View Single Post
Old 26-10-2008, 20:48   #8
veronique
Kennel van Goverwelle

veronique's Avatar

Nou wij zijn vandaag lekker wezen wandelen in het Dwingelerveld.

Het begon een beetje met startproblemen. Schapendrift 1 bestond niet volgens onze TOMTOM. Nou dan maar proberen met een naviagtie op je GSM maar helaas, die deed het ook niet.
Tja wat moet je dan. Gelukkig internet op m'n gsm dus maar via internet proberen.

Theehuis anserdennen; jahoor hij vond deze, ik bellen om te vragen welke weg ik dan aan zou moeten houden, maar helaas er stond heel leuk een telefoonnummer bij het theehuis maar ik kwam bij heel iemand anders uit.

Nou toen de telefoongids geraadpleegd maar deze wilde niet meewerken en gooide me er steeds uit

Toen Willy die de route heeft uitgezet gebeld, maarja die was natuurlijk al weg.
Toch maar weer verder gezocht; weer een telefoonnummer; natuurlijk weer gebeld maar wie ik aan de telefoon kreeg weer geen theehuis anserdennen

Volgende website; je raad het natuurlijk al, weer het verkeerde telefoonnummer dus nu maar gevraagd of hun het nummer hadden. Eindelijk het nummer ontvangen en gebeld of Willy al aanwezig was of mensen met honden. Ondertussen had ik via internet ook een route beschrijving gevonden hoe we moesten rijden.

Dus wij waren na 20 min ter plaatse. Een bospad in met grote kuilen en gaten waarvan je dacht van nou komt hier nog een eind aan, ja gelukkig daar stond een rode bus die me bekend voorkwam.

Na al dat gedoe eerst maar naar binnen gegaan voor een koffie/thee en milkshake en even mijn gal gespuwd en laten zien dat er op verschillende website's een ander nummer vermeld stond en via de TOM TOM geen schapendrift te vinden was, terwijl dit overal als adres genoemd wordt. Dit vond de bediening maar raar en zou er gelijk achteraan gaan.

We hebben even lekker zitten kletsen en daarna zijn we gaan wandelen. Door afmeldingen vanwege ziekte, toch moeten werken en een nieuwe hond ophalen (en ook wel het weer) waren dit keer maar met z'n 5e maar het was beregezellig.
Er was een hele mooie route uitgezet om te lopen en na afloop hebben we weer lekker binnen gezeten en wat gegeten en gedronken en gezellig gekletst om rond 17,00 uur naar huis te vertrekken.

Willy en manlief heel erg bedankt voor deze mooie wandeling en gezellige middag.

Groetjes Veronique

(foto's volgen zo snel mogelijk op www.wolfhondenklup.nl)