Wolfdog.org forum

Wolfdog.org forum (http://www.wolfdog.org/forum/index.php)
-   Buiten de orde (http://www.wolfdog.org/forum/forumdisplay.php?f=106)
-   -   "FF lekker rellen" (http://www.wolfdog.org/forum/showthread.php?t=11999)

loco 14-09-2009 21:24

"FF lekker rellen"

Op speciaal verzoek ;-).
OK waar waren we gebleven :rock_3 ??

wolfwoman-stefanie 14-09-2009 23:16

clubmatch NVTW

Dan zal ik maar ff beginnen;

In een ander topic zei iemand dat ze haar hond niet
inschrijft voor de Clubmatch van de NVTW,
omdat de winnaar ieder jaar hetzelfde is.
Helaas heeft dit de praktijk afgelopen zaterdag wéér uitgewezen.
De voorzitter werd BOB :roll:

Als ik voorzitter was van een vereniging en die 'organiseerde' een clubmatch,
zou ik om (al is het maar) "praatjes" te voorkomen,
mijn honden niet inschrijven. :rock_3

Ik heb ook begrepen dat er weinig inschrijvingen waren....
Vind ik niet zo gek....
Ik ga ook niet betalen, als ik weet dat ik toch geen kans maak :(

Dit is mijn persoonlijke mening..
hoe denken jullie erover ?

Azazel 15-09-2009 06:21

Quote:

Originally Posted by wolfwoman-stefanie (Bericht 236102)
Dan zal ik maar ff beginnen;

In een ander topic zei iemand dat ze haar hond niet
inschrijft voor de Clubmatch van de NVTW,
omdat de winnaar ieder jaar hetzelfde is.
Helaas heeft dit de praktijk afgelopen zaterdag wéér uitgewezen.
De voorzitter werd BOB :roll:

Als ik voorzitter was van een vereniging en die 'organiseerde' een clubmatch,
zou ik om (al is het maar) "praatjes" te voorkomen,
mijn honden niet inschrijven. :rock_3

Ik heb ook begrepen dat er weinig inschrijvingen waren....
Vind ik niet zo gek....
Ik ga ook niet betalen, als ik weet dat ik toch geen kans maak :(

Dit is mijn persoonlijke mening..
hoe denken jullie erover ?

Zonder de inschrijvingen van Corrie was er helemaal geen clubmatch geweest. En had jij van jou honden niet "gratis" bloed kunnen laten afnemen. En als je nooit meedoet Stefanie, dan zul je ook nooit iets winnen.

Maargoed, deze opmerking hadden we op voorhand wel verwacht toen Corrie aanbood het gat in het aantal inschrijvingen op te vullen om de clubmatch toch door te laten gaan.

Dat wij een Vereniging hebben met een voorzitter die "even" 6 honden inschrijft voor het behoud van een onzettend leuk evenement en de daaraangekoppelde bloedafname t.b.v. de dwerggroeitest, daar kunnen we ons alleen maar gelukkig mee prijzen. En daar moet je niet over zeuren.

Ps.. je BBQ topic is verdwenen, ben je door je smoesjes heen om hem omhoog te halen???.. hahahahahaha

Gr,
Barry

Tatti 15-09-2009 06:37

Persoonlijk denk ik dat als de clubmatch op Zondag geweest zou zijn er minder problemen geweest waren mbt de inschrijvingen.

Zelf horen wij ook bij de werkende mensen die ook op zaterdag centjes moeten verdienen om de hondjes te voeren, en wij zullen niet alleen staan.
Verder zijn er natuurlijk ook veel mensen die hun wekelijkse boodschappen op zaterdag moeten doen, en die missen dan ook de tijd.

Ik was al weken op voorhand aan het kijken op de site wanneer de datum zou verschijnen, en toen deze er eindelijk op stond, kon ik alleen denken "jammer zaterdag":(
De mensen die regelmatig shows lopen, hebben de datums echt ruim op voorhand nodig, daar bij sommige andere shows immers al vaak tot 6 weken op voorhand ingeschreven moet worden.

Gr
Tatiana

Azazel 15-09-2009 06:52

Quote:

Originally Posted by Tatti (Bericht 236110)
Persoonlijk denk ik dat als de clubmatch op Zondag geweest zou zijn er minder problemen geweest waren mbt de inschrijvingen.

Zelf horen wij ook bij de werkende mensen die ook op zaterdag centjes moeten verdienen om de hondjes te voeren, en wij zullen niet alleen staan.
Verder zijn er natuurlijk ook veel mensen die hun wekelijkse boodschappen op zaterdag moeten doen, en die missen dan ook de tijd.

Ik was al weken op voorhand aan het kijken op de site wanneer de datum zou verschijnen, en toen deze er eindelijk op stond, kon ik alleen denken "jammer zaterdag":(
De mensen die regelmatig shows lopen, hebben de datums echt ruim op voorhand nodig, daar bij sommige andere shows immers al vaak tot 6 weken op voorhand ingeschreven moet worden.

Gr
Tatiana

Hoi Tatiana,

De datum stond al ruim een half jaar op de website, je kunt alle belangrijke data vinden in de agenda en op de gekleurde vakjes kun je klikken om het betreffende evenement te bekijken.
Maargoed, volgend jaar is ie op 11 September, kun je alvast aan je baas doorgeven dat je niet komt werken.. haha

Ps. de Bonitatie in st. Ghislain was toch ook op zaterdag?

Gr,
Barry

Tatti 15-09-2009 08:44

Quote:

Originally Posted by Azazel (Bericht 236112)
Hoi Tatiana,

De datum stond al ruim een half jaar op de website, je kunt alle belangrijke data vinden in de agenda en op de gekleurde vakjes kun je klikken om het betreffende evenement te bekijken.
Maargoed, volgend jaar is ie op 11 September, kun je alvast aan je baas doorgeven dat je niet komt werken.. haha

Ps. de Bonitatie in st. Ghislain was toch ook op zaterdag?

Gr,
Barry

Het adres stond inderdaad al maanden op de site, maar de datum is er pas een tijd later aan toegevoegd.
Ik hoorde dit via via, omdat ik het op een gegeven moment moe was om steeds te kijken:lol:

En 11 sept 2010 is weer een zaterdag, dus weer niet te doen voor mij:cry:
Ik zal je de redenen even doorgeven, dan hoeven we niet verder te raden:lol:
1) mijn baas is mijn man (althans dat denkt hij toch dat hij baas is;-)) dus vrij nemen als zelfstandige is niet zo gemakkelijk en kost zeker in deze moeilijke tijden behoorlijk wat meer als voor een werknemer.
2) Ik heb sinds 14 jaar een zware whip-lash en ik kan alleen bijna geen lange stukken rijden, en Hoenderloo is voor mij ruim 2uur
3) de Bonitatie is maximaal 1x p/j en vind ik behoorlijk belangrijk voor mensen die hun hond ooit willen inzetten in de fok, dus vandaar was dit een must om erheen te gaan.
Al moet ik erbij zeggen dat ik al voor het einde ben vertrokken, en bijna een week nodig heb gehad om weer op mijn pootjes te komen.
Shows zijn er doorlopend, dus dan kan ik royaal uitzoeken waar en wanneer.

