![]() |
Quote:
|
Zo lang het niet onweert vind ik het wel best allemaal! :rock_3
Tuurlijk is lekker zonnetje en warm, weer veel leuker :) Maar nat en koud (alhoewel in boerkini iets minder ;-)) wordt je toch, dus regen maakt niet eens zo veel verschil!:) Bij dit soort trainingen is en blijft gewoon toch altijd beetje afzien, en 's maandags met vet spierpijn lopen!:lol: |
Maar na een lekker vet patatje, komt het toch bij de meesten wel weer goed?
Bij wie komt dat spierpijn verhaal nu echt vandaan???? |
Quote:
|
Quote:
Het is voor mij ook een raadsel????????????? :lol: |
hehe... zal Annie wel zijn geweest, die lag er laatst zo stijfjes bij.. :twisted:
|
:rofl3:roflmao,die kon zelf's niet meer lopen.
|
Quote:
|
En dan nog al die lijm :laugh2_2
|
:roflmao:laugh2_2,dus het is toch duidelijk Annie Rexie.
Waar dat spierpijn verhaal vandaan komt :lol:. Ik mag hope dat Elise blij is met dit antwoord :twisted:. |
Ik vrees dat mijn cursus sportmassage bij Annie niet meer werkt :twisted:
|
En dat vertel je me nu pas :shock:,dat je zo een curses heb gedaan!!!
|
Ik moest eerst zeker weten wie er spierpijn hadden, maar het bleek Annie te zijn:lol:. Die heeft geen baat meer bij een massage, *lol*
|
Het is maar goed dat Annie niet mee leest op dit forum :twisted:.
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Tijdens de lunch,is ze ook al zo erg op der zelf en komt er ook niet gezellie bij zitte :|. Blijft liever half in het water ligge :stupid. Maar ja,wat kan je der van zegge??? Het is toch aanhang van Mijke :roflmao:roflmao. |
Annie zal zich vast minder eenzaam voelen als er nog een Annie bij komt, kunnen de honden ook extra oefenen om conditie op te bouwen :lol:
|
Quote:
|
Nee, Nomad wel dan? Yara is 's avonds nog mee geweest voor een forse wandeling op de Veluwe. Zoals gewoonlijk was ze weer helemaal blij en ging uit haar dak met al die wildsporen :cheesy:.
|
All times are GMT +2. The time now is 13:03. |