Wolfdog.org forum

Wolfdog.org forum (http://www.wolfdog.org/forum/index.php)
-   _Administratie (http://www.wolfdog.org/forum/forumdisplay.php?f=102)
-   -   WOLFDOG.org - HD-results.... (http://www.wolfdog.org/forum/showthread.php?t=5445)

Margo 05-03-2007 13:55

WOLFDOG.org - HD-results....
 
To all people which x-rayed their dogs...

Please send us information about the HD-results (email: [email protected]). If you already done it please send us also the copies of the pedigree (with written there HD-result) and/or the official paper witht he HD-result... Because if it will be missing your result will be marked as "not verified"...

Thanks in advance!

PS. Could you translate it in your language...?

wolfwoman-stefanie 05-03-2007 16:47

Mijke
Als de HD-uitslag van de hond nu al op wolfdog staat,
moet je het dan nogmaals naar Margo sturen ???

(mijn engels is niet super :oops: )

Ron 05-03-2007 17:43

Quote:

Originally Posted by stefanie
Mijke
Als de HD-uitslag van de hond nu al op wolfdog staat,
moet je het dan nogmaals naar Margo sturen ???

(mijn engels is niet super :oops: )

Als je hulp nodig hebt met vertalen dan wil ik je wel helpen hor :-)
Dat moet ik wel kunnen redden :-)

gReetz.. Ron

Liesbeth 05-03-2007 18:42

Re: WOLFDOG.org - HD-results....
 
Quote:

Originally Posted by Margo
To all people which x-rayed their dogs...

Please send us information about the HD-results (email: [email protected]). If you already done it please send us also the copies of the pedigree (with written there HD-result) and/or the official paper witht he HD-result... Because if it will be missing your result will be marked as "not verified"...

Thanks in advance!

PS. Could you translate it in your language...?

Zal ik anders even vertalen voor iedereen.

Margo vraagt om informatie over HD-resultaten door te sturen naar haar e-mailadres ([email protected]). Als je dit reeds gedaan hebt, vraagt ze om ook een kopie door te sturen van de stamboom of een ander officieel papier waarop het HD-resultaat staat. Wanneer dit niet gebeurd, zal er in de database staan dat de HD-resultaten van je hond niet bekend zijn (alsof hij dus niet geröntgend is).

Dus vooral belangrijk is denk ik dat je ook een kopie van een officieel papier doormailt waarop de uitslag staat. (anders kan je natuurlijk even doormailen dat je hond A heeft, terwijl hij eigenlijk iets anders heeft... Voor de stoute mensen onder ons :twisted: ) Hihi :mrgreen:

Groetjes,

Liesbeth

mijke 05-03-2007 19:29

Fijn dat er al verschillende mensen zo aardig waren om te helpen met vertalen! :D
Bedankt!

Even nog ter info:
Przemek is bezig met een ombouw van de site, waardoor we nu gelijk ook een aantal dingen kunnen gaan veranderen en verbeteren :D

M.b.t. de HD uitslagen:
Tot op heden plaatsten we alle HD uitslagen die mensen ons toestuurden.
Helaas bleek soms in de praktijk (doordat pups op officiele papieren ouders met andere HD uitslagen hadden) dat dit soms niet helemaal klopte.

Daarom ,wordt er binnenkort achter alle HD uistlagen "Niet geferifieerd" (= niet gecontroleerd)vermeld, totdat we een kopie van de officiele HD uitslag hebben.

Nadat we een kopie van de officiele HD uitslag hebben, zal dit woord weer achter de HD uitslag verwijderd worden.

Dus als je niet wilt dat er "Niet Geferifieerd" achter de HD uitslag van je hond vermeld blijft staan, stuur dan even een kopie van het officiele papier!

Groetjes
mijke

Koos 05-03-2007 19:32

Jouw vertaling is volkomen correct, Liesbeth.

Er zijn mensen geweest, die een goed HD resultaat hebben opgegeven en nu blijkt volgens Margo, dat er uiteindelijk een slechtere officiele resultaten zijn.

Vandaar dat ze nu ook vraagt om copieen mee te sturen zodat verwarring uitgesloten is.

Degenen, die dus willen sjoemelen kunnen er dus nu niet meer onderuit of ze sturen dus geen gegevens meer in.

Letty

laszlo 06-03-2007 14:03

waar moet je die kopie naar toe sturen??

casa lupo 06-03-2007 14:59

Fijn dat er nu niet meer, zoals Letty ook aangeeft, gerommeld kan worden met gegevens! Zoiets komt het ras alleen maar ten goede, en zal hopelijk mensen aansporen eerst eens goed naar de uitslag van testen te kijken voordat ze met honden gaan fokken, of andersom voordat ze een pup aanschaffen.

wolfwoman-stefanie 06-03-2007 16:25

Re: WOLFDOG.org - HD-results....
 
Hoi Vanessa

Quote:

Originally Posted by Margo
To all people which x-rayed their dogs...

Please send us information about the HD-results (email: [email protected]).

:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

laszlo 07-03-2007 10:05

je moet toch een kopie van het formulier sturen?

Hoe doe je dat zonder scanner?!?

Patty33 07-03-2007 10:16

Hallo :D

Gesjoemel kan je natuurlijk nooit helemaal tegengaan :( maar deze methode geeft in ieder geval de boodschap af, dat wolfdog.org daar niet van gediend is :thumbs

@ Vanessa; misschien kan iemand met een scanner dit voor je doen? Of je kan Margo, Mijke of Letty vragen om het adres van Margo?

Groetjes,
Patty

Koos 07-03-2007 10:31

Zover ik het begrepen hebt, is zelfs het scannen niet goed genoeg.

Ze willen een copie van de officiele papieren en die moet je gewoon opsturen naar Margo.

Het adres staat ook in de Databank kennel van Peronowski in Polen.

Zal dan ook wel weer een poosje duren voordat ze alles ingevoerd hebben maar dat zullen we er maar voor over moeten hebben.

Groetjes,

Letty

mijke 07-03-2007 11:40

Quote:

Originally Posted by KoosLetydeGraaff
Zover ik het begrepen hebt, is zelfs het scannen niet goed genoeg.

Ze willen een copie van de officiele papieren en die moet je gewoon opsturen naar Margo.

Dit is niet helemaal correct, daarom even nog wat verduidelijking:

Met Margo is het volgende afgesproken:
* Alle documenten mogen gewoon gescand worden.
* Alles kan per mail naar [email protected] gestuurd worden.
* Mensen die geen scan hebben, kunnen ook in hun omgeving vragen, of er iemand is die het voor hen wil scannen.
* Lukt dat niet, dan kun je een kopie van het document ook naar mij sturen en kan ik het voor je scannen. (stuur maar een mail of PB als je dit wilt)

We weten dat in dit digitale tijdperk dit soort zaken ook fraude gevoelig is door o.a. photoshop.
Maar we gaan nog steeds uit van "in goed vertrouwen" tot het tegendeel bewezen is!

Fokkers/eigenaren waarvan later blijkt, dat ze "gesjoemeld" hebben worden levenslang "geblokkeerd" voor deze site.
Verder komt hun naam te staan in een soort rubriek als: "puppy kopers u bent gewaarschuwd voor onderstaande fokkers"

Groeten
mijke

kobesen 07-03-2007 12:54

@Vanessa

Als je weer een keer bij Koos en Let bent, moet je even je papieren meenemen, zal ik het voor je scannen daar, of misschien weet Letty nu hoe haar scanner werkt :wink: hihihihi :mrgreen:

Groetjes Kim


All times are GMT +2. The time now is 23:15.

Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
(c) Wolfdog.org