Wolfdog.org forum

Wolfdog.org forum (http://www.wolfdog.org/forum/index.php)
-   _Administracja (http://www.wolfdog.org/forum/forumdisplay.php?f=57)
-   -   Dodawanie informacji na Wolfdoga (http://www.wolfdog.org/forum/showthread.php?t=9186)

shaluka 09-11-2009 12:30

No własnie zdjęcia się osobno dodaje i z tego co widziałam nie jest to problemem, tak wiec prosiłaby o uaktualnienie, bo tamto zdjecie wprowadza w blad.

Rona 09-11-2009 13:26

Margo, skorzystaj wreszcie z rad doświadczonych hodowców i zamiast tracić czas na wrzucanie fotek do bazy zajmij się lepiej swoimi psami i ćwicz z nimi wystawianie ;-):lol::lol::lol:

shaluka 09-11-2009 13:26

Quote:

Originally Posted by Rona (Bericht 252665)
Margo, skorzystaj wreszcie z rad doświadczonych hodowców i zamiast tracić czas na wrzucanie fotek do bazy zajmij się lepiej swoimi psami i ćwicz z nimi wystawianie ;-):lol::lol::lol:


:rock_3 :rock_3 :rock_3

Margo 09-11-2009 14:09

Quote:

Originally Posted by Rona (Bericht 252665)
Margo, skorzystaj wreszcie z rad doświadczonych hodowców i zamiast tracić czas na wrzucanie fotek do bazy zajmij się lepiej swoimi psami i ćwicz z nimi wystawianie ;-):lol::lol::lol:

To nie.. :lol: Najwazniejsze to pisac, ze sie doskonale wystawia, psy maja doskonale charaktery, sa doskonale zsocjalizowane, kochaja dzieci, zwierzatka i nawet muchy nie zabija... Ze sa sliczne, bez wad. A cala reszta wilczakowcow do piet nam nie siega. :D
A jak sie trafi, ze znajdzie sie swiadek, ktoryy zobaczy, ze to jedynie piekne pisanie to wyjasnie mu, ze pies mial zly dzien i ze to jedynie wpadka.... :rock_3

Wiec zamiast wrzucac fotki zaczne pisac piekne poematy na temat swoich psow... To lepiej dziala.... :lol:

GRABA 09-11-2009 18:32

Hej!
Pytanko takie mam, co za złe duszki wywaliły z WD zapowiedź miotu
Wickey Crying Wolf i Czambor z Vlčího dubu
Moki od Úhoště a Ostina Eden Severu
przecież na bank ta pierwsza zapowiedź była8)
Co się dzieje? Przecież warto reklamować miot Zwyciężczyni Świata...:lol:
Co to się dzieje, że hodowla "od Úhoště" pojawia się i znika.....
Nie chciałabym myśleć, że jest w tym jakaś celowość działania:twisted:

Margo 09-11-2009 19:40

Quote:

Originally Posted by GRABA (Bericht 252843)
Co się dzieje? Przecież warto reklamować miot Zwyciężczyni Świata...:lol: Co to się dzieje, że hodowla "od Úhoště" pojawia się i znika..... Nie chciałabym myśleć, że jest w tym jakaś celowość działania:twisted:



Rozmawialam juz z Adminem. I jest celowosc.... 8)
Miot Ostina dodalam sama - Admin go wykasowal i w sumie ma racje. Chodzi o zasade o ktorej mowa byla juz nie raz:
http://www.wolfdog.org/forum/showthread.php?t=10221
A obowiazuje ona wszystkich - nie tylko naszych "przesladowanych", ale nawet Zw. Swiata, Uniwersum i Galatyki... :rock_3

W formularzu, ktory wysyla sie dane nowego miotu hodowca zgadza sie spelnic warunki, jakimi jest przeslanie nam danych. Jesli po sprzedazy szczeniat hodowca oswiadcza "a ja Wam tego nie dam" to odpowiedzia Wolfdoga jest "to my juz nie bedziemy reklamowac Tobie miotow"...
To chyba fair... :rock_3

