mij lijkt het ook wel leuk om met Barry pakwerk te doen, alleen ben ik bang dat hij dan nog makkelijk gaat happen, en zijn kaakjes staan nu al niet altijd stil als hij naast je loopt.
Ook begroet hij bekende mensen op ooghoogte met klapperende kaakjes en ben ik een beetje bang dat een hapje dan sneller gedaan is dan zonder pakwerk
wij hebben net Orientatie cursus gedaan en behendigheid vond hij wel even leuk, kan 4 sprongetjes achter elkaar doen maar is na 1 x een bepaald rondje wel uitgekeken

wil dan weer wat anders doen. Beetje flybal vond hij ook wel leuk. stukje gehoorzaamheid is nog niet echt aan hem besteed ofschoon hij bepaalde oefeningen uit de GG3 niet slecht doet

zoals posities nog wel vlak ervoor maar heel netjes achterwaarts. Ook de volgpositie kent hij goed en bij links/rechtsom blijft hij netjes naast me in de volgpositie. Maar volgens zelf hebben we nog niet veel gedaan, is ook het minst leuke stukje uit de gehoorzaamheid volgens mij.
Wij zijn dus nog op zoek naar een nuttige/leuke bezigheid om met mijn jongste telgen te gaan doen. het eerste deel van de gehoorzaamheid ( beginners, a b c cursus) zie ik niet zo zitten........ dus wie weet er nog een goede training waar naar de hond gekeken word en niet standaard een deel van de cursus wordt afgedraaid?
was er ook niet ergens een groepje van Tsjechen die met elkaar oefende ? Misschien met z'n allen trainen voor werkhonden examens?

groetjes judith