Wolfdog.org forum

Wolfdog.org forum (http://www.wolfdog.org/forum/index.php)
-   Sport en training (http://www.wolfdog.org/forum/forumdisplay.php?f=99)
-   -   Nieuwe vorm van doggy dancing (http://www.wolfdog.org/forum/showthread.php?t=8326)

mijke 26-05-2008 01:46

Nieuwe vorm van doggy dancing

Quote:

Originally Posted by loco (Bericht 139464)
TOP ,FOTO REPORTAGE 8).
Maar vind die andere foto,van Nomad,toch echt veel mooier ;-)

Ik denk dat Martine hiermee de foto bedoeldt van haar nieuwe vorm van doggy dancing met Nomad :
Het Water Ballet !!!:)

Iets waar zij en haar hond volgens meerdere deskundigen absoluut een grote "comming star combi" in zijn! :lol:

http://www.de-ursidae-stee.com/wolfd...allet%20WG.JPG

loco 26-05-2008 08:03

Ik ben blij dat de deskundigen ,er zo over denken ;-).
Want ik ben echt van plan,om in het waterballet verder te gaan 8).

Groette Martine.

Xhrista 26-05-2008 08:41

Hij is echt heel leuk zeg.

Gr. Christa

kobesen 26-05-2008 09:08

hehehehehehe Nomad water rescue heheheheh, moet dit niet andersom zijn??:twisted:
Super foto trouwens:lol:.

Azazel 26-05-2008 09:31

Quote:

Originally Posted by loco (Bericht 139488)
Ik ben blij dat de deskundigen ,er zo over denken ;-).
Want ik ben echt van plan,om in het waterballet verder te gaan 8).

Groette Martine.

Ruil je dan de volgende keer je boerkinie in voor een tutuu'tje ?? :twisted:

loco 26-05-2008 12:36

Quote:

Originally Posted by Azazel (Bericht 139504)
Ruil je dan de volgende keer je boerkinie in voor een tutuu'tje ?? :twisted:

Die bewaren we natuurlijk, voor de wedstrijden:roll:.

Groette Martine.

loco 30-05-2008 18:37

Ik ben straks niet meer de enige, in me TUTUU'TJE 8).
Groette Martine.

ELISE 30-05-2008 22:15

Quote:

Originally Posted by loco (Bericht 140335)
Ik ben straks niet meer de enige, in me TUTUU'TJE 8).
Groette Martine.

en ook niet de enige met (water-)balletschoenen ;-)

Moeten de heren ook een TUTUUT aan :nice?

Groetjes,

Elise

loco 30-05-2008 23:10

:shock: :|.
Als hun zich ,daar prettig in voelen :evil_lol.
Maar dan wel, een roze :rock_3.
Groette Martine.

Smokey 31-05-2008 00:53

Haha gave foto Martine :)

loco 05-06-2008 22:43

Nog 1 daggie werken,en dan mogen we weer :happy.
En we hebben er zin in,en als het goed is, nog mooi weer ook 8).

Groette Martine.

Azazel 05-06-2008 22:52

Quote:

Originally Posted by loco (Bericht 141522)
Nog 1 daggie werken,en dan mogen we weer :happy.
En we hebben er zin in,en als het goed is, nog mooi weer ook 8).

Groette Martine.

Alles gereed incl. boot en tutu? hahaha.
Weet niet of ik er op tijd zal zijn. Heb morgen een bruiloft... :drinka

loco 05-06-2008 23:26

Quote:

Originally Posted by Azazel (Bericht 141526)

De boot staat klaar voor de deur.
En tutu moet nog op maat gemaakt worden:cry:,dus het word de boerkini.

Enne ik was ook op tijd op de hindernisbaan:roll:,en had ook de avond er voor een bruiloft8).

So what :rock_3.

Groette Martine.

kobesen 06-06-2008 01:38

Nou mijn boerikini is een ramp om aan te trekken en uit te komen. Pffffffffff en de schoenen zijn niet makkelijker.
Zou dus enige vertraging op kunnen lopen, vanwege mijn kleding:rock_3.

Maar ik heb er zin in!

mijke 06-06-2008 02:04

@ Kim: er is een "wel ietwat bijzonder" kleedhokje voor de voorstelling om je in en uit je boerkini te wringen:rock_Maar.. 't is en blijft een ramp! hahahaha

Voor degenen die zich inmiddels afvragen of wij ons hebben bekeerd tot een bijzondere secte en waar alle boerkinie en tutuu verhalen in vredesnaam over gaan: We zijn met een klein groepje begonnen met try-out Workshops Waterwerk voor TsW's :rock_3

ELISE 06-06-2008 06:54

@ Kim, je kan i.p.v. de boerkini toch zo'n tutuutje aantrekken? Die heb je zó aan en uit hoor!

