Go Back   Wolfdog.org forum > Search Forums

Showing results 1 to 7 of 7
Search took 0.00 seconds.
Search: Posts Made By: Ori
Forum: Wystawy 03-06-2003, 00:28
Replies: 22
Views: 2,844
Posted By Ori
zagadka

Margo jak to sie stalo , ze szczeniak ktorego nie bylo dostal ocene w Dortmundzie?
chodzi mi o tego Niemca w Amberka klasie, przeciez byl tylko Amber i Duncan?
Ela
Forum: Wystawy 02-06-2003, 23:46
Replies: 22
Views: 2,844
Posted By Ori
wyniki wystaw

Dzieki !!!!!
to milo ze ktos ze mna lzy leje!
mialam troche dola ale jakos minelo, w koncu czemu mam miec zepsuty weekend
przez jakiegos palanta
Ela i Amberek (wilczak wybitnie agresywny)
Forum: Wystawy 02-06-2003, 23:23
Replies: 22
Views: 2,844
Posted By Ori
wyniki wystaw

Nie zlapal za reke tylko warknal.
Po prostu troche chyba sie wystraszyl tego naglego podejscia i tyle.
Ela
Forum: Wystawy 02-06-2003, 23:21
Replies: 22
Views: 2,844
Posted By Ori
wyniki wystaw

Trzeba bylo siedziec w domu!!!
Dla mnie mimo podlej afery w Dortmundzie taka wyprawa to frajda, wiec nie
narzekam.
Ela
Forum: Wystawy 17-05-2003, 23:27
Replies: 22
Views: 2,844
Posted By Ori
no topic

Macie moze liste zgloszonych wilczakow?

Jesli bedzie tam 51, to prawie 10% przyjedzie z Polski, niezle!!!
Ela
Forum: Wystawy 16-05-2003, 22:15
Replies: 22
Views: 2,844
Posted By Ori
=5D =8Cwiat=F3wka w Dortmund

Nam tez przyslali, wiec chyba nie bedzie klopotu z wejsciem, nawet jak nie
bedzie rodowodu
Ela i Amber
Forum: Wystawy 14-04-2003, 22:40
Replies: 22
Views: 2,844
Posted By Ori
wilk na Litwie

Dzieki Margo za odpowiedz
kto jeszcze bedzie w Dortmund?
oprocz Niemcow oczywiscie
Ela
Showing results 1 to 7 of 7

 
Forum Jump

All times are GMT +2. The time now is 02:59.


Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
(c) Wolfdog.org