Ik denk dat je het wel snapt, dat het helaas allemaal niet zo gemakkelijk is als je er alleen voor staat, mijn man is de shows, bijeenkomsten en andere Tsjechen zaken toch al liever kwijt als rijk:lol:
Nu zondag is er weer de Lure coursing in Beringen incl 1 jarig puppytreffen, volgende week show Maastricht enz

Ik geniet er altijd van om met andere Tsjechen liefhebbers samen te komen, en doe dit ook zoveel als mogelijk is, maar er zijn grenzen.

Gr
Tatiana

wolfwoman-stefanie 15-09-2009 08:45

Quote:

Originally Posted by Azazel (Bericht 236107)
Zonder de inschrijvingen van Corrie was er helemaal geen clubmatch geweest. En had jij van jou honden niet "gratis" bloed kunnen laten afnemen. En als je nooit meedoet Stefanie, dan zul je ook nooit iets winnen.

het bloed afnemen was gratis, klopt.
Maar niet voor mij, nu was ik het geld voor een consult aan bezine kwijt.
Enne... ik heb verschillende keren wel honden ingeschreven,maar dat was misschien voor jou tijd.

Quote:

Maargoed, deze opmerking hadden we op voorhand wel verwacht toen Corrie aanbood het gat in het aantal inschrijvingen op te vullen om de clubmatch toch door te laten gaan.

Als er vermeld was dat Corrie niet meedeed, hadden er wel meer leden ingeschreven, hadden ze teminste ook een kans gehad.

Quote:

Dat wij een Vereniging hebben met een voorzitter die "even" 6 honden inschrijft voor het behoud van een onzettend leuk evenement en de daaraangekoppelde bloedafname t.b.v. de dwerggroeitest, daar kunnen we ons alleen maar gelukkig mee prijzen. En daar moet je niet over zeuren.

Ik zou als vereniging toch wel gaan nadenken, als een vereniging bijna 100 leden heeft en er 21 onschrijvingen zijn, waarvan 6 honden van de voorzitter.
Dan blijken er maar 15 honden ingeschreven te zijn,
waar zijn al die andere ? :rock_3

Quote:

Ps.. je BBQ topic is verdwenen, ben je door je smoesjes heen om hem omhoog te halen???.. hahahahahaha

Nee hoor, de inschrijving is gesloten.
En meer mensen passen er niet in mijn tuin, hahahahah :grins

Azazel 15-09-2009 10:57

@ Stefanie

Quote:

het bloed afnemen was gratis, klopt.
Maar niet voor mij, nu was ik het geld voor een consult aan bezine kwijt.
Enne... ik heb verschillende keren wel honden ingeschreven,maar dat was misschien voor jou tijd.
Misschien moet je dan toch maar eens een auto aanschaffen die wat zuiniger rijd. Want van Andel naar Hoenderloo ben je normaliter voor een 15 Euries op en neer.

Quote:

Als er vermeld was dat Corrie niet meedeed, hadden er wel meer leden ingeschreven, hadden ze teminste ook een kans gehad.
Indirect suggereer je nu dus dat de keurmeester is omgekocht en onze voorzitter vuil spel speelt?

Maar ik wil best hier en nu een deal met je maken. Als Corrie volgend jaar niet meedoet, dan schrijf jij alle 3 je honden in, en probeer je jou vereniging (de NVTW) eens op een positieve manier te promoten door kenissen en vrienden ook te motiveren om mee te doen! Deal?

Quote:

Ik zou als vereniging toch wel gaan nadenken, als een vereniging bijna 100 leden heeft en er 21 onschrijvingen zijn, waarvan 6 honden van de voorzitter.Dan blijken er maar 15 honden ingeschreven te zijn,
waar zijn al die andere ?
Er kunnen verschillende redenen zijn waarom zich dit jaar minder honden hebben ingeschreven. De economie bijvoorbeeld. Maar ook praatjes zoals die van jou over oneerlijke beoordelingen zouden hierop natuurlijk ook een negatieve invloed kunnen hebben. Jammer dat je, jou vereniging en voorzitter op zo'n manier wenst neer te zetten.

@all
Verder zijn wij onzettend blij met de inschrijvingen die we wel binnen hebben gekregen. En ik heb persoonlijk een erg leuke dag gehad. En gelukkig hoor ik deze positieve geluiden ook van mensen die hebben deelgenomen of er bij aanwezig waren.

Want het is natuurlijk een wedsrijd, maar gezelligheid vind ik persoonlijk veel belangrijker dan het winnen van een prijs.

Gr,
Barry

wolfwoman-stefanie 15-09-2009 12:00

Quote:

Originally Posted by Azazel (Bericht 236151)
Indirect suggereer je nu dus dat de keurmeester is omgekocht en onze voorzitter vuil spel speelt?

Dat maak jij ervan, ik noem alleen een feit, dat zich dit ieder jaar herhaald.
En ik ben niet de enige die dat ziet, alleen een andere denkt het, en ik zeg het

Quote:

Originally Posted by Azazel (Bericht 236151)
Maar ik wil best hier en nu een deal met je maken. Als Corrie volgend jaar niet meedoet, dan schrijf jij alle 3 je honden in, Deal??

Ieder jaar heb ik de 2e vrijdag en zaterdag in de maand sept. andere verplichtingen.
Maar als het niet op die zaterdag is, en Corrie niet meedoet, wil ik me wel inschrijven !!!

jmvdwiel 15-09-2009 14:23

Ik snap niet zo goed waar iedereen zich zo druk om maakt.

tsja. shows zijn nu eenmaal dingen die gekeurd worden door keurmeestere, en iedere keurmeester heeft zijn persoonlijke voorkeuren, en de ene houd van dunne honden /de andere van felle honden en de andere wil weer brave honden.

Wil je niet mee doen aan een show... wat mij betreft prima, ga je lekker behendigheid doen (maar ja als je wedstrijden gaat lopen krijg je wel weer te maken met jawel keurmeesters :) ) of gehoorzaamheid maar ook hier geldt hetzelfde dus weer die keurmeester.

Misschien een gezellige wandeling.. maar ja ook hier krijg je weer te maken met mensen die zich met je gaan bemoeien (dus een soort van keurmeester).

Dus wat mij betreft of je doet mee en je maakt van zo'n dag gewoon een 'gezellige' dag of je blijft gewoon thuis, en ontloopt mensen met andere honden en in dit geval tsjechen.

en die 2 Utjes/ZGtjes voor het fokken die kan iedereen binnen halen.