GRABA 09-11-2009 19:44

Quote:

Originally Posted by Margo (Bericht 252873)

Rozmawialam juz z Adminem. I jest celowosc.... 8)
Miot Ostina dodalam sama - Admin go wykasowal i w sumie ma racje. Chodzi o zasade o ktorej mowa byla juz nie raz:
http://www.wolfdog.org/forum/showthread.php?t=10221
A obowiazuje ona wszystkich - nie tylko naszych "przesladowanych", ale nawet Zw. Swiata, Uniwersum i Galatyki... :rock_3

W formularzu, ktory wysyla sie dane nowego miotu hodowca zgadza sie spelnic warunki, jakimi jest przeslanie nam danych. Jesli po sprzedazy szczeniat hodowca oswiadcza "a ja Wam tego nie dam" to odpowiedzia Wolfdoga jest "to my juz nie bedziemy reklamowac Tobie miotow"...
To chyba fair... :rock_3

Dobra, dzięki za poprawienie i oczywiście przepraszam, za to, że nie zauważyłam błędu hodowcy:lol::lol:

wilczakrew 09-11-2009 21:05

Quote:

Originally Posted by Margo (Bericht 252873)

Rozmawialam juz z Adminem. I jest celowosc.... 8)
Miot Ostina dodalam sama - Admin go wykasowal i w sumie ma racje. Chodzi o zasade o ktorej mowa byla juz nie raz:
http://www.wolfdog.org/forum/showthread.php?t=10221
A obowiazuje ona wszystkich - nie tylko naszych "przesladowanych", ale nawet Zw. Swiata, Uniwersum i Galatyki... :rock_3

W formularzu, ktory wysyla sie dane nowego miotu hodowca zgadza sie spelnic warunki, jakimi jest przeslanie nam danych. Jesli po sprzedazy szczeniat hodowca oswiadcza "a ja Wam tego nie dam" to odpowiedzia Wolfdoga jest "to my juz nie bedziemy reklamowac Tobie miotow"...
To chyba fair... :rock_3

Czyli tak na chłopski rozum lub takiego głupola jak ja to Admin usuwa hodowle ze spisu i jej ewentualne przyszłe mioty jeśli hodowca nie uzupełni w całości danych swojego poprzedniego miotu.

W sumie to całkiem ciekawa musiała być ta rozmowa z Adminem.

shaluka 09-11-2009 21:34

A to nie ty jestes Adniminem? bylam o tym zawsze swiecie przekonana, to kto nim jest?

wilczakrew 10-11-2009 19:07

Nowy Adminie. No może lepiej Wielki Bracie.
Jesteś postrachem hodowców.

Nawet Margo nie może spać spokojnie .
Ma nie uzupełnione dane z ostatnich dwóch miotów.

No ale jej to nie grozi.
Często rozmawia z Adminem.

No ale to jest oczywiście reklama miotu Wickey & Czambor :evil:

Narvana 10-11-2009 19:50

Grzesiek, daruj sobie, to juz bylo zalosne... :|

Gaga 10-11-2009 21:31

Narvana, spoko.. bez względu na pajacowanie zasady pozostaną niezmienne :)
Tutaj tupanie i rzucanie zabawkami niewiele daje :)

A jeśli Hance umknęło coś, co naprawi to wszystko wróci do normy. Bo tak to działa, w sposób prosty i nieskomplikowany (choć dla niektórych, jak widać nie do pojęcia) :twisted:

wilczakrew 10-11-2009 21:44

Quote:

Originally Posted by Gaga (Bericht 253370)
Narvana, spoko.. bez względu na pajacowanie zasady pozostaną niezmienne :)
Tutaj tupanie i rzucanie zabawkami niewiele daje :)

