View Single Post
Old 15-02-2008, 14:23   #35
kobesen
Erfelijk aangeboren Bitch

kobesen's Avatar

Quote:
Originally Posted by indianrose View Post
Hoi iedereen,

Bedankt alweer voor jullie antwoorden en ervaringen met jullie eigen wolfhonden.

Kim,
Ik had idd al een vermoeden dat de TsW niet echt warm zou lopen voor n balletje. Lijkt wat op de teckel van mn ouders, die haalt de bal 2 x en dan vindt ze er niks meer aan.

Mijke,
Het past gedrag had ik wel bij de reuen verwacht maar niet echt bij de teefjes op enkele uitzonderingen na, das wel weer leuk om bij te leren. Mooi verhaal van de herten trouwens.

De eigenschappen in huis: klinken hetzelfde als de streken van mijn pony!
Dit doet hij natuurlijk niet in huis, maar hij is ook een typ dat altijd wel loopt te zoeken om iets te doen of iets stouts uit te halen. Meestal moet ik hier erg om lachen. Heb hem ook wat circus kunstjes geleerd en hij weet ook precies wanneer hij die trucjes kan gebruiken om je een beetje te plagen. Ik denk wel eens dat zn hoofdje nooit stilstaat, je ziet hem altijd denken: 'wat kan ik nu even uithalen?'.

Geweldige eigenschap als je het mij vraagt!!!

Groetjes Lin
Hoi Lin,

als je dat een geweldige eigenschap vind, is een Tsjech idd wel iets voor jou. Die hoofdjes staan nooit stil en zal ook regelmatig wat uithalen!
Die van mij heeft iets met Sorbodoekjes. En hij kan tot 2 tellen.

Meneer had 2 van mijn doekjes/pannenlappen gejat en zat er heerlijk op te kauwen in de mand.
Vrouwtje direct er naar toe en lap afgepakt! Verder niks aan het handje zou je zeggen. Vrouwtje driftig op zoek naar lap 2.
In eens ging het kontje omhoog en haalde meneer lap nr 2 tevoorschijn. Met andere woorden, ze zal de ene wel afpakken, maar als ik nu op nummer 2 ga liggen, dan heb ik er nog een.

Helaas voor Denzel kan ik ook tot 2 tellen.

Dit is maar 1 streek, van de vele die ik heb meegemaakt. Ze zijn vreselijk slim, die Tsjechen. Ik zou geen ander ras meer willen. En het verschil is in mijn huishouden heel goed te merken aangezien ik er ook nog een duitse herder rond heb lopen.

Groetjes Kim
kobesen jest offline   Reply With Quote