Ik vind het wel grappig om aan een clubmatch deel te nemen, om eens te zien wat voor tsjechen er allemaal zijn.. en ik moet zeggen er zitten mooiere en minder mooie honden tussen (naar mijn smaak maar ja gelukkig ben ik geen keurmeester :) ) , maar ik denk dat het voor het ras alleen maar goed is dat het nog geen eenheidsworst is en er dus verschillen zijn, en dat het dus kan gebeuren dat de keurmeester iemand anders zijn hond mooier vind.

Maar Stefanie.. ik vond je honden wel erg lief hoor :) , dus volgend jaar gewoon mee doen met de clubmatch en dan er achter komen of ze ook mooi genoeg zijn ;)

loco 15-09-2009 14:44

:shock: weer Corrie :?.

Ik weet van 3 CM, want zo lang ben ik lid van de NVTW.
De eerste keer heeft Ruud met z'n doggie gewonnen, 2e keer was het Lies met haar doggie.
En dit jaar heeft Corrie met haar doggie dan gewonnen ;-).
Zie het probleem niet :?.

Maar als dit dan echt de reden is dat zoveel leden niet mee willen doen aan de CM, waarom maak je er dan niet eens een agendapunt van, voor de ALV van de NVTW ????

Groette Martine.

mijke 15-09-2009 16:01

Quote:

Originally Posted by wolfwoman-stefanie (Bericht 236118)

WOW ! Zoals jij het schrijft is het net of zij als enige de allerbeste TsW’s heeft en dat als honden van haar meedoen, alle anderen beter thuis kunnen blijven! :lol:

Tsja.. eigenlijk snap ik dit topic niet zo… :? (ben ook blond he)

Er zijn mensen die graag shows lopen en anderen die liever weer andere dingen doen met hun doggie. Daarom zullen zeker niet alle leden ooit voor een KCM inschrijven.

En al de regelmatige show gangers hebben zo natuurlijk ook hun voorkeuren voor keurmeesters. Want ondanks dat keurmeesters volgens de standaard keuren, blijft er altijd ruimte voor een stukje persoonlijke interpretatie. ;-)
Iedereen die meerdere keurmeesters heeft meegemaakt weet zelf wel zo ongeveer bij welke keurmeester jouw type hond in de smaak valt!8)
En er zullen dit jaar dus ook zeker mensen geweest zijn, die niet wilden inschrijven bij deze keurmeester.

Maar hoe het ook zei, op het laatste moment dreigde de KCM niet door te gaan omdat er te weinig inschrijvingen waren. En dankzij Corrie werden er toen nog net op tijd voldoende honden ingeschreven.
Tsja en dit jaar had ze mazzel dat deze keurmeester haar hond het mooiste vond!

Ach zaterdag zei ik al; shows zijn momentopnames en met een zelfde hond kun je ook op verschillende shows, verschillende uitslagen krijgen! :)
Want tsja, er is een standaard voor ieder ras, maar het beoordelen van doggys aan de hand van deze standaard blijft mensenwerk en daar speelt ook een stuk interpretatie en voorkeur voor type mee.

Zelf zou ik het het leukste vinden als er ooit nog eens op een zelfde dag, op 3 aparte velden door 3 verschillende keurmeesters een zelfde groep honden gekeurd zou worden!
En ik zou dan ook erg benieuwd zijn of alle doggies bij alle drie de keurmeesters ook de zelfde uitslag en plaatsing kregen! :rock_3 :mdrmed

En misschien is het ook een idee voor iedereen die niet van deze keurmeester gecharmeerd was (en daarom misschien niet inschreef) om hier (of rechtsreeks naar de NVTW!) eens een voorstel te doen voor een keurmeester op een KCM!

Dus wie heeft suggesties?

kobesen 15-09-2009 16:48

Quote:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Athos http://www.wolfdog.org/forum/images/...s/viewpost.gif
PS. Justine is mijn dochter voordat je met een onbenullige vraag terugkomt.

hahaha.. jij kent Kim ook?... *lol*

Enne Corrine: wat een bull dat ik nooit begaan met Corrie ben geweest? Ik ben begaan met de hele wereld. Ik vind iedereen aardig. Ik keur alleen soms acties af van personen. Wil niet zeggen dat ik de personen zelf afkeur!!!!
(denk ga ook eens met uitroeptekenseindigen;-))

groetjes Kim

PS goed toppic!

loco 15-09-2009 16:48

Quote:

Originally Posted by mijke (Bericht 236230)
misschien niet inschreef) om hier (of rechtsreeks naar de NVTW!) eens een voorstel te doen voor een keurmeester op een KCM!

Dus wie heeft suggesties?

Mijn voorstel ligt er ook nog steeds van vorig jaar :twisted:.

Maar bij de afgelopen ALV is er een voorstel gedaan om de keuze van de keurmeester voor de CM door de leden te laten maken .
En tsja eerlijk gezegd,................... waren er toen erg weinig leden die dit voorstel deden aanmoedigen :? :? :?.
Letty heeft toen wel aangeboden om in het vervolg bij de keuze van de keurmeester te gaan helpen 8) ;-).

Groette Martine.

kobesen 15-09-2009 16:54

Quote:

Originally Posted by Tatti (Bericht 236117)
1) mijn baas is mijn man (althans dat denkt hij toch dat hij baas is;-)) dus vrij nemen als zelfstandige is niet zo gemakkelijk en kost zeker in deze moeilijke tijden behoorlijk wat meer als voor een werknemer.

Hihihihihi is het anders een echtscheiding?? hihihihihihi:lol:

kobesen 15-09-2009 16:55

Quote:

Originally Posted by loco (Bericht 236254)
Mijn voorstel ligt er ook nog steeds van vorig jaar :twisted:.

Maar bij de afgelopen ALV is er een voorstel gedaan om de keuze van de keurmeester voor de CM door de leden te laten maken .
En tsja eerlijk gezegd,................... waren er toen erg weinig leden die dit voorstel deden aanmoedigen :? :? :?.
Letty heeft toen wel aangeboden om in het vervolg bij de keuze van de keurmeester te gaan helpen 8) ;-).

Groette Martine.

