Wolfdog.org forum

Wolfdog.org forum (http://www.wolfdog.org/forum/index.php)
-   Wolfhonden: Saarloos (http://www.wolfdog.org/forum/forumdisplay.php?f=107)
-   -   nieuwe pup (http://www.wolfdog.org/forum/showthread.php?t=5429)

Kai 02-03-2007 19:04

nieuwe pup
 
hallo wij zijn johan en gerda hebben een csw
sinds 4 week het is een reu
hiervoor hadden we een saarloos
die is 12 jaar geworden zij had leverkanker
we wonen in oudeschip het noordelijkse porpje van nederland
hij komt uit belgie achel foto volgt nog
gr. johan en gerda

Koos 02-03-2007 19:09

Hallo,

Hebben jullie dan werkelijk een TW of is het een kruising tussen een TW en een Witte Herder.

Daar heeft Sten er ook een van.

Heb je er amders dan ook papieren bij?

Maar in ieder geval welkom op het forum en geniet maar van je pup,

groetjes,

Letty

Azazel 02-03-2007 20:08

Hoi johan en gerda

Welkom op het forum en nog bedankt voor je berichtje in mijn gastenboek.
Heel veel plezier hier.

Groetjes,

Barry

SenE 02-03-2007 20:11

Ook vanuit het noorden des lands welkom op het forum veel lees en schrijf plezier. En uiteraard heel veel plezier met jullie pup! Hoe heet ie?? We wachten met spanning jullie verhalen en belevenissen af (en uiteraard de foto)

Sandra & Edwin
Tuff en Tuscani

loco 02-03-2007 20:13

Hai jullie daar in het hoge noorden.

Van harte gefeliciteerd met jullie nieuwe pup.
En heel veel plezier met jullie nieuwe aanwinst.

Groetjes Martine :)

wolfwoman-stefanie 02-03-2007 20:40

Hallo Johan en Gerda
ik heb jullie al geluk gewenst met jullie pup via de mail,
maar ook VAN HARTE WELKOM op het forum :wink:

(tis toch nog gelukt om je aan te melden !! :klatsch )

mijke 02-03-2007 21:19

Hoi Johan en Gerda,

Welkom op het forum! :mrgreen: (Ik ben blij dat het me gelukt is om jullie instellingen weer goed te krijgen, zodat je nu toch eindelijk op het forum kunt mee praten in plaats van alleen maar lezen! :D )

En dus nogmaals gefeliciteerd met de komst van jullie pup Kai! :cake
Geniet maar lekker van dat kleine ondernemende monster, want voordat je het weet is hij groot!

En tenslotte even voor alle alleen mee-lezers:
Als je ook problemen hebt met inloggen/registreren stuur dan even een mailtje naar [email protected] of [email protected]
Dan zoek ik het even voor je uit en zal het proberen op te lossen. En hopenlijk kun je dan net als Johan en Gerda ook gewoon meepraten/reageren op topics

groeten
Mijke

Kai 02-03-2007 21:35

Re: nieuwe pup
 
Quote:

Originally Posted by Kai
hallo wij zijn johan en gerda hebben een csw
sinds 4 week het is een reu
hiervoor hadden we een saarloos
die is 12 jaar geworden zij had leverkanker
we wonen in oudeschip het noordelijkse dorpje van nederland
hij komt uit belgie achel foto volgt nog
gr. johan en gerda

hier onder de foto's

http://i159.photobucket.com/albums/t.../07120018a.jpg
http://i159.photobucket.com/albums/t.../07120009a.jpg
http://i159.photobucket.com/albums/t.../07120024a.jpg
http://i159.photobucket.com/albums/t.../07120021a.jpg

mijke 02-03-2007 21:56

Leuk dat het gelukt is om de foto's te plaatsen!

En wat een lekker nieuwsgierig en atent liefie!

Hij is trouwens wel veel donkerder dan zijn broer Wilson, was dat in het begin ook al?

SenE 02-03-2007 22:40

Wat een schatje :love

Patty33 03-03-2007 09:11

Wat een heerlijke bengel! :D

Proficitiat en welkom hier op het forum!