A jeśli Hance umknęło coś, co naprawi to wszystko wróci do normy. Bo tak to działa, w sposób prosty i nieskomplikowany (choć dla niektórych, jak widać nie do pojęcia) :twisted:

W takim razie jesli poczułaś się zobowiązana napisac w tym temacie i na niego odpowiedzieć bo chyba Twojej osoby on nie dotyczy to może odpowiesz też na to pytanie :

Co w takim razie umknieło Margo, że dwa ostatnie jej mioty od dłuższego czasu nie mają uzupełnionych danych i ta hodowla znajduje się w bazie danych. ?

Więc kogo te zasady dotyczą, a kogo nie :D

Gaga 10-11-2009 21:55

Quote:

Originally Posted by wilczakrew (Bericht 253376)
może odpowiesz też na to pytanie (ciach)

ale po co? I tak nie zrozumiesz.

wilczakrew 10-11-2009 23:30

Quote:

Originally Posted by Gaga (Bericht 253378)
ale po co? I tak nie zrozumiesz.

Masz Gaga rację pajac, tupiący i rzucający zabawkami nie jest w stanie nic zrozumieć.

Zresztą, kto o zdrowych zmysłach jest w stanie zrozumieć takie zasady :

1. Admin ma zawsze racje
2. Jeśli Admin nie ma racji patrz pkt. 1 lub pkt.3
3. Jeśli Admin faktycznie nie ma racji to Gaga dopilnuje, aby ta racja była po stronie Admina i posunie się do wszystkiego, stosując wszelkie znane metody włącznie z pięknym ubliżaniem.
Kolejne punkty są tylko dla wtajemniczonych. ( Punkty " familijne " )
4. W przypadku, kiedy metody Gagi staną się zawodne albo okaże się, że ten AS w rękawie jest faktyczną 9 to do ataku ruszają poszczególni członkowie " familii " Atak skomasowany i zbiorowy jest najlepszą metodą zakrzyczenia oponenta.

Gaga 10-11-2009 23:41

(do Grzegorza, bo mi post OneUnited wskoczył:P):
Miesza Ci się chłopczyku, przy cytowaniu cudzych tekstów warto je skorygować, aby "copy cat" nie było tak oczywiste, pomyśl (sic!) o tym....

Dowolna ilość wywoływanych fanów, członków familii czy jak to tam Twój sufler nazwie nie zmieni jednej rzeczy: korzystasz z uprzejmości właścicieli tego portalu i po ich stronie leży ustalanie zasad. Choćbyś pękł i zatupał się na śmierć-tego nie zmienisz. Możesz się stosować a nie zmieniać.A pajacowanie doprawdy NIC nie da.

p.s.
Quote:

jest najlepszą metodą zakrzyczenia oponenta
-zanadto sobie pochlebiasz, naprawdę:D

z Peronówki 11-11-2009 08:02

Quote:

Originally Posted by wilczakrew (Bericht 253376)
Co w takim razie umknieło Margo, że dwa ostatnie jej mioty od dłuższego czasu nie mają uzupełnionych danych i ta hodowla znajduje się w bazie danych. ?

Więc kogo te zasady dotyczą, a kogo nie :D

Bosze Grzesiek, przy Tobie opadaja raczki... Jak maja byc uzupelnione jesli nie bylo aktualizacji bazy danych od 04.10.2009??? :twisted: Nie ma danych nowych wlascicieli, nie ma nowych przeswietlen, nie ma nowych egzaminow, mimo, ze wszystko wysylalam. I teraz niecierpliwie czekam jak inni...