Ik pleit voor een vrouw!!!! En een grote ring, waar je met je aso reu wat verder van een andere aso reu verwijderd staat!!!:rock_3

(of Barry zou willen vliegen door de ring met Denzeltje?......)

jmvdwiel 15-09-2009 17:11

Ik pleit voor 1 reu per ring, ben ja namelijk ook meteen 1e en heb je geen problemen dat je reu andere vervelende reuen tegen komt.. want ik heb natuurlijk een schatje van een hond ;-)

Oh ja .. man of vrouw maakt mij niet zoveel uit, maar wel graag iemand die je hond ook durft te bevoelen.

loco 15-09-2009 17:14

Ik pleit voor ipv een CM een geweldig survivelweekend met je doggie op Texel :rock_3.
Eens kijken of we dan wel die 21 inschijvingen in een keer krijgen !!!

jmvdwiel 15-09-2009 17:17

het een sluit het ander niet uit toch ;) op zaterdag CM of liever op zondag en dan de andere dag een survival... dan toch liefst eerst CM, anders zijn die reuen als zo HEET dat ze elkaar in de ring meteen opeten.
Quote:

Originally Posted by loco (Bericht 236271)
Ik pleit voor ipv een CM een geweldig survivelweekend met je doggie op Texel :rock_3.

loco 15-09-2009 17:21

Quote:

Originally Posted by jmvdwiel (Bericht 236272)
het een sluit het ander niet uit toch ;) .

Voor mij wel :twisted:.
Aan het ene doe ik niet mee, en het andere wel :rock_3.

kobesen 15-09-2009 17:21

weet je wat?
Skip de CM en de survival. Gewoon een avondje aan de zuip bij mij thuis:twisted:.
Is ook avontuurlijk. Laten we pools bier invliegen voor Barry.:twisted:

loco 15-09-2009 17:24

Quote:

Originally Posted by kobesen (Bericht 236274)
weet je wat?
Skip de CM en de survival. Gewoon een avondje aan de zuip bij mij thuis:twisted:.
Is ook avontuurlijk. Laten we pools bier invliegen voor Barry.:twisted:

IHIHIH voor de gehele NVTW ;-) ?????

kobesen 15-09-2009 17:25

Quote:

Originally Posted by loco (Bericht 236275)
IHIHIH voor de gehele NVTW ;-) ?????

gezien de weinige inschrijvingen........ja hoor!:twisted:

jmvdwiel 15-09-2009 17:26

Die tuin is groot genoeg .. heb ik gezien op de foto's.. misschien met lekkere bbq erbij ;)

loco 15-09-2009 17:27

Quote:

Originally Posted by kobesen (Bericht 236276)
gezien de weinige inschrijvingen........ja hoor!:twisted:

Ja maar, Corrie is goed voor 6 inschrijvingen :lol:.

kobesen 15-09-2009 17:27

Quote:

Originally Posted by jmvdwiel (Bericht 236277)
Die tuin is groot genoeg .. heb ik gezien op de foto's.. misschien met lekkere bbq erbij ;)

wel ja, als we toch bezig zijn.

loco 15-09-2009 17:28

Dus gewoon 21 inschrijvingen :lol:.

kobesen 15-09-2009 17:29

Quote:

Originally Posted by loco (Bericht 236280)
Dus gewoon 21 inschrijvingen :lol:.

dat past prima hier:rock_3

loco 15-09-2009 17:29

Quote:

Originally Posted by kobesen (Bericht 236279)
wel ja, als we toch bezig zijn.

Dan mag ik toch wel mijn tentje plaatsen op je nieuwe grasjes ???

kobesen 15-09-2009 17:30

Quote:

Originally Posted by loco (Bericht 236282)
Dan mag ik toch wel mijn tentje plaatsen op je nieuwe grasjes ???

je hebt René toch als BOB?

loco 15-09-2009 17:32

Quote:

Originally Posted by kobesen (Bericht 236283)

Dus mag niet op je grasjes haringen prikken :shock: ???

loco 15-09-2009 17:32

Quote:

Originally Posted by kobesen (Bericht 236283)

En die gaat ook niet mee als ik naar de CM ga, dus dan mag ie ook niet mee :twisted:.

kobesen 15-09-2009 17:33

Quote:

Originally Posted by loco (Bericht 236284)
Dus mag niet op je grasjes haringen prikken :shock: ???

jahoor. Heb er zelf voor de Partytent ook haringen in. Van mij mag je blijven kamperen.;-)

loco 15-09-2009 17:36

THANKS 8)
Als er dan een gele plek in je gras zit moet je niet je honden boos aankijken :(.
Want dan heb ik snachts naast me tent gepiest :oops:.

kobesen 15-09-2009 17:37

Quote:

Originally Posted by loco (Bericht 236288)
THANKS 8)
Als er dan een gele plek in je gras zit moet je niet je honden boos aankijken :(.
Want dan heb ik snachts naast me tent gepiest :oops:.

hahahahaha mijn doggies zijn beter getraind:twisted:.

Tatti 15-09-2009 18:02

Quote:

Originally Posted by kobesen (Bericht 236263)
Hihihihihi is het anders een echtscheiding?? hihihihihihi:lol:

Nee nee ikke slim blondje, ben nooit getrouwd:lol:
Maar na 14 jaar zeg je gewoon man is een stuk makkelijker;-)
Je kent dat toch, je moet de mannen altijd laten denken dat je niet zonder ze kunt, hun de besten zijn, de knapste de slimste enz:rock_3:rock_3

Gr
Tatiana

kobesen 15-09-2009 18:09

Quote:

Originally Posted by Tatti (Bericht 236298)
Nee nee ikke slim blondje, ben nooit getrouwd:lol:
Maar na 14 jaar zeg je gewoon man is een stuk makkelijker;-)
Je kent dat toch, je moet de mannen altijd laten denken dat je niet zonder ze kunt, hun de besten zijn, de knapste de slimste enz:rock_3:rock_3

Gr
Tatiana

hahahahahahahahahahahahahahahahahaha klopt helemaal!:twisted:

Azazel 15-09-2009 18:53

Ojee.. als we een mannen/vrouwen discussie gaan houden dan haak ik af h00r... dat leg ik hiero toch af.. hahahaha ;-)

Azazel 15-09-2009 19:06

@all...

Maar om even op dat survivel weekend terug te komen.
Er moet best wat mogelijk zijn om op dat gebied wat te regelen.

Als een paar personen mij op dat gebied zouden willen assisteren moet er met er met geld uit de verenigingspot en een (kleine) bijdrage voor deelname best iets leuks te organiseren zijn.

Dus mensen die graag de handen uit de mouwen steken om samen met mij zoiets te organiseren en er voor willen gaan, graag even melden bij mij. Dan gaan we samen kijken wat de mogelijkheden zijn.

Gr,
Barry

Azazel 15-09-2009 19:08

Quote:

Originally Posted by kobesen (Bericht 236289)
hahahahaha mijn doggies zijn beter getraind:twisted:.

Moet je volgend jaar toch maar eens mee naar Pozna... dan kun je je lol op.. hahaha. :)

gr,
Barry

loco 15-09-2009 19:50

Quote:

Originally Posted by Azazel (Bericht 236314)
@all...

Maar om even op dat survivel weekend terug te komen.
Er moet best wat mogelijk zijn om op dat gebied wat te regelen.