Groetjes,
Patty

casa lupo 03-03-2007 13:49

Hoi,

wat een schatje zeg en eh ik vind 'r heel erg lijken op onze pup alleen dat is een kruising witte herder husky .... :lol:

http://i65.photobucket.com/albums/h2...lupo/lupa2.jpg

http://i65.photobucket.com/albums/h2...upo/lupa-1.jpg

casa lupo 03-03-2007 14:06

:oops: sorry zie dat het een hij is vind 'm dus erg lijken op onze pup ..... :D

Sten 04-03-2007 18:20

Haha grappig en leuk om te zien! Deze is idd een stuk donkerder. Mr. Wilson is een stukje lichter. Maar het lijkt nu wel alsof ze per dag veranderen.. Krijgt in een keer een iets donkerdere vacht en ook op zijn koppie begint de bruine kleur door te komen. We wachten in spanning af! Veel succes met de kleine!

Kai 04-03-2007 22:50

Quote:

Originally Posted by Sten
Haha grappig en leuk om te zien! Deze is idd een stuk donkerder. Mr. Wilson is een stukje lichter. Maar het lijkt nu wel alsof ze per dag veranderen.. Krijgt in een keer een iets donkerdere vacht en ook op zijn koppie begint de bruine kleur door te komen. We wachten in spanning af! Veel succes met de kleine!

he sten leuk je te horen
ja ze veranderen per dag, kai wordt wat lichter
maar niet veel hij is nu haast zindelijk
en wordt al waaks.
zijn nu twee keer naar de honde school geweest,
en gaat woensdag naar de tweede stap
hoop gauw weer van je te horen
groetjes johan en gerda

Smokey 04-03-2007 22:56

Re: nieuwe pup
 
Quote:

Originally Posted by Kai
hallo wij zijn johan en gerda hebben een csw
sinds 4 week het is een reu
hiervoor hadden we een saarloos
die is 12 jaar geworden zij had leverkanker
we wonen in oudeschip het noordelijkse porpje van nederland
hij komt uit belgie achel foto volgt nog
gr. johan en gerda

Welkom ook van hier,gefeliciteerd met jullie pup :wink:
Wat een liefie om te zien.

Maar ik ben toch wat nieuwsgierig waarom kiezen jullie bewust voor een kruising?
Lijkt mij dat de hond dan toch een ander karakter krijgt dan het ras wat je denkt dat het is?
Valt me de laatste tijd gewoon op,ook met de Saar wordt Tsjech ingefokt,denken mensen we krijgen een Saar en valt de hond tegen omdat het toch wel wat feller is,dus is het gelijk een moeilijke hond.
Is het een bewuste keuze omdat de Tsjech toch feller is en remt dan de witte herder dit af?
Of omdat het goedkoper is en je geen stamboom wilt?
Is het om andere kleuren te krijgen,meer wit erin?
Ik snap gewoon niet goed waarom er nu zoveel met andere rassen wordt gekruist?
Misschien weet iemand hier wat meer van?

Smokey 04-03-2007 22:59

Oja en dit is onze pup,ze had vandaag haar bokkepruik op :wink:

http://www.fotohits.nl/fotoalbum/alb...bokkepruik.jpg

Kai 06-03-2007 20:57

Re: nieuwe pup
 
Quote:

Originally Posted by Smokey
Quote:

Originally Posted by Kai
hallo wij zijn johan en gerda hebben een csw
sinds 4 week het is een reu
hiervoor hadden we een saarloos
die is 12 jaar geworden zij had leverkanker
we wonen in oudeschip het noordelijkse porpje van nederland
hij komt uit belgie achel foto volgt nog
gr. johan en gerda

Welkom ook van hier,gefeliciteerd met jullie pup :wink:
Wat een liefie om te zien.

Maar ik ben toch wat nieuwsgierig waarom kiezen jullie bewust voor een kruising?
Lijkt mij dat de hond dan toch een ander karakter krijgt dan het ras wat je denkt dat het is?
Valt me de laatste tijd gewoon op,ook met de Saar wordt Tsjech ingefokt,denken mensen we krijgen een Saar en valt de hond tegen omdat het toch wel wat feller is,dus is het gelijk een moeilijke hond.
Is het een bewuste keuze omdat de Tsjech toch feller is en remt dan de witte herder dit af?
Of omdat het goedkoper is en je geen stamboom wilt?
Is het om andere kleuren te krijgen,meer wit erin?
Ik snap gewoon niet goed waarom er nu zoveel met andere rassen wordt gekruist?
Misschien weet iemand hier wat meer van?