Yep, wij verheugen ons enorm op de rescu!!!!

jmvdwiel 06-06-2008 07:45

en waar gaan jullie trainen ? voor de geinteresseerde mede tsjechen onder ons ? ;)

loco 06-06-2008 13:24

Quote:

Originally Posted by kobesen (Bericht 141542)
Nou mijn boerikini is een ramp om aan te trekken en uit te komen. Pffffffffff en de schoenen zijn niet makkelijker.
Zou dus enige vertraging op kunnen lopen, vanwege mijn kleding:rock_3.

Maar ik heb er zin in!

En dat is het makkelijkste van de hele training :evil_lol.

loco 06-06-2008 13:25

Quote:

Originally Posted by jmvdwiel (Bericht 141558)
en waar gaan jullie trainen ? voor de geinteresseerde mede tsjechen onder ons ? ;)

In het water :evil_lol.

Groette Martine.

kobesen 06-06-2008 17:22

Het is een training en geen voorstelling. Ik zou het niet leuk vinden dat iedereen mij in dat godsonmogelijke tutuuutje zou zien!:evil:
Dus Mijke, ben blij dat het ff een secte is.

kobesen 06-06-2008 17:23

Quote:

Originally Posted by Azazel (Bericht 141526)

's avonds en 's nachts een vent, 's morgens een vent!:rock_3

loco 06-06-2008 17:26

Quote:

Originally Posted by kobesen (Bericht 141724)
Het is een training en geen voorstelling. Ik zou het niet leuk vinden dat iedereen mij in dat godsonmogelijke tutuuutje zou zien!:evil:
Dus Mijke, ben blij dat het ff een secte is.

:laugh2_2:roflmao:laugh2_2:roflmao.
Maar er worden wel foto's, van gemaakt :lol:.
En gefilmd,als je die onmogelijke boerkini aantrekt :evil_lol.

Groette Martine.

kobesen 06-06-2008 17:39

Quote:

Originally Posted by loco (Bericht 141726)
:laugh2_2:roflmao:laugh2_2:roflmao.
Maar er worden wel foto's, van gemaakt :lol:.
En gefilmd,als je die onmogelijke boerkini aantrekt :evil_lol.

Groette Martine.

ik denk dat ik hem thuis maar aan doe en zo in de auto ga zitten :twisted:.

loco 06-06-2008 17:54

Quote:

Originally Posted by kobesen (Bericht 141731)

:roflmao:roflmao:roflmao

Ik zal het maar eerlijk zegge;ik heb een verbod om te filmen :evil:.

Van Mijke,anders lig ik eruit :shock:.
Waaruit ,weet ik nog niet :roll:.
Maar ik neem verlopig,geen risico's :lol:.
Dus,mijn camera ligt veilig voor iedereen,thuis ;-).

Groette Martine.

ELISE 06-06-2008 21:15

Quote:

Originally Posted by kobesen (Bericht 141731)

Je bent niet de enige die zó in de auto gaat zitten, "Annie" gaat altijd in Boerkini mee, toch Mijke? En tot op heden is ze nog niet aangehouden.

@Mijke
Is Annie al weer waterdicht:roll:

jmvdwiel 06-06-2008 22:38

NOu lekker is dat... mocht er iemand verdrinken dan kan mijn oudje in ieder geval wel komen helpen met zoeken.

met met waar bedoel ik natuurlijk meer in welk watertje/plaats... maar ja geen pottenkijkers dus... moeten we maar wat anders zoeken.:cry:

mijke 06-06-2008 22:41

Quote:

Originally Posted by ELISE (Bericht 141790)
Je bent niet de enige die zó in de auto gaat zitten, "Annie" gaat altijd in Boerkini mee, toch Mijke? En tot op heden is ze nog niet aangehouden.
@Mijke Is Annie al weer waterdicht:roll:

Ik ben inderdaad nog niet met dr aangehouden, maar mensen kijken wel vreemd!:lol: Vooral bij stoplichten zie je allemaal verdraaide nekken naar annie gluren!

Annie is langzaam leeggedruppeld en al dr openingen heb daarna ik netjes dichtgekit :)
Voor de helft is ze al weer in haar boerkinie gewrongen, dus ze gaat morgen half gekleed mee in de auto!:lol:

ELISE 06-06-2008 22:45

Als Annie half naakt in de auto zit, mag je wel uitkijken dat die verdraaide nekken geen ongeluk gaan veroorzaken...:shock:
Misschien krijg je wel een boete, net als met wildplassen...
Ze zullen dát toch ook al niet hebben vastgelegd in ons kleine kikkerland :diablotin

loco 06-06-2008 22:53

Quote:

Originally Posted by jmvdwiel (Bericht 141797)
NOu lekker is dat... mocht er iemand verdrinken dan kan mijn oudje in ieder geval wel komen helpen met zoeken.

met met waar bedoel ik natuurlijk meer in welk watertje/plaats... maar ja geen pottenkijkers dus... moeten we maar wat anders zoeken.:cry:

We hebben ook zwemvesten aan,want we hebben geen volleerde oudjes in de groep :roll:.