Als een paar personen mij op dat gebied zouden willen assisteren moet er met er met geld uit de verenigingspot en een (kleine) bijdrage voor deelname best iets leuks te organiseren zijn.

Dus mensen die graag de handen uit de mouwen steken om samen met mij zoiets te organiseren en er voor willen gaan, graag even melden bij mij. Dan gaan we samen kijken wat de mogelijkheden zijn.

Gr,
Barry

Bij deze geef ik me op om ff te assisteren bij de organisatie ;-), want voor een weekendje Texel heb ik veel over 8).

Maareh dan mag ik nog wel deelnemen,................. toch ????
Want wanneer ik 1e ben geworden :rock_3 jullie wel vast weten dat het door me GIRLSPOWERRRRRRRR komt :evil_lol.
En niet omdat ik tijdens het organiseren de keurmeester heb omgekocht :saint :twisted:.

kobesen 15-09-2009 22:36

Quote:

Originally Posted by Azazel (Bericht 236316)
Moet je volgend jaar toch maar eens mee naar Pozna... dan kun je je lol op.. hahaha. :)

gr,
Barry

mogen ze daar ook niet pissen op het gras dan????:shock:

Enne ff over dat survivallen. Ik doe niet mee!. Kan niet eens zonder kleerscheuren over een hindernisbaan komen zonder mijn pols zwaar te kneuzen, of waterwerk doen zonder mijn enkel zwaar te verstuiken:shock:.
Ben daar geen type voor.:rock_3

kobesen 15-09-2009 22:38

Quote:

Originally Posted by loco (Bericht 236329)
Bij deze geef ik me op om ff te assisteren bij de organisatie ;-), want voor een weekendje Texel heb ik veel over 8).

Maareh dan mag ik nog wel deelnemen,................. toch ????
Want wanneer ik 1e ben geworden :rock_3 jullie wel vast weten dat het door me GIRLSPOWERRRRRRRR komt :evil_lol.
En niet omdat ik tijdens het organiseren de keurmeester heb omgekocht :saint :twisted:.

hahahahahahahahahahahaha kom ik wel kijken!

psssssttttt, wat geef je de keurmeester?????

loco 16-09-2009 12:41

Quote:

Originally Posted by kobesen (Bericht 236369)
Enne ff over dat survivallen. Ik doe niet mee!.

Mooi, dan hebben we de eerste persoon die zich aanmeld om bij een controle-post gaat staan ;-).
Dank je wel Kim :rock_3.

Barrel 16-09-2009 13:44

Wil altijd wel helpen met organiseren. Kunnen jullie me daarbij niet gebruiken , help ik Kim wel bij een controlepost........:lol:

jmvdwiel 16-09-2009 14:48

volgens mij heeft Barrel zich net aangemeld voor controlepost nummertje 2 :) , dat schiet al lekker op die tocht8)

Azazel 16-09-2009 16:30

Hehe... zit zojuist op de website van Texel te kijken maar daar mag je niet veel doen hoor... Misschien een andere lokatie in het midden des lands?

Kijk... weer 2 aanmeldingen.. dat gaat rap zeg.. ;-)
En Judith, jij kan de EHBO post toch wel bemannen.. 8)

Gr,
Barry

mijke 16-09-2009 17:43

Quote:

Originally Posted by Azazel (Bericht 236640)

Bedoel je als patient? hahahaha Ze heeft nl nog al ervaring met piercings! :rock_3l

Wil ook wel mee werken aan een survival weekend, maar juist niet op Texel! ;-)
Vind het een prachtig eiland, maar daar valt echt weining te survivelen!

jmvdwiel 16-09-2009 18:00

HOND kan ik in ieder geval wel doen , mens mag niet meer (mijn ehbo diploma is verlopen :( ) , maar ik kan natuurlijk wel een pleistertje plakken hoor... en niet apparaatje kan ik ook wel bedienen... zag er bij mij hetzelfde uit als bij de hond :lol:

En een ritje naar de EHBO kan ik wel rijden in mijn ambulance wagen :rock_3

Quote:

Originally Posted by Azazel (Bericht 236640)
Hehe... zit zojuist op de website van Texel te kijken maar daar mag je niet veel doen hoor... Misschien een andere lokatie in het midden des lands?

Kijk... weer 2 aanmeldingen.. dat gaat rap zeg.. ;-)

Gr,
Barry

kobesen 16-09-2009 18:54

Quote:

Originally Posted by jmvdwiel (Bericht 236602)
volgens mij heeft Barrel zich net aangemeld voor controlepost nummertje 2 :) , dat schiet al lekker op die tocht8)

nee nee nee, wij staan samen bij postje nummer 1. Het zou maar eens druk worden. Zou je in je eentje niet aan kunnen.:twisted:

kobesen 16-09-2009 18:55

Quote:

Originally Posted by mijke (Bericht 236654)
Bedoel je als patient? hahahaha Ze heeft nl nog al ervaring met piercings! :rock_3l

Wil ook wel mee werken aan een survival weekend, maar juist niet op Texel! ;-)
Vind het een prachtig eiland, maar daar valt echt weining te survivelen!

pakken we toch zo'n ander pokke eilandje? Hebben d'r hier genoeg in nederland:lol:.

Barrel 16-09-2009 19:11

Dat 'eiland'...is dat met het oog op het verdwalen, uitbreken, etc???
:roll:

kobesen 16-09-2009 19:12

Quote:

Originally Posted by Barrel (Bericht 236673)

hihihihihihihihi bang dat de honden er vandoor gaan. Op zo'n eilandje kunnen ze niet ver:twisted:.

mijke 16-09-2009 19:36

Quote:

Originally Posted by Barrel (Bericht 236673)

Geen flauw idee! 't eiland idee kwam bij Martine vandaan, weet ook niet wat ze met Texel heeft hoor! :laugh2_2
Maar ze schijnt er heel veel voor over te hebben om een weekendje naar dat eiland te mogen! :confused2

Barrel 16-09-2009 19:43

Ibiza????:p:p
Ik ga overal mee naar toe. Anders moet ik op die witte Bin Laden van haar passen!!!:cry::cry:

loco 16-09-2009 20:29

Quote:

Originally Posted by Barrel (Bericht 236680)
Ibiza????:p:p
Ik ga overal mee naar toe. Anders moet ik op die witte Bin Laden van haar passen!!!:cry::cry:

:WTF heb je het over mijn :smileyb tortelduifje ????

loco 16-09-2009 20:31

Quote:

Originally Posted by mijke (Bericht 236679)
Geen flauw idee! 't eiland idee kwam bij Martine vandaan, weet ook niet wat ze met Texel heeft hoor! :laugh2_2
Maar ze schijnt er heel veel voor over te hebben om een weekendje naar dat eiland te mogen! :confused2

:roll:, moet jij dit Topic niet eens op slot gooien ???
Want het gaat al heel erg lang niet meer over lekker rellen :rock_3.