hallo wilma om je een antwoord te geven, is voor ons niet zo moeilijk het was in een opwelling.
we hadden onze saarloos in moeten laten slapen
nadat we meerdere keren bij de dierenarts waren geweest
en niets hielp en het aleen maar slechter werd,
hebben we zamen besloten dat het beter was om er een einde aan te maken.
dus als je dat al een keer mee hebt gemaakt weet je genoeg.
we waren al voor die tijd aan het kijken voor een pupie
voor onze dochter[ is er ook gekomen jac russel]
toen kwamen we dit ras tegen en waren we verkocht
zodoende hebben we deze pup gekocht.

groetjes johan en gerda

Kai 06-03-2007 21:11

Re: nieuwe pup
 
Quote:

Originally Posted by Kai
Quote:

Originally Posted by Smokey
Quote:

Originally Posted by Kai
hallo wij zijn johan en gerda hebben een csw
sinds 4 week het is een reu
hiervoor hadden we een saarloos
die is 12 jaar geworden zij had leverkanker
we wonen in oudeschip het noordelijkse porpje van nederland
hij komt uit belgie achel foto volgt nog
gr. johan en gerda

Welkom ook van hier,gefeliciteerd met jullie pup :wink:
Wat een liefie om te zien.

Maar ik ben toch wat nieuwsgierig waarom kiezen jullie bewust voor een kruising?
Lijkt mij dat de hond dan toch een ander karakter krijgt dan het ras wat je denkt dat het is?
Valt me de laatste tijd gewoon op,ook met de Saar wordt Tsjech ingefokt,denken mensen we krijgen een Saar en valt de hond tegen omdat het toch wel wat feller is,dus is het gelijk een moeilijke hond.
Is het een bewuste keuze omdat de Tsjech toch feller is en remt dan de witte herder dit af?
Of omdat het goedkoper is en je geen stamboom wilt?
Is het om andere kleuren te krijgen,meer wit erin?
Ik snap gewoon niet goed waarom er nu zoveel met andere rassen wordt gekruist?
Misschien weet iemand hier wat meer van?

hallo wilma om je een antwoord te geven, is voor ons niet zo moeilijk het was in een opwelling.
we hadden onze saarloos in moeten laten slapen
nadat we meerdere keren bij de dierenarts waren geweest
en niets hielp en het aleen maar slechter werd,
hebben we zamen besloten dat het beter was om er een einde aan te maken.
dus als je dat al een keer mee hebt gemaakt weet je genoeg.
we waren al voor die tijd aan het kijken voor een pupie
voor onze dochter[ is er ook gekomen jac russel]
toen kwamen we dit ras tegen en waren we verkocht
zodoende hebben we deze pup gekocht.

groetjes johan en gerda

sorry nest

Excalibur-Sauvignon 06-03-2007 22:51

Leuke pup zeg.
Wil niet vervelend overkomen maar het is dus geen Tjech maar een kruising?

wolfwoman-stefanie 07-03-2007 09:54

Het is een pup uit de combinatie Witte Herder x Tsjech
en een broertje van het pupje van Sten, zie:
http://www.wolfdog.org/php/index.php...831&highlight=

Sten 07-03-2007 17:46

Dag mensen,

wij waren persoonlijk niet op zoek naar een kruising tsjech. We waren gewoon op zoek naar een leuke huisgenoot erbij, die goed bij ons zou passen. We hebben met meerdere mensen contact gehad en uiteindelijk kwamen we met dat nestje in aanraking. Het was voor ons dichtbij dus algauw werd een afspraak gemaakt om te komen kijken. En zodoende waren we meteen verkocht. :D Dat het een kruising is boeit ons eerlijk gezegd niet zo heel veel. Shows lopen is niks voor mij, actief bezig zijn met de honden weer wel.. en dat gaat nu nog steeds hartstikke prima. Ik zeg altijd maar zo, zolang die maar gezond is :D , toch..

Azazel 07-03-2007 23:37

Hoi Sten,

Je hebt helemaal gelijk.
Er is niets mis met kruisingen en dit kunnen hele leuke en lieve honden zijn. Ik wens je dan ook heel veel plezier met je hond en hoor graag hoe het je vergaat met de opvoeding.