En het watertje = nat :lol:.

En bij mijn weten ,hebben we geen potten in de groep :roll:,dus daar hoef je niet naar te zoeken ;-).

Groette Martine.

loco 06-06-2008 22:57

foutje :shock:, ipv zoeken bedoelde ik kijken :lol:.

Jolanda 06-06-2008 23:25

Quote:

Originally Posted by loco (Bericht 141804)
We hebben ook zwemvesten aan,want we hebben geen volleerde oudjes in de groep :roll:.

En het watertje = nat :lol:.

En bij mijn weten ,hebben we geen potten in de groep :roll:,dus daar hoef je niet naar te zoeken ;-).

Groette Martine.

Erg flauw!

Het spijt mij zeer, maar als dit voor een selectief gezelschap is, zonder kijkers of meer geïnteresseerden, waarom vermelden jullie dat dan op het forum?

loco 06-06-2008 23:26

Hai Judith,

FF zonder dollen,zou je niet een xtje een demo, voor ons kunnen geven 8)?

Groette Martine.

loco 06-06-2008 23:29

Quote:

Originally Posted by Jolanda (Bericht 141809)
Erg flauw!

Kweet het.
was ook nog niet klaar,maar er kwam ff wat tusse;-).

wolfwoman-stefanie 06-06-2008 23:31

Quote:

Originally Posted by Jolanda (Bericht 141809)
Erg flauw!

Het spijt mij zeer, maar als dit voor een selectief gezelschap is, zonder kijkers of meer geïnteresseerden, waarom vermelden jullie dat dan op het forum?

Ik moet je hierin volledig gelijk geven Jolanda !!!
Als mensen iets onderling gaan ondernemen en de rest is niet welkom,
moet je dit ook niet op een openbaar forum plaatsen :roll:

mijke 07-06-2008 00:13

Met het plaatsen van de "waterballet foto" in dit topic had ik geenszins de intentie om dit soort discussies uit te lokken.
Het was louter bedoeld als grapje met een grappige foto!:)

Maar nu dit topic een andere wending neemt, lijkt het mij wel zinvol om enige toelichting te geven;-)

In het verleden heb ik diverse waterwerk trainingen voor verschillende rassen gegeven en de laatste jaren ben ik met mn eigen honden met water-rescue werk bezig. Over deze activiteiten heb ik ook wel eens berichtjes op het forum geplaatst. (en ook dit waren geen "openbare" activiteiten waar iedereen hier op dit forum aan kon deelnemen)

Onlangs ben ik als try-out met een aantal workshops Waterwerk gestart voor TsW's. In eerste instantie had ik dit opgezet voor honden uit onze eigen kennel en mensen die via ons een TsW gehaald hadden, later zijn er ook enkele anderen TsW eigenaren bijgekomen.
Ik heb deze workshops bewust niet op dit forum of elders als een activiteit vermeld (of in een agenda opgenomen), omdat ik niet met een grote groep wil werken, maar het wilde beperken tot maximaal 8 honden.

Aangezien het voor zo wel de honden als voor de eigenaren storend is, om er tijdens trainingen nog meer mensen als toeschouwer bij te hebben, heb ik hier bewust ook nooit data, tijden en een locatie vermeld.

Daarnaast zou ik eigenlijk niet weten waarom mensen op een forum niet over hun activiteiten mogen praten. Mijn lawine werk activiteiten en waterwerk rescue waren ook niet openbaar en voor iedereen op dit forum toegankelijk.

wolfwoman-stefanie 07-06-2008 00:21

O.K. Nu is het me duidelijk.
Het geeft ook niets dat iemand iets met z'n hond onderneemt en dat op het forum zet, dat is juist leuk.

Maar hier werd een beetje 'geheimzinnig' over gedaan,
waardoor het voor andere lezers een onduidelijk verhaal was.

Dus Mijke, bedankt voor de opheldering ;-)

ELISE 07-06-2008 19:32

Het was wederom een geweldige dag met heerlijk weer en enthousiaste mensen! We wachten op de foto's.....:)

Groetjes,

Elise

loco 07-06-2008 20:21

Geweldigenoten;-).

Jolanda 07-06-2008 20:59

Tuurlijk gun ik jullie alle plezier! Geweldig juist om zo bezig te zijn en de redenen zijn logisch.
Maar 't was allemaal wel erg geheimzinnig! :ghost_2
En de antwoorden niet erg netjes, maar dat is nu allemaal oké.

Fijn dat jullie het leuk hebben gehad, komen er nog foto's?!! :thumbs

jmvdwiel 07-06-2008 21:15

Wij willen ook foto's zien ... mijn mannen hebben vandaag helemaal niets gedaan omdat het vrouwtje ziek zwak en misselijk was.....

Als jullie een 'lijk' kunnen regelen kan ik wel kijken of mijn hond een keer een demo kan geven :) .... hij is al wel een tijdje met pensioen hoor..:roll: maar ik denk dat ik wel een telefoonnummer van iemand kan geven voor het geval jullie een andere tak van zoeken willen zien.

