in de Kasteelstraat in Lochristi.
Wat moet ik daar nu mee - kan vanalles zijn.

Het enigste wat ik nu zeker weet, is dat affiches op de bomen werken.
In Wachtebeke, Zelzate, Lochristi en Oostakker gaat het over de tongen.

Met alle respect voor de wijze raad hierboven, ik denk dat de media bespelen veel werk is in vergelijking met affiches, en heel kortstondig in het geheugen van de mensen blijft.

Probleem is natuurlijk: waar?

Aangezien ik uiteindelijk geen reactie heb tot nu toe, moet ik de actieradius weer vergroten.
En hierbij ga ik de nadruk leggen op mijn eerste idee: de Zeeuws-Vlaamse polders.
Alleen daar kan hij zo lang ronddolen zonder opgemerkt te worden.

Wat betreft de zendertjes: wie wil hieraan meedoen?
Graag mailen naar [email protected] als je interesse hebt.
Henk jest offline   Reply With Quote