Groetjes,

Barry

Smokey 08-03-2007 10:21

Tuurlijk zijn we benieuwd naar de streken van de pups :wink:
Zijn alleen wat dingetjes die ik me afvroeg.
Johan en Gerda,wat erg om je hond zo te moeten afgeven.
Veel plezier met jullie pup.

monique 10-03-2007 20:54

Hoi allemaal,

Ik heb ook een pup van Cheyenne, een teefje en ze heet Chinook. Leuk om te lezen over haar broertjes. Wilson was toch het laatste pupje (en de kleinste) Chinook en Wilson waren de laatste die weggingen.. Het maakt mij niet uit dat het geen pure TSW is, heb mezelf getrakteerd op een prachtige pup waarmee ik heel lang kan sporten en wandelen. Ze leeft samen met een gehandicapte reu , ook een kruising,van 8 jaar (3 poten) waar ze trouwens veel respect voor heeft. Ze groeit ook op met onze tamme vlaamse reus. Hoop dat ik binnenkort een foto kan sturen. Verder lees ik met plezier alle in`s en out`s op de site.
groet, Monique

SenE 10-03-2007 21:23

Hoi Monique welkom hier op het forum en ook jij gefeliciteerd met je pup :D Dat is zo een leuke familie reunie.

Straks met zijn allen maar een keer mee met een wandeling, kunnen we ze bij elkaar zien en kijken of ze als ze ouder worden nog op elkaar lijken of dat er verschillen in komen ten aan zien van de ouders (de 2 verschillende rassen).

Succes met je pup en we hopen binnenkort foto's te zien :wink:

mijke 10-03-2007 22:36

Hoi Monique,

Fijn dat het nu toch gelukt is met inloggen!
En welkom dus op dit forum :D

Ik hoop je nog vaker op dit forum tegen te komen en wens je heel veel plezier met je pup!

En als het niet lukt met de foto's te plaatsen, geef gerust een seintje!

Groeten
mijke

alfha 11-03-2007 12:38

Quote:

Originally Posted by stefanie
Het is een pup uit de combinatie Witte Herder x Tsjech
en een broertje van het pupje van Sten, zie:
http://www.wolfdog.org/php/index.php...831&highlight=

Hoi
Wat ontzettend leuk! Wij hebben ook een pup van chayenne! Een teefje. En een zusje van jullie mannen! Zij groet op met een een witte herder teef van bijna 8 jaar. Ik hoop dat ik hier nog vaker iets lees over de broetjes en het zusje van alpha lijkt me ontzettend leuk. groetjes Fiona

Sten 11-03-2007 14:25

Haha, t moet nie veel gekker worden! K ben gister toevallig even met Wilson bij Cheyenne geweest. (de moeder). Geweldig om te zien hoe die twee elkaar begroetten. Vooral cheyenne was erg blij om die kleine weer eens te zien! Het is wel een ongelofelijke praatjesmaker. Die kleine is echt niet bang te krijgen.. Grote honden, kleine honden, ze vliegt overal op af.

De eerstvolgende wandeling probeer ik echt bij te zijn. Lijkt me hartstikke leuk. Hopelijk ergens in t gemoedelijke brabant :mrgreen:!

Iedereen veel plezier deze week, k vertrek voor een weekje naar de sneeuw met vrienden.

SenE 11-03-2007 21:27

Tjee dat is leuk wat een familie aangelegeheid hier Fiona en Alfha jullie uiteraard ook van harte welkom hier op het forum :wink:

mijke 12-03-2007 22:35

Het lijkt wel een nestreunie hier op het forum!
Iedereen die een hond geeft uit dit nest, dus van harte welkom hier!

En dit is het teefje van Monique:

Chinook

http://www.ursidaestee.wolfdog.org/v...isja%20079.jpg


http://www.ursidaestee.wolfdog.org/v...isja%20060.jpg[/b]

Liesbeth 13-03-2007 08:17

Mooi!
En wat heeft ze nog van die grote puppy-oren!
Die moet wel goed luisteren... kan niet anders :wink:
Alle pups hebben blijkbaar zo'n 'vleermuis-periode'... :D
Zo grappig!

Veel succes met de (al niet meer zo kleine) pups!