Azazel 17-09-2009 11:17

Quote:

Originally Posted by loco (Bericht 236684)
:roll:, moet jij dit Topic niet eens op slot gooien ???
Want het gaat al heel erg lang niet meer over lekker rellen :rock_3.

Hoezo.. de uitleg waarom jij zo graag naar Texel wil kan anders best uitdraaien op een rel... hehehehehehe

loco 17-09-2009 12:15

Quote:

Originally Posted by Azazel (Bericht 236803)
Hoezo.. de uitleg waarom jij zo graag naar Texel wil kan anders best uitdraaien op een rel... hehehehehehe

Tsja dat is waar ik veroorzaak al relletjes als ik herplaatsers in de schijnwerpers plaats :roll:.

Azazel 17-09-2009 13:37

Quote:

Originally Posted by loco (Bericht 236846)
Tsja dat is waar ik veroorzaak al relletjes als ik herplaatsers in de schijnwerpers plaats :roll:.

Sommige mensen doorzien gewoon jou goede bedoelingen niet.. hahahahaha :twisted:

loco 17-09-2009 15:01

Quote:

Originally Posted by Azazel (Bericht 236882)
Sommige mensen doorzien gewoon jou goede bedoelingen niet.. hahahahaha :twisted:

Kwestie van goed lezen ;-).

kobesen 17-09-2009 20:37

Nou, denk dat als jij ze niet in de schijnwerpers had geplaatst, ze het nooit te weten waren gekomen (niet zo snel i.i.g.). En iedereen die het wel had gezien, het er zijne van had gedacht.............
Dussssssssssss. Ipv agressief te reageren op jou, hadden ze je beter kunnen bedanken!;)
Dan erbij. Je had alle recht! Stond idd een beetje raar zoveel honden:evil:.

Greetz!

PS zo nou heb ik weer even ontopic gereageerd :twisted:

jmvdwiel 17-09-2009 23:38

en nu ben ik natuurlijk de draad helemaal kwijt.. kan dit topic ook ff gesplitst worden ;)

mijke 18-09-2009 00:18

Quote:

Originally Posted by jmvdwiel (Bericht 237093)
en nu ben ik natuurlijk de draad helemaal kwijt.. kan dit topic ook ff gesplitst worden ;)

Nou "de draad" ben ik al jaren kwijt! :shock:
En als moderator weet ik ook niet meer hoe en waar jij dit topic wilt splitsen ;)

Maar ik probeer nu slechts in dit topic "een Survival draadje" op te pakken (wat eigenlijk niets met rellen te maken heeft) :lol:
Tsja.... behalve als we het dan over de reden van motivatie voor het "EILAND Texel" voor Martine/Loco hebben!

Enne .... ik wil ook nog wel ff reageren op deze uitspraak in dit topic:
Quote:

Originally Posted by loco (Bericht 236683)
:WTF heb je het over mijn :smileyb tortelduifje ????

Op die opgepimte houtduif met haar strakke "tafel acties" is vlg mij ECHT ALLEEN de naam "Bin Laden" van toepassing hoor!:lol:

En lezers wees gerust ;), morgen zal ik trachten een nieuw topic rond survival weekend te starten en hier alleen nog op "lekker rellen" te reageren :rock_3

Tatti 18-09-2009 12:25

Quote:

Originally Posted by mijke (Bericht 237097)
En lezers wees gerust ;), morgen zal ik trachten een nieuw topic rond survival weekend te starten en hier alleen nog op "lekker rellen" te reageren :rock_3

Hahahaha succes :rock_3

Maar op commando rellen is helemaal niet leuk :cry:, veel grappiger is het als inderdaad iemand om de hoek verschijnt die de knuppel in het hoenderhok gooit, en de boel helemaal laat exploderen ipv iets in de doofpot te stoppen :lol:

Heerlijk toch hoe intelligent de mensen zijn. 8)

Eens kijken wanneer er weer zo iemsnd reageerd en hapt :lol:

Gr
Tatiana

loco 18-09-2009 12:45

Quote:

Originally Posted by mijke (Bericht 237097)
Enne .... ik wil ook nog wel ff reageren op deze uitspraak in dit topic:

Op die opgepimte houtduif met haar strakke "tafel acties" is vlg mij ECHT ALLEEN de naam "Bin Laden" van toepassing hoor!:lol:

Nou 2 x zo een bevestiging :shock: nu vind ik dus nooiiiiiiiiiit meer oppas voor me terorristje :new_evil:new_evil:new_evil.
Moet ik der dus maar bij jouw dumpen voor de wintersport en het survivelweekend :let_it_all_out 8).

Barrel 18-09-2009 17:03

Oké dan, ik heb ev. een accomodatie in Almere!!!!
trainingsveld, gebruik van kantine en gelegenheid om te kamperen, plus de bereidheid om te helpen.

loco 18-09-2009 18:26

Quote:

Originally Posted by Barrel (Bericht 237270)
Oké dan, ik heb ev. een accomodatie in Almere!!!!
trainingsveld, gebruik van kantine en gelegenheid om te kamperen, plus de bereidheid om te helpen.

Inderdaad TOP lokatie ;).

Ramona ~ Aslan 21-09-2009 11:38

Quote:

Hoe zit het met je IQ?
Nu begrijp ik waarom Corrie nooit op deze forum komt!!!!!
Hahaha sorry hoor, ik moest heel hard lachen toen ik dit zag. Geweldig, en dat net na een opmerking over iemands IQ :laugh2_2

ELISE 21-09-2009 15:27

Quote:

Originally Posted by loco (Bericht 236271)
Eens kijken of we dan wel die 21 inschijvingen in een keer krijgen !!!

Geweldig idee, waar dan ook!

loco 21-09-2009 18:48

Quote:

Originally Posted by ELISE (Bericht 237875)
Geweldig idee, waar dan ook!

Tijd zal leren of het ooit werkelijkheid word ;-).
Maar hier de link na het topic.
http://www.wolfdog.org/forum/showthread.php?t=12062

loco 25-09-2009 21:18

Ik zal dit maar meteen ff in dit TOPIC plaatsen, aangezien er mensen zijn die dit rellen vinden :?.

Dus bij deze weer ff in de SPOTLIGHT'S :rock_3, en dit omdat er weer erg veel bij zijn gekomen :evil:.

GROTE NAJAARSOPRUIMING !
http://www.wolfdog.org/nld/adult/#i532

Wat ik niet snap is dat er op WD weer zo veel honden :shock: op de herplaatslijst staan :evil:.

Terwijl dit over het asiel word gezegd;
Ik heb dit stukje gevonden op deze site http://katenhond.blog.nl/algemeen/2009/05/10/veel-minder-honden-in-asiel-door-crisis
En heb het ff voor het gemak gekopïeerd.