Hoe zit het met het drijvermogen van de tsjech? kan die echt iemand uit het water zeulen ? ik heb mijn lievertje namelijk nog niet zien zwemmen:shock::lol: wel heerlijk zien plonsen en rennen in het water.

dus kom op met die boerkinies.....

kobesen 07-06-2008 21:43

Heb ook erg genoten vandaag. Ben zelf niet zo'n waterrat, en dat ik zachtjes uitgedrukt, maar Denzel vond het geweldig. Ook het vest dat ie aan kreeg was geen enkel probleem.
In de boot moest ie wel wennen, maar ik ook, misschien nog wel meer dan Denzel.
Meneer ligt nu hier voor pampus. Geweldige dag!

groetjes Kim

loco 07-06-2008 22:20

Quote:

Originally Posted by jmvdwiel (Bericht 141888)
Als jullie een 'lijk' kunnen regelen ...

:shock: :puppy_dog_eyes :shock:,nou wil ik wel eens regeltjes overtreden.

Maar dat zijn voornamelijk,verkeersregels :twisted:.

Maar aan dit soort dingen,werk ik echt niet mee :stupid.

Groette Martine.

kobesen 07-06-2008 22:24

hihihihihihihihihihihi ik zie dat ook niet 123 voor me.

ELISE 07-06-2008 22:26

Mijke weet geloof ik nog iemand om als "lijk" in te zetten, alleen geen hond die het lijk naar de kant wil brengen :roll:

jmvdwiel 07-06-2008 22:27

een lijk kan zijn...... duiker (met zuurstof fles liefst niet in een pak) , flinke pluk haren (verkregen bij de kapper of een vrijwillger :) ) etc... beetje creatief zijn hoor.
Oh en er is ook 'lijkenlucht'in een flesje te verkrijgen

om nu met een echt lichaam te gaan schouwen gaat iets te ver:shock:

Quote:

Originally Posted by loco (Bericht 141899)
:shock: :puppy_dog_eyes :shock:,nou wil ik wel eens regeltjes overtreden.

Maar dat zijn voornamelijk,verkeersregels :twisted:.

Maar aan dit soort dingen,werk ik echt niet mee :stupid.

Groette Martine.

jmvdwiel 07-06-2008 22:29

dat hoeft ook geen hond te doen... dit doet een duiker:rock_3...
Quote:

Originally Posted by ELISE (Bericht 141902)
Mijke weet geloof ik nog iemand om als "lijk" in te zetten, alleen geen hond die het lijk naar de kant wil brengen :roll:

loco 07-06-2008 22:33

Quote:

Originally Posted by ELISE (Bericht 141902)

Dat geloof ik nooit :shock:,Mijke heeft echt een heel gelukkig huwelijk 8).

ELISE 07-06-2008 22:35

Quote:

Originally Posted by loco (Bericht 141906)
Dat geloof ik nooit :shock:,Mijke heeft echt een heel gelukkig huwelijk 8).

Jij dacht toch niet dat ik het over haar man had:shock:? Maar dat het een man was, dát is zeker!

loco 07-06-2008 22:36

Quote:

Originally Posted by jmvdwiel (Bericht 141903)
een lijk kan zijn...... duiker (met zuurstof fles liefst niet in een pak) , flinke pluk haren (verkregen bij de kapper of een vrijwillger :) ) etc... beetje creatief zijn hoor.
Oh en er is ook 'lijkenlucht'in een flesje te verkrijgen

om nu met een echt lichaam te gaan schouwen gaat iets te ver:shock:

:lol: , ik zal eens kijken,wat ik kan doen.

loco 07-06-2008 22:37

Quote:

Originally Posted by ELISE (Bericht 141907)
Jij dacht toch niet dat ik het over haar man had:shock:? Maar dat het een man was, dát is zeker!

Der schoonmoeder dan ???
Is ze ook heel gelukkig mee 8).

ELISE 07-06-2008 22:39

Quote:

Originally Posted by loco (Bericht 141909)
Der schoonmoeder dan ???
Is ze ook heel gelukkig mee 8).

Ik denk dat er zich dan nog veel meer aan komen melden die wel een schoonmoeder hebben, die voor lijk moet spelen :gunsfiring

mijke 07-06-2008 22:40

Quote:

Hoe zit het met het drijvermogen van de tsjech? kan die echt iemand uit het water zeulen ? ik heb mijn lievertje namelijk nog niet zien zwemmen:shock::lol: wel heerlijk zien plonsen en rennen in het water.
.

