![]() |
Quote:
En aangezien jij de enige bent met onderzeeboot-ervaring van de groep, denk ik dat jij het voor mag doen :lol: |
Gisteren moesten we in Kölhorn zijn,homebase van het bootje.
Dus de doggies ook in de auto,die konden dan meteen ff zwemmen. Nou wou Meneer er niet in :roll:,nou kunnen ze er ook niet echt makkelijk in lopen ,de kant is ff hoger en zijn ze van de kant af ,staan ze meteen tot hun liezen in het water. Maar als je schansspringen kan vanaf de boot,is dat toch appeltje eitje. En hij heeft er vorig jaar ook gezwommen :roll:,dus hij had eigenlijk niet echt zo een zin :|. Dan maar met het apporteerblok ,doet ie niet op het droge maar in het water gaat ie er nog wel eens voor 8). En de wetenschap dat Ika hem ook kan halen voor me,is het risico een stukkie kleiner dat ik hem dan kwijt ben, of er zelf in moet . Dus geef dat ding een gooi,en valt met een grote plons in het water. Tsja,en dan is het toch echt een stuk intressanter om het water in te gaan,dus met een grote jump in een keer in het water 8). En het blok ophalen,en weer geheel na de kant met het belachelijke in de hemel prijzen van het baasie natuurlijk dat het zo een knappe gozert is. (Mwa, als ie dat toch zo op het droge deed 8),dan was het toch echt een WERKHOND 8).) Nou moet je ook niet het lot tarten,dus na 3 x halverwege het kanaal het blok opgehaald te hebben vond ik het wel mooi :rock_3. Heb het blok in de auto gelegt,en een pond worst in me hond gestopt ;-). En toen de doggies ff gaan droog lopen komen we halverwege de dijk,een groot gat in het riet tegen (riet is daar een metertje of 6 dik) Ga ff kijken, ik kan hier ook zelf het water in. En als de hondjes niet mee het water in gaan,kunnen ze hier op de dijk geen kwaad ;-). Dus ik vandaag bikini aan,hondjes in de auto. Richting het kanaal,en ff lekker zwemmen . Daar aan gekomen,Ika eerst achter het balletje aan . Dus kon ik rustig door komen 8),zonder een doggie wat ff achter me in het water jumpt . Tegen Nomad kan ik gelukkig nog zegge,dat ie ff moet wachten . Dus ik doe nog ff dat losgebroken riet aan de kant schuiven,zo dat ik er rustig in kan zonder krassen. Nou is het water in het hele kanaal,aan de kant op zijn diepst ongeveer heup hoogte dus kan je rustig door komen. Dus ik het water in,in ene werkelijk koppie onder :shake. En dat is zo *&&^$^^&*& verschrikkelijk walgelijk koud :motz!!!!!!!!!!!!!! zonder boerkini, dat ik echt 3 minuten naar adem heb lopen happe :Eyecrazy. Om ook maar weer een beetje bij te kunnen komen van dat koude water :roll:. Is het vanwege dat dikke **&^$%^ riet daar,gewoon niet aan de kant te staan :evil:. Ja op je tenen,kan je nog net je kop boven water houden. ( dit laatste is onder bedreiging op geschreven :evil:,want ik mocht van Mams niet alleen van Mijke vertelle,als het me zelf zonder boerkini gebeurt. En had ik het niet geschreve,had me Mams het wel ff vermeld :evil:) Maar afgezien van het *^&$%%$* doorkomen,heb ik heerlijk met de doggies gezwommen ;-). En liggen die hier momenteel,lekker KO. Zo nou zijn jullie weer helemaal bij,van mijn zwempartij :|. Groette Martine. |
Quote:
|
so funny... ik lees nu al een paar keer de naam Kim in combinatie met het woord: beppen... Maar de enige 2 die aan het beppen zijn, zijn jullie twee..hahaha...
Maar misschien moet ik me er niet mee bemoeien... zal wel vrouwenlogica zijn dat ik niet begrijp.. Whoehaaa!! :twisted: |
Dat klopt Barry, want heb jij ons HOREN beppen;-)??????
|
Gelukkig niet zeg... zou er spontaan een gehoorbeschadiging van krijgen. hahahaha.. ;-) Maar ik zal het kippengaas alvast in de auto gooien, want zaterdag komt er waarschijnlijk wel geluid aan te pas. :twisted:
|
Ja, het "gekakel" van jou Mechelaar in ieder geval *lol*, maar ik denk niet dat kippengaas voldoende zal zijn. Oordopjes werken ook!:roll:
|
Of peterselie zoals in Astrix en Obelix.. *lol*
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
...volgens mij was het Bert met die banaan in z'n oor.. *lol*
|
Quote:
|
Bert en Ernie :shock: ???????
:roll: Het niveau van het topic gaat nu wel erg snel omlaag :evil_lol. |
Quote:
En het is nog niet eens Vrijdag... kun je nagaan..;-) |
Nou ja, de baas gaat op zijn/haar hond lijken, dus is er nog hoop :). Alleen in mijn geval...... Laat ik maar zeggen dat ze nog steeds prettig gestoord is:lol:.
|
Quote:
|
Quote:
Maar afgelopen zaterdag is de zomer begonnen hoor ,dus hebbe we alleen nog maar een MOOI ZOMERWEERTJE 8) . |
komende zaterdag: 15% kans op zon, 55% kans op regen, 0,5 mm regen en windkracht 3.. hahaha. :twisted:
Word een heerlijk weertje zaterdag....;-) |
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 16:31. |