Er schijnen veel minder honden in het asiel te zitten de laatste tijd. Sowieso zijn de pensions leger vanwege de crisis; mensen gaan minder op vakantie.
Ook besteden mensen hun geld nu liever aan andere dingen dan aan een nieuwe hond. Vroeger zetten veel mensen hun oude hond op straat als ze er genoeg van hadden, vervolgens haalden ze dan een nieuwe jonge hond. De oude honden bleven dan langer in het asiel. Dat gebeurt nu minder. Een geluk bij een ongeluk dus.

Snap dan niet waarom er dan hier steeds meer herplaatsers op de site komen te staan :| :?.
Hoop alleen maar dat we straks kunnen zeggen dat de najaarsopruiming heeft geholpen en dat ze uitverkocht zijn.

Groette Martine.
PS; Ohw en ff voor de duidelijkheid ik heb weer niet gekeken van wie de doggies zijn ;-).

wolfwoman-stefanie 25-09-2009 21:57

van de 21 herplaatsers komen er

4 van dezelfde eigenaar uit Hongarije

en 10 van dezelfde eigenaar uit Italië.

Misschien fokkers die ermee stoppen ?

kobesen 26-09-2009 13:28

Quote:

Originally Posted by ELISE (Bericht 239290)
Vraagt Kim zich wel eens af, wie daarop zit te wachten dan???????:rock_3

Zou je mij er buiten willen laten.
Ik denk niet dat jij in de positie zit om te kunnen oordelen, wat ik wel of niet denk en afvraag.

ELISE 26-09-2009 15:25

Quote:

Originally Posted by kobesen (Bericht 239314)
Zou je mij er buiten willen laten.

Nee, het ging over een uitlating van jou.

ELISE 26-09-2009 15:29

Quote:

Originally Posted by kobesen (Bericht 239314)
Ik denk niet dat jij in de positie zit om te kunnen oordelen, wat ik wel of niet denk en afvraag.

Nee, idd, ik bedank ook zeker voor die eer. Ik vroeg het me alleen maar af, zoals je eerder kunt lezen.

Genoeg energie verspilt aan deze onzin, wat mij betreft. Kunnen we beter met z'n allen een survival-weekend proberen van de grond te krijgen voor het jaar 2035 (of zoiets) :lol:

mijke 26-09-2009 21:57

Quote:

Originally Posted by loco (Bericht 239214)
Hoop alleen maar dat we straks kunnen zeggen dat de najaarsopruiming heeft geholpen en dat ze uitverkocht zijn.

Dat hoop ik ook van harte voor al die doggies!

En deze lijst is helaas slechts een topje van een ijsberg :( Want er worden daarnaast nog veel meer TsW herplaatst.
Maar lang niet iedere eigenaar/fokker wil dat het openbaar bekend wordt dat ze een of meerdere honden willen herplaatsen! ;-)

Meerdere malen heb ik bij een herplaatsing buiten de lijst hier bemiddeld, omdat de eigenaar niet het risico wilde lopen op het forum aangevallen te worden en/of zich niet verplicht wilde voelen zich te moeten verdedigen.
(in het algemeen heeft men vaker begrip voor fokkers die "uit gepupte" teven of niet fok geschikte teven herplaatsen, dan individuele personen die door omstandigheden hun Tsw moeten herplaatsen)
En soms betrof het een herplaatsing ook honden waarvoor een specifieke plaats gezocht werd, waardoor plaatsing hier op de lijst niet zinvol was.

Daarnaast hebben grotere fokkers vaak ook hun eigen circuits waarin ze herplaatshonden kwijt kunnen en zullen zij zeker geen gebruik maken van de herplaatslijst hier.

Quote:

Originally Posted by loco (Bericht 239214)
Groette Martine.
PS; Ohw en ff voor de duidelijkheid ik heb weer niet gekeken van wie de doggies zijn ;-).

En dat is ook weinig zinvol, het helpt de doggies niet en het zegt ook niets over de situatie.
Dat er hier bij sommige honden op de herplaatslijst een zelfde contactpersoon of fokker vermeld staat, betekent nog niet dat die fokker zelf al die honden "opruimt"! :rock_3

Als iemand zijn/haar hond wil herplaatsen, nemen zij vaak in eerste instantie contact op met de fokker van die hond. En verantwoordelijke fokkers zullen altijd behulpzaam zijn bij het vinden van een nieuwe plaats. :)
Maar lang niet iedere fokker heeft de mogelijkheid om zo'n herplaatser ook daadwerkelijk zelf op te nemen. En daarom gebeurt het ook dat er hier fokkers in zo'n geval zelf de hond op de herplaatslijst zetten en er contact persoon voor zijn.:)

kobesen 26-09-2009 22:02

Quote:

Originally Posted by ELISE (Bericht 239336)
Genoeg energie verspilt aan deze onzin, wat mij betreft. Kunnen we beter met z'n allen een survival-weekend proberen van de grond te krijgen voor het jaar 2035 (of zoiets) :lol:

sorry, maar dat hoort niet in dit topic thuis. Zou je je niet eens aan je eigen uitlatingen gaan houden dan?

kobesen 26-09-2009 22:09

Quote:

Originally Posted by mijke (Bericht 239387)
Meerdere malen heb ik bij een herplaatsing buiten de lijst hier bemiddeld, omdat de eigenaar niet het risico wilde lopen op het forum aangevallen te worden en/of zich niet verplicht wilde voelen zich te moeten verdedigen.

Ik geloof dat dit helemaal aan de reden van herplaatsing ligt. Sommige mensen doen hun hond weg alsof het gebruiksvoorwerpen zijn.
Ik heb nog niemand zijn kind op een herplaatsingslijst zien zetten of in een asiel zien stoppen.
Een levend wezen is een levend wezen. Of het nu een hond, een kind, een kat of een parkiet is.
Als je er aan begint, is dat voor de rest van het wezens leven. Anders moet je er niet aan beginnen.

loco 26-09-2009 22:21

Quote:

Originally Posted by kobesen (Bericht 239391)
Ik geloof dat dit helemaal aan de reden van herplaatsing ligt. Sommige mensen doen hun hond weg alsof het gebruiksvoorwerpen zijn.
.

Ohw, en hoe noem je dan een hond die door een fokker word herplaatst ;-) ??
Want als we het over gebruiken gaan hebben :evil:.

kobesen 26-09-2009 22:26

Quote:

Originally Posted by loco (Bericht 239393)
Ohw, en hoe noem je dan een hond die door een fokker word herplaatst ;-) ??
Want als we het over gebruiken gaan hebben :evil:.

precies hetzelfde. Een gebruiksvoorwerp.

loco 26-09-2009 22:33

Ik bedoel maar ;-).