Tsjechen hebben een prima drijfvermogen en zijn uitstekende zwemmers!:)
Natuurlijk kunnen ze niet gelijk iemand uit het water zeulen en/of boten trekken:rock_3
Om dat op te bouwen zal je ook eerst behoorlijk moeten trainen.:)
Het meest lastige punt is vaak het eerste begin, waarbij ze moeten leren met
een dummy in hun bek lichte dingen al zwemmend naar de kant te slepen. (apporteren is vaak niet de sterkste kant van TsW's!:twisted:)

Maar de groep die ik nu train maakt ook op dat gebied echt ongelooflijke vorderingen!
Op 1 na slepen ze allemaal al (met een dummy in hun bek!) boeien naar de kant en vandaag voor het eerst zelfs ook al onze Annie Rexie (een etalagepop met duikpak en zwemvest)
En daarnaast springen ze ook al allemaal al uit de boot naar hun eigenaar om samen naar de kant te zwemmen :)
De foto's zullen we binnenkort laten zien !

Voor deze keer alleen wat oude foto's van Chezka, die al met volledig gewicht belast kan worden(maar die er ook al heel wat trainingsuren op zitten!) Hieraan kun je zien dat ook een TsW een goed drijfvermogen en behoorlijke trekkracht heeft :)
pop naar de kant brengen:
http://www.de-ursidae-stee.com/wolfd...um/WM%20WK.jpg
uit boot springen:
http://www.de-ursidae-stee.com/wolfd...544WM%20WK.jpg

Aan het zwemtuig een mens naar de lant slepen (drenkeling zwemt niet mee en laat zich volledig slepen)
http://www.de-ursidae-stee.com/wolfd...m/P1050547.JPG

drenkeling op surfplank naar kant brengen:
http://www.de-ursidae-stee.com/wolfd...%20WM%20WK.jpg

loco 07-06-2008 22:43

:roflmao:roflmao:roflmao:roflmao:roflmao
Jij ook al :lol:.

Quote:

Originally Posted by ELISE (Bericht 141910)
Ik denk dat er zich dan nog veel meer aan komen melden die wel een schoonmoeder hebben, die voor lijk moet spelen :gunsfiring

loco 07-06-2008 22:50

Ik denk dat we hier 2 verschillende,takken van waterrescue door elkaar gooien.

Het waterballet = meer voor de sport :rock_3.

En Judith heeft het over echt lijken zoeken (speuren over het water na het slachtoffer), en het beoefenen daar van is met het vooruitzicht om echt hulp te bieden.
Aan de nabestaanden,van het slachtoffer 8).
En de training,is erg mooi om te zien 8).

Groette Martine.

ELISE 07-06-2008 23:04

Het ballet is natuurlijk voor de lol, maar ik heb respect voor de mensen en hun honden die het echte, serieuze werk doen. Wat dat betreft is een hond ook enorm veelzijdig!

mijke 08-06-2008 00:41

Wij gaan ook niet voor echte inzet en officiele Rescue dogs certificaten!
Maar er zijn meerder groepen die zich allemaal "voor de fun" met andere vormen van Waterwerk bezig houden. Gewoon omdat het super leuk is om actief met je hond bezig te zijn en te kijken hoe ver je er mee kunt komen:rock_3
En tot nu toe heb ik met alle rassen waar ik op deze wijze mee gewerkt heb, alleen maar gezien dat ook de doggy's zichtbaar genieten van zulke activiteiten!
Alhoewel dat niet altijd door iedereen onderkend wordt!:rock_3

Breezer (Mechelaar) en Chezka (TsW) staan bijvoorbeeld al te "jammeren" voordat ze aan de beurt zijn en mogen beginnen:) Helemaal opgefokt, omdat ze weten, dat ze dadelijk op een of andere manier weer de DUMMY MOGEN HALEN!:lol: Zo stond Chezka vanmiddag al "te jodelen" voordat ze in de boot mocht springen..
Watersporters die hun boot te water lieten, vonden het "zoóóóóó zielig", want deze hond gaf toch zo duidelijk aan dat ze bang was en het vreselijk vond om in de boot mee te moeten!:lol: hahahaha

En het max wat je met deze Waterwerk sport activiteiten kunt behalen met je hond, is een hoop plezier, het geven van demo's en binnen sommige rassen het deelnemen aan wedstrijden om de snelste tijd :rock_3
Zo hebben ze bij de Newfoundlanders bijvoorbeeld de nationale en internationale Watertrials. En wie weet kunnen we in de toekomst, als nog veel meer TsW eigenaren op deze manier met hun hond bezig gaan, ooit nog wel eens onze eigen TsW Watertrials gaan organiseren:lol:

Daarnaast heb ik echt diep respect voor alle mensen die voor de officiele Rescue dog certificaten en inzet gaan. En ik hoop dat er ooit TsW eigenaren zullen zijn, die zich daar ook met hun hond voor willen gaan inzetten! Want ik ben er van overtuigd dat ook een TsW, met veel inzet van zijn eigenaar, dit ook kan bereiken!