Ale widze, ze Grzesiu znow wprowadza nowa regule: "Inni moga miec braki (chocby z powodu przesuwajacych sie aktualizacji), ale Peronowka jest mi sola w oku, wiec oni musza miec wszystko aktualizowane NATYCHMIAST. Ja, Grzes tak postanowilem..." :evil:

Hanka 11-11-2009 10:24

Už jsem to psala na anglickém fóru: data mých posledních štěňat byla poslána přes "add dog", ale neobjevila se v databázi, není to moje chyba. Poslala jsem tedy znovu email adminovi a teď čekám na další aktualizaci.
Ale myslím, že aktualizace 1x měsíčně, v době, kdy se kryje hodně fen a každý den je něco nového, je velice málo......

shaluka 11-11-2009 13:34

A ja mam dwa pytania, ktore bynajmniej nie maja w nikogo uderzać.

1. Kto w takim razie jest Adminem?

2. Istnieje cos takiego jak poufnosc danych osobowych i w takim razie co wtedy jak wlasciciel nie chce by jego dane byly w takiej bazie? Przeciez hodowca nie ma prawa ich ujawniac. Przeciez kazdy moze pragnac psa, niekoniecznie pragnac by kazdy znal jego adres i wiedzial, ze takowego posiada?

Pytam czysto hipotetycznie.

wilczakrew 11-11-2009 15:13

Quote:

Originally Posted by z Peronówki (Bericht 253443)
Bosze Grzesiek, przy Tobie opadaja raczki... Jak maja byc uzupelnione jesli nie bylo aktualizacji bazy danych od 04.10.2009??? :twisted: Nie ma danych nowych wlascicieli, nie ma nowych przeswietlen, nie ma nowych egzaminow, mimo, ze wszystko wysylalam. I teraz niecierpliwie czekam jak inni...

Ale widze, ze Grzesiu znow wprowadza nowa regule: "Inni moga miec braki (chocby z powodu przesuwajacych sie aktualizacji), ale Peronowka jest mi sola w oku, wiec oni musza miec wszystko aktualizowane NATYCHMIAST. Ja, Grzes tak postanowilem..." :evil:

Małgosiu może i przy mnie opadają rączki lecz jest to nic w porównaniu co robi się po czytaniu Twoich postów.

MOŻE JAK TAK NAPISZĘ TO ZROZUMIESZ.

Fakt aktualizacja zbiorcza bazy danych nastąpiła w dniu 04-10-2009r.
Po tym terminie w bazie danych dokonano kolejnych zmian poprzez panel administracyjny.
KAŻDY KTO MA TAKIE UPRAWNIENIA MOŻE TAKIE ZMIANY WPROWADZIĆ.
- dodawanie rezultatów wystaw
- zmiany na karcie psów
- zmiany na liście miotów
- zmiany na listach hodowli
- zmiany na listach reproduktorów
- zmiany w spisie bonitacji

NIE WYMAGA TO ZBIORCZEJ AKTUALIZACJI BAZY DANYCH. WSZYSTKIE DANE MOGĄ ZOSTAĆ ZMIENIONE W KAŻDEJ CHWILI. TO WSZYSTKO JEST BAZĄDANYCH.

TE SAME ZASADY DLA WSZYSTKICH BEZ WZGLĘDU NA PRZYDOMEK

Jeśli istnieją takie zasady to mnie nie interesuje, fakt, że kogoś się wywala bo jego dane zagineły i znalazły się po 04-10-2009r i musi czekać do następnej czasoiprzestrzeni , a dane innej osoby nie znalazły się po 04-10-2009r bo Admin nie miał czasu ich dodać.

W jednym i w drugim przypadku danych nie ma więc jest taka sama zasada albo kasujemy albo stosujemy zasade domniemanego błędu.

Ja nie muszę wprowadzać , żadnych regół czy zasad na WD bo Ty już ich wystarczająco dużo wprowadziłaś i sama nie przestrzegasz, tego czego wymagasz od innych.

Zasłanianie się Adminem jest dobrym rozwiązaniem, tak samo jak pisanie pod szyldem z Peronówki.


All times are GMT +2. The time now is 03:19.

Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
(c) Wolfdog.org