Liesbeth

kobesen 13-03-2007 09:29

Hoi Liesbeth,

die van mij had ook van die grote puppy-oren, maar luisteren homaar! :cheesy: :cheesy:

groetjes Kim

monique 13-03-2007 11:40

Hoi,

allereerst wil ik Mijke bedanken voor het plaatsen van de foto`s!
Chinook luistert wel aardig, alleen als er iets te (v)reten valt kan het in een kat-en-muis spel ontaarden...
Verder komt ze altijd bij mij liggen als ik cello speel, ook contrabas vindt ze heerlijk. Ik speel helemaal niet goed, maar op de een of andere manier vindt ze dit blijkbaar rustgevend. Dit geldt ook voor onze vlaamse reus. Het is een lieve en slimme hond met een geweldig karakter. Het lijkt me leuk om een keer mee te gaan met de wandeling, maar ze moet nog even wat groeien zodat ze de tocht vol kan houden.
groetjes Monique

alfha 13-03-2007 17:21

Ja alpha heeft inderdaad ook van die oren nog even en ze kan vliegen hahahaha.
Het lijkt mij ook wel leuk om mee tegaan met zo'n wandeling ook om de broertjes en het zusje van alpha weer te zien.
Alpha luisterd op zich ook wel, ze loopt alleen het liefst met de oudere hond van ons mee dus als we haar roepen komt alpha ook, heel makkelijk.....en als ze alleen is dan vind ze het al snel leuk er een spelletje van te maken :?

Patty33 14-03-2007 10:54

Hallo :D

Wat leuk, al die nieuwe puppies en daardoor eigenaren hier op het forum!
Welkom allemaal en veel plezier met jullie monstertjes!

Groetjes,
Patty

Kai 17-03-2007 12:28

Quote:

Originally Posted by monique
Hoi,

allereerst wil ik Mijke bedanken voor het plaatsen van de foto`s!
Chinook luistert wel aardig, alleen als er iets te (v)reten valt kan het in een kat-en-muis spel ontaarden...
Verder komt ze altijd bij mij liggen als ik cello speel, ook contrabas vindt ze heerlijk. Ik speel helemaal niet goed, maar op de een of andere manier vindt ze dit blijkbaar rustgevend. Dit geldt ook voor onze vlaamse reus. Het is een lieve en slimme hond met een geweldig karakter. Het lijkt me leuk om een keer mee te gaan met de wandeling, maar ze moet nog even wat groeien zodat ze de tocht vol kan houden.
groetjes Monique

he hallo dit is leuk alweer fam. mooie foto,s lijkt wel een beetje op kai en ja kai begint ook al aardig te luisteren ben ook op puppy cursus en heb deze week besloten om ook door te gaan naar gevorderen kai is nu ook al bijna zindelijk
groetjes johan en gerda oudeschip groningen

monique 17-03-2007 13:48

Hoi,

Mijn pup van 12 weken heeft last van uitslag (rode pukkels) en jeuk, op haar buik en onder 1 oksel. De dierenarts zei dat ze hoopt op een puppyexzeem. Anders moet over 2 weken een kweek gemaakt worden ivm puppymijt. Ik smeer haar nu 2 keer p.dag in met een homeopathische zalf. Heeft iemand ook zoiets meegemaakt met zijn of haar pup? Ze krijgt trouwens puppyvoer van Bento Kronen en straks stappen we over op puppyvoer van Eukanuba voor grote rassen.
groetjes Monique

Ron 17-03-2007 18:20

Quote:

Originally Posted by monique
Hoi,

Mijn pup van 12 weken heeft last van uitslag (rode pukkels) en jeuk, op haar buik en onder 1 oksel. De dierenarts zei dat ze hoopt op een puppyexzeem. Anders moet over 2 weken een kweek gemaakt worden ivm puppymijt. Ik smeer haar nu 2 keer p.dag in met een homeopathische zalf. Heeft iemand ook zoiets meegemaakt met zijn of haar pup? Ze krijgt trouwens puppyvoer van Bento Kronen en straks stappen we over op puppyvoer van Eukanuba voor grote rassen.
groetjes Monique

Van afstand altijd moeilijk, maar een voer kan dit ook makkelijk veroorzaken.
Overstappen op een voer zonder kleur en smaakstoffen is altijd te proberen( rustig af en opbouwen natuurlijk).
Hier zijn er meerdere van natuurlijk, maar Carocroc is er eentje van die ik zelf gebruik en met goed resultaat.
Maar het oordeel van de dierenarts is altijd het belangrijkste, daar wil ik niet tegen in gaan, die heeft het ook gezien en ervoor geleerd.
Maar als je pup/hond ergens allergisch voor is en je moet een voer bij de dierenarts gaan kopen dan betaal je meestal de hoofdprijs, dan is een alternatief vaak beter zelf te zoeken.
Vandaar mijn reactie.