Maar aangezien de groep waar ik nu mee werk al beroerd wordt van de lucht en aanblik van een grote rottende vis in het water, ben ik bang dat er vanuit hun gelederen, zeker geen kandidaat naar voren komt die zich daar verder met zijn/haar hond in wil bekwamen! :)))))))))))))))0

loco 08-06-2008 10:48

Quote:

Originally Posted by mijke (Bericht 141927)
Maar aangezien de groep waar ik nu mee werk al beroerd wordt van de lucht en aanblik van een grote rottende vis in het water, ben ik bang dat er vanuit hun gelederen, zeker geen kandidaat naar voren komt die zich daar verder met zijn/haar hond in wil bekwamen! :)))))))))))))))0

Hoef je ook echt niet bang voor te zijn,het is gewoon zo :lol:.
Werkelijk walgelijk,en het idee,dat we de hele dag in het zelfde watertje hebbe gezwommen :shock:.
En daar moet je ook absoluut niet, verder over nadenken :evil_lol.

Groette Martine.

Barrel 08-06-2008 15:13

Quote:

Als jullie een 'lijk' kunnen regelen kan ik wel kijken of mijn hond een keer een demo kan geven :) ....

Ik ken er nog wel een paar. Is het een groot bezwaar dat ze nog ademen?? Na afloop mag je ze wel meteen houden..........:roll:

Gr. Mineke

loco 08-06-2008 16:02

Quote:

Originally Posted by Barrel (Bericht 141980)
Ik ken er nog wel een paar. Is het een groot bezwaar dat ze nog ademen?? Na afloop mag je ze wel meteen houden..........:roll:

Gr. Mineke

Wie dan???

Barrel 08-06-2008 16:57

Quote:

Originally Posted by loco (Bericht 141982)
Wie dan???

Nee ik ga hier geen namen noemen.... we houden het gewoon bij Anni 1-2-3 etc en voor de mnl. kandidaten stel ik Anne voor. In oosten des land een vaker voorkomende naam voor de heren.
Mogen ook gebruikt worden bij minder ervaren honden, ik heb er toch meerderen.:evil_lol

Gr. Mineke.

loco 08-06-2008 17:27

Daar word ik ook nix wijzer van :roll:.

ELISE 12-06-2008 15:39

In het weekend staat er windkracht 3. Ben benieuwd of we dan vooruit komen op de surfplank....:Help_2

Barrel 12-06-2008 15:53

Dan ga je juist harder vooruit!!!
Misschien de de juist kant op maar toch........

Gr. Mineke.

loco 12-06-2008 17:37

Dan zetten we gewoon ,het stormzeil erop 8):evil_lol.

ELISE 12-06-2008 18:54

:cool3

Maar dan lijkt het me niet meer dan billijk, dat we daar een extra les aan wijden ;-)

Een Tsjech kan soms heel vreemd reageren op nieuwe dingen:rolleyes:

Wie wil er nog een extra les????

Elise

loco 12-06-2008 19:28

Dan moet je mij toch eens vertelle, wat er vreemd is aan een stormzeiltje :roll:.

loco 12-06-2008 19:29

Quote:

Originally Posted by ELISE (Bericht 142826)

Maar dan lijkt het me niet meer dan billijk, dat we daar een extra les aan wijden ;-)

Elise

Enne je xtra les!!!!!!!!!!!!
:roflmao Ik wil nog met vakantie ook hoor :roll:.

kobesen 12-06-2008 19:30

Quote:

Originally Posted by ELISE (Bericht 142826)

Elise

IK!!!!! Ivm wennen aan de boot..................door mij...............kuch................niet voor Denzel:roll:.

ELISE 12-06-2008 19:45

Quote:

Originally Posted by loco (Bericht 142829)
Dan moet je mij toch eens vertelle, wat er vreemd is aan een stormzeiltje :roll:.

Ik zou wel willen, maar ik kan er zelf niets vreemds aan ontdekken, dat is het ém nou juist.

ELISE 12-06-2008 19:46

Quote:

Originally Posted by loco (Bericht 142830)
Enne je xtra les!!!!!!!!!!!!
:roflmao Ik wil nog met vakantie ook hoor :roll:.

O, maar na je vakantie kunnen we ook hoor:grosscool

ELISE 12-06-2008 19:48

Quote:

Originally Posted by kobesen (Bericht 142831)
IK!!!!! Ivm wennen aan de boot..................door mij...............kuch................niet voor Denzel:roll:.

Ze hebben in de Efteling zo'n schommelboot, is dat wat om er aan te wennen? Hoort niet bij de les, denk ik:roll:

loco 12-06-2008 19:59

Quote:

Originally Posted by ELISE (Bericht 142837)
Ik zou wel willen, maar ik kan er zelf niets vreemds aan ontdekken, dat is het ém nou juist.

Mhwa,heb je die xtra les ook niet nodig:lol:.

loco 12-06-2008 20:00

Quote:

Originally Posted by ELISE (Bericht 142838)
O, maar na je vakantie kunnen we ook hoor:grosscool

Daar zal je het met de LEIDING ,over moeten hebbe:rock_3.

