![]() |
Het eindelijk :roll:,WEEKEND is 8)!!!!!!!!!!!!!!!!!
:happy :happy :happy :happy :happy -Prettig Weekend, allemaal!!!! |
Je gaat zeker heel veel leuke dingen doen met de doggy's ;-)?
Ook een prettig weekend iedereen! |
*vandaag dan eindelijk het officiële C.A.C.I.B. binnen is gekomen
*Yara dat had behaald op de tentoonstelling in 2007 te Rotjeknor |
Quote:
|
Quote:
-Echt het hele weekend op de club ;-). |
* voor mij pas volgende weekend "doggyweekend" is
* ik helaas :evil: andere verplichtingen heb * hoop dat dit weekend snel voorbij gaat 8) |
Quote:
-Zaterdag ff speuren, en zondag waterballet :thumbs. Groette Martine. |
- het weer weekend IS!! Whoehaaaaa!!!
- we zondag weer nat gaan worden..... :twisted: - ik benieuwd ben of ze die heli nu geregeld hebben. |
Quote:
|
-Doeska in de vakantie loops is geworden:wolf
-Igor zich tot gisteren rustig heeft gehouden -hij zich nu erg druk maakt en erg veel piept :scream_3 -ik er erg nerveus van wordt :nervous -het vandaag dag 14 is dat Doeska loops is -ik mij erg verheug op volgende week, omdat ik dan hoop dat Igor weer 'normaal' gaat doen :chaos -Doeska mij vannacht gedwongen heeft om beneden op een luchtbedje te laten slapen :sleeping -ik voor Doeska maar een oppas geregeld heb voor als ik mijn uitlaatronde doe -ik nu eigenlijk alweer aan vakantie toe ben! :confused: -Drenthe een erg mooie provincie is, dus daar wil ik wel weer heen -ik iedereen een beter weekend wens, dan die van mij, als Igor zo het hele weekend doorgaat! :fingers1 -ik een beetje ben begonnen om met Igor te gaan fietsen en het hopelijk ook door kan zetten. -Igor nl. fietsers niet leuk vindt en er voor vlucht! :bolt Zeker als ze op hem af komen rijden - ik dus af en toe stevig op mijn fietsie moet zitten -ik nu wel weer voorlopig genoeg gebabbeld heb :talker :hand |
-Ik Jolanda heel veel sterkte wens voor de komende tijd ;).
|
Wij Monique en Gerard heel blij zijn dat Mizar eindelijk bij ons thuis is.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-ONWFECL6.jpg Lupo zijn plaatsje op de bank nu moet delen. Gerard |
:smileyb:smileyb:smileyb
En Lupo hier echt geen moeite mee heeft 8). Heel veel plezier met je pup ;). |
- Ik