Veel succes er verder mee.

gReetzz.. Ron

SenE 17-03-2007 21:45

Zoals hiervoor al gezegd is vanaf een afstand altijd moeilijk iets over te zeggen.
Wij hebben het 1 keer mee gemaakt bij een puppie van een ander, dit was helaas een puppie uit de handel en het bleek in dat geval te gaan om mijt heel erg vervelend want alle honden waar deze pup was geweest met een verminderde weerstand en vooral jonge en oudere honden kregen er last van en moesten door een dierenarts behandeld worden. :evil:

Ik hoop voor jullie dat dit niet het geval is bij jullie pup. We duimen dat het iets heel onschuldigs is en gewoon weer over gaat zonder medicatie en ander voer. :wink:

ps wij voeren Champ naar alle tevredenheid.

Kai 27-03-2007 12:54

plassen in de benz
 
hallo
weet mischien iemand of er wat te doen is aan het plassen
in de benz onze kai ook als hij naar buiten is geweest gaat hij zo in de benz en gaat plassen we doen hem dus niet in de benz
wij vinden dit heel apart is dat ook zo of vinden jullie dit een
normaal iets
hij meld zich al we l als hij een plasje moet doen
gr.johan en gerda oudeschip

Ron 27-03-2007 13:37

Hoe groot is de bench en hoe groot is de hond?
Als de bench te groot is dan gaat het effect van de bench weg.
Maar dit lijkt meer op een vorm van aandacht vragen.
maak het leuk als hij net de bench in gaat en geef een snoepje of zo, maar stop er gelijk mee als hij/zij gaat plassen.
Dan is het leuker om niet te plassen dan wel.

gReetzz.. Ron

Liesbeth 27-03-2007 15:17

Hallo,

ik had net hetzelfde probleem met Jennah. ik heb raad gevraagd aan een dierengedragstherapeut en hij hem eerst het hele geval beschreven. (Gaan wandelen, terug binnen, in de bench => plassen) Volgens hem was het te wijten aan het feit dat ik altijd meteen een proper dekentje in de bench legde (ik had er ongeveer 10 en elke dag een vat was, of zelfs 2, van jennah alleen!). Ik waste de dekentjes altijd maar en gebruikte ook steeds wasverzachter, zodat ze weer een lekker geurtje hadden. Nu zou het net door die wasverzachter zijn dat ze weer gaan plassen op het dekentje. Het ruikt vreemd voor hen en ze willen die geur niet in hun nest. Zijn tip was om geen wasverzachter meer te gebruiken, maar azijn in de plaats (neutraliseert de geuren). En ik moet zeggen, het werktte. (Ofwel was Jennah plots in de fase gekomen dat ze besloot om zindelijk te worden :mrgreen: Kan ook natuurlijk!)
Misschien helpt dit... en anders, veel succes ermee!

Of misschien dit nog: Yuccah wacht soms tot ik net kijk om een plasje te doen in haar bench, omdat ze weet dat ik dan direct naar haar kom gelopen en de bench open doe (om de boel proper te maken). Dat is dan weer een heel ander probleem natuurlijk :D Het gaat zelfs zo ver dat ze doet alsof ze plast :twisted: Maar ik trap er niet meer in nu... En ondertussen is ze trouwens zindelijk :wink:

Groetjes,

Liesbeth

Kai 27-03-2007 18:39

met azijn dat gaan we proberen dat middeltje werkt ook bij kippen die mekaar aanvallen.
heb er zelf niet aan gedacht

over groote van de benz ja die is groot maar er zitten ook twee in
namelijk ook nog een jack russel pup en die plast er niet in.
het wordt trouwens al een dikke bingel die zig niet wil onderwerp en hij probeert echt van zich af te bijten. we zullen gouw weer een nieuwe foto er op zetten .
groetjes johan en gerda oudeschip

Patty33 28-03-2007 20:42

Hallo :D

Goh..dat van die azijn wist ik ook niet; wat een handige tip!

Het zou zeker een vorm van aandacht vragen kunnen zijn en zeker een truc om proberen uit die bench te komen...was ik ook 'ingetrapt' :oops:

Echter omdat Kai zijn bench deelt met nog een hondje, zou het misschien ook markeer-gedrag kunnen zijn?

Groetjes,
Patty


All times are GMT +2. The time now is 23:38.

Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
(c) Wolfdog.org