Xhrista 26-09-2009 23:08

Quote:

Originally Posted by kobesen (Bericht 239391)
Ik heb nog niemand zijn kind op een herplaatsingslijst zien zetten of in een asiel zien stoppen.
Een levend wezen is een levend wezen. Of het nu een hond, een kind, een kat of een parkiet is.
.

Weet je hoeveel kinderen er bij jeugdzorg zitten? Of erger nog op straat leven,zelfs hier in nederland ?
Echt er zijn mensen die kinderen bijna net zo snel kwijtraken als dat ze deze baren,triest genoeg.
Misschien beetje meer om je heen kijken voor je dit zegt.Een hond is al snel tevreden met een warme plek,aandacht en eten.Die overleven die herplaatsingen wel,kinderen houden daar trauma's aan over.

Merk bij de Saarloos ook dat mensen moeite hebben met herplaatsers door omstandigheden ,op fora te zetten,juist door te felle reacties van mensen die niet weten wat er precies aan de hand is.Waarschijnlijk ook de reden geweest,dat Anubis vorig jaar in asiel is beland.

Gr. Christa

kobesen 30-09-2009 19:28

Quote:

Originally Posted by Xhrista (Bericht 239397)
Weet je hoeveel kinderen er bij jeugdzorg zitten? Of erger nog op straat leven,zelfs hier in nederland ?
Echt er zijn mensen die kinderen bijna net zo snel kwijtraken als dat ze deze baren,triest genoeg.
Misschien beetje meer om je heen kijken voor je dit zegt.Een hond is al snel tevreden met een warme plek,aandacht en eten.Die overleven die herplaatsingen wel,kinderen houden daar trauma's aan over.

Merk bij de Saarloos ook dat mensen moeite hebben met herplaatsers door omstandigheden ,op fora te zetten,juist door te felle reacties van mensen die niet weten wat er precies aan de hand is.Waarschijnlijk ook de reden geweest,dat Anubis vorig jaar in asiel is beland.

Gr. Christa

Heb je idd gelijk in.

loco 24-03-2010 12:53

:WTF ????????
http://www.wolfhond.org/

:? :? :?

jmvdwiel 24-03-2010 15:47

inderdaad byzonder:confused2

loco 24-03-2010 23:11

Quote:

Originally Posted by jmvdwiel (Bericht 289699)
inderdaad byzonder:confused2

Offe misschien, .......................FC KNUDDE :mrgreen: ???

Azazel 09-08-2010 13:48

Clubmatch 2010 NVTW

Nu Corrie geen voorzitter meer is, hoop ik dat bepaalde mensen uit het begin van dit topic hun woorden in daden om gaan zetten. ;)

De komende Clubmatch kan namelijk niet druk genoeg bezocht worden.

Inschrijven kan nog tot 20 Augustus. ;-)

Groetjes,
Barry

wolfwoman-stefanie 09-08-2010 17:11

Ik had gehoopt dat het nu een keer op zondag zou zijn...:(

Ieder jaar heb ik de 2e zaterdag in sept. andere verplichtingen !

Ik denk dat dat voor meerdere leden gunstiger zou zijn.
Alle (sport)clubs e.d. zijn om deze tijd weer begonnen !

jmvdwiel 09-08-2010 21:42

tsja... het is maar wat je belangrijk vindt ;) , ik heb ook gezegd dat ze of de dienst alleen mogen doen of de dienst maar moesten ruilen :)

Je snapt natuurlijk wel wat er is gebeurd ..... dienst geruild :(

oh en het is weer een mooie gelegenheid om nog wat bloed op te laten slaan van je tsjech, leden krijgen nml best leuke kortingen :cool:

kobesen 10-08-2010 14:27

Oh ik kom absoluut niet. Ben helemaal klaar met dat wolfhonden wereldje. Dan erbij, mijn honden worden gelukkiger van een lekkere lange wandeling dan een drukke en stresserige clubmatch. 8)
Ik kies voor de wandeling dan. Geen geroddel en geen gezeik. Heerlijk rustig.
"of ben ik nu aan het spammen??" (zie topic stefanie.):shock:

groetjes Kim

IsisChamook 10-08-2010 18:23

1 Attachment(s)
Nou, wij kijken ernaar uit om te komen!
Tot op de clubmatch!

Arnolda 11-08-2010 11:57

En wij zijn er ook!!!!

loco 13-08-2010 12:48

Quote:

Originally Posted by kobesen (Bericht 319147)
Oh ik kom absoluut niet. Ben helemaal klaar met dat wolfhonden wereldje. Dan erbij, mijn honden worden gelukkiger van een lekkere lange wandeling dan een drukke en stresserige clubmatch. 8)
groetjes Kim

@Kim,
Offe, misschien is het weer eens tijd voor een "Wolfdogtrofee" :rock_3 !!
http://www.wolfdog.org/forum/showthread.php?t=8044

Azazel 13-08-2010 16:43

Quote:

Originally Posted by loco (Bericht 319428)
@Kim,
Offe, misschien is het weer eens tijd voor een "Wolfdogtrofee" :rock_3 !!
http://www.wolfdog.org/forum/showthread.php?t=8044

Jah.. nu deze jonguh invalide is durf je wel... :roll:

loco 14-08-2010 10:46

Quote:

Originally Posted by Azazel (Bericht 319445)
Jah.. nu deze jonguh invalide is durf je wel... :roll:

Ga met jouw altijd de strijd aan ;-), maar vind het wel erg zwak dat je nu al een excuus zoekt om niet mee te doen :rock_3.

Azazel 14-08-2010 11:02

Quote:

Originally Posted by loco (Bericht 319473)
Ga met jouw altijd de strijd aan ;-), maar vind het wel erg zwak dat je nu al een excuus zoekt om niet mee te doen :rock_3.

Ja.. zo ben ik nu eenmaal.. haha

loco 14-08-2010 11:25

ihhi ik heb in de wandelgangen al iets gehoord over je been ;-).
Maareh, wat heb je gedaan om zo een blessure op te lopen :( ??

Azazel 15-08-2010 12:51

Quote:

Originally Posted by loco (Bericht 319480)
ihhi ik heb in de wandelgangen al iets gehoord over je been ;-).
Maareh, wat heb je gedaan om zo een blessure op te lopen :( ??

Ge-voetbald.. en zit me sinds half Juni thuis te vervelen..
Dus ik d8 .. kom hier weer eens de boel op stelten zetten.

Maar er valt niet zoveel te rellen... zelfs Kim hapt niet meer.. ;)

Gr,
Barry

annomon 15-08-2010 16:34

Quote:

Originally Posted by kobesen (Bericht 319147)
"of ben ik nu aan het spammen??" (zie topic stefanie.):shock:

groetjes Kim

... amen ! 8)

All times are GMT +2. The time now is 21:54.