ELISE 12-06-2008 20:58

Quote:

Originally Posted by loco (Bericht 142841)
Mhwa,heb je die xtra les ook niet nodig:lol:.

:sweetCyberM

Ik niet, maar er zijn echt wel Tsjechen die zo'n stormzeiltje eigenaardig vinden en dan moeten de baasjes ook mee, toch????

Je kan een Tsjech niet alleen naar de lokatie laten gaan :shock:.

De politie heeft het al zo druk met Annie

kobesen 12-06-2008 21:03

Quote:

Originally Posted by ELISE (Bericht 142840)
Ze hebben in de Efteling zo'n schommelboot, is dat wat om er aan te wennen? Hoort niet bij de les, denk ik:roll:

van die boot word ik kotsmisselijk. Dus die vermijd ik al jaren:oops:.

ELISE 12-06-2008 21:12

Quote:

Originally Posted by kobesen (Bericht 142858)
van die boot word ik kotsmisselijk. Dus die vermijd ik al jaren:oops:.

Daar heb je hele goede pilletjes voor ;-)!

loco 12-06-2008 21:23

Quote:

Originally Posted by ELISE (Bericht 142860)
Daar heb je hele goede pilletjes voor ;-)!

Die heb je voor meerdere dingen ,hele goede pilletjes :Eyecrazy.

ELISE 12-06-2008 21:28

Quote:

Originally Posted by loco (Bericht 142861)
Die heb je voor meerdere dingen ,hele goede pilletjes :Eyecrazy.

O ja:errr:bolt:thinkerg:nervous:evillaugh, weet ik niks van hoor!

loco 12-06-2008 21:39

Denk dat het weer tijd is :roll:voor je pilletje:twisted:.

ELISE 12-06-2008 21:49

Volgens mij heb jij er al een zooitje op :laugh2_2

loco 12-06-2008 22:17

Nee hoor,die heb ik nie nodig:twisted:,zo ben ik gewoon;-).

Groette Martine.

ps;toppie foto8)

loco 14-06-2008 11:54

Quote:

Originally Posted by ELISE (Bericht 142857)
:sweetCyberM

De politie heeft het al zo druk met Annie

Moet ze die tassies niet,vast houden:evil_lol.
Krijg je vanzelf wel problemen,met de politie:roll:.

Maar het weer valt ondanks de verspellingen,wel erg mee:happy.

ELISE 14-06-2008 12:26

Quote:

Originally Posted by loco (Bericht 143074)
Moet ze die tassies niet,vast houden:evil_lol.

Dat komt dat die gozer met haar wil dannnnnnnnnsen:lol:

Het sormzeiltje kunnen we best gebruiken morgen, gaan we extra hard op het water ;-)

ELISE 14-06-2008 12:28

Quote:

Originally Posted by ELISE (Bericht 143076)

sormzeiltje

Ik bedoel natuurlijk sTormzeiltje! Ach ja, weer tijd voor mijn pilletjes, denk ik:shake

loco 14-06-2008 19:41

Quote:

Originally Posted by ELISE (Bericht 143077)
Ik bedoel natuurlijk sTormzeiltje! Ach ja, weer tijd voor mijn pilletjes, denk ik:shake

Werken, ze al :shock:??????????

Neem je ze mogge wel ff op tijd in,want dit kenne we echt niet ,op het water hebbe:roll:.

ELISE 14-06-2008 20:13

Ze werken nóg niet :cunao, ik neem wel een driedubbele dosering in, hebben jullie morgen zeker geen last van mij. Met een beetje geluk, kan ik dan Annie wel vervangen. Alleen mijn haar blijft erop zitten :twisted:

loco 14-06-2008 20:53

Neem dan maar 2 x :shock:,aan 1 Annie hebbe we echt genoeg:roll:.

ELISE 14-06-2008 21:18

Lijkt me ook een goed idee, aangezien de groep morgen kleiner is. Het blijft hier wel erg stil op het forum. Ze laten het toch niet afweten morgen:motz?

loco 14-06-2008 22:10

Dan hebbe wij meer tijd ,voor onze doggies:rock_3.

ELISE 14-06-2008 22:22

Heb er al weer veel zin in :)! Heb m'n hond lekker rustig gehouden vandaag, heeft ze morgen veel energie (dat hoop ik dan)

loco 14-06-2008 22:24

Anders geef je der ,z'n ander pilletje:errr

ELISE 14-06-2008 22:42

Quote:

Originally Posted by loco (Bericht 143142)
Anders geef je der ,z'n ander pilletje:errr

Of ik laat haar nog even aan het prikkeldraad ruiken....:roll:

mijke 15-06-2008 00:01

ff verrassing voor je Elise ;-) een aantal van de deelnemers zit morgen op het WOW en een ander op curacao :) En ach, dat maakt het de trainers natuurlijk mogelijk om de rest van de groep eens lekker extra aandacht te kunnen geven;-)

Met andere woorden: bereid je maar voor op een lekkere training op gebied van conditie en uithoudingsvermogen morgen :sooo_hapy
En het bijkomend voordeel voor jullie die-hards is, dat je lekker warm blijft als het erg slecht weer mocht worden! :evil_lol

loco 16-06-2008 16:58

En dat was het dus:evil:,erg slecht weer,regen,onweer,hagel,en tussen die momenten,zonneschijn8).

We hebben tijdens het onweer,echt gestaan van zullen we naar huis gaan,zolang of die bui bleef hangen.
Maar lang leve de mobiele telefoon(:roll:als je hem droog, weet te houden:roflmao),en een thuisfront,met buienradar.nl.

Dus we hebbe evengoed weer ,een TOPDAG 8)gehad;-).

Groette Martine.

Azazel 17-06-2008 21:56

Goed om te lezen..:lol:
Ik ga toch maar eens voor een zwemvestje kijken voor Beezer...
Kan ik alvast weer oefenen voor de volgende les...
Kep natuurlijk wat gemist afgelopen zondag.. :twisted:

loco 17-06-2008 22:36

Quote:

Originally Posted by Azazel (Bericht 143585)
Kep natuurlijk wat gemist afgelopen zondag.. :twisted:

:lol: echt wel,maar of je er nou wel was.
Was je er toch te laat voor geweest :twisted:.

Azazel 17-06-2008 22:39

Quote:

Originally Posted by loco (Bericht 143590)
:lol: echt wel,maar of je er nou wel was.
Was je er toch te laat voor geweest :twisted:.

Nou ja zeg... ben nog niet te laat geweest hoor..
Zelf niet na een avondje doorzakken op een bruiloft...:twisted:

loco 17-06-2008 22:42

:roflmao Zo bedoelde ik het ook niet :lol:.
Maar de echte afleiding gebeurde om een uur of half 10.

Azazel 17-06-2008 22:44

Quote:

Originally Posted by loco (Bericht 143592)
:roflmao Zo bedoelde ik het ook niet :lol:.
Maar de echte afleiding gebeurde om een uur of half 10.

Dat moet je dan toch maar eens uitleggen... je maakt me nieuwsgierig..*lol*

loco 17-06-2008 23:12

Nou aangezien het pappadag was.
En Martin dus thuis moest blijven,was de eer aan mij om de boottrailer naar de waterplaats te rijden .
Maar de laatste x dat ik met een aanhanger heb gereden,was 5 jaar gelee.
Nou heb ik geen problemen om met een aanhanger te rijden.
Maar achteruit ,en dan nog eens het water in :shock: .
Met me nieuwe doggiecar ervoor :shock: .
Want dat autootje (ondanks de lelijke looks ;-)) is me heilig.
En nou ging het na 3 x steken,wel erg netjes richting water .
Wel met de geweldige aanwijzingen van Mijke ,natuurlijk 8).
Trailer netjes met beide bandjes in het water,boot eraf duwen.
Ging allemaal erg netjes 8), ik had uit voorzorg me korte broek aan, en Mijke had der boerkini al aan.
En die deed de achterkant in de gaten houden,dus die kon verder het water in dan ik .
Maar daar was dus dat diepe gat, ihihhhiihih die ging nog net niet koppie onder maar was wel in een keer door,en dan maak je erg rare geluiden,in dat koude water ;-).
Dus de boot ligt in het water, en in eene :shock: loopt ie vol met water :roll:.
OH SJIT :|,ben ik helemaal vergeten die stop erin te doen :lol:.
En dan zinkt een bootje wel erg gauw naar de bodem :shock:.
Wij dat ding naar de kant slepen,maar die kon niet verder vanwege de motor aan de achterkant.
Dus er bleef water in lopen.
Gauw die stop uit het bakkie gepakt,en eerst natuurlijk aan de verkeerde kant er in proberen te doen :roll:.
Uit eindelijk,na tig liter water in het bootje zat ie er in.
PFEU!!!!!
En op dat soort momenten,was me broek toch niet kort genoeg:roll:.
Was dus erg nat geworden.

Dus,ben na al die hilarische ellende ;-),de auto met trailer aan de kant aan het zetten.
Komt Mijke er achter :lol: ,dat ze mobiele telefoon,autosleutels met afstandbediening en sigaretten in der zak had zitten :lol:.
Die haalt ze uit der zak vandaan ,en het water droop er werkelijk uit alle kanten uit :rock_3.

Dus voor er ook maar iemand aanwezig was :rock_3,hadden wij onze portie humor al gehad 8).
Maar ook het bewijs gelevert,muhahahahahahaha dat we het wel ff zonder Kerels voor elkaar hebbe gekregen ;-).

Groette Martine.
ps;ik was wel erg blij,dat Spiros heeft geholpen met de boot weer op de trailer te krijgen HIIIHIHIH.

All times are GMT +2. The time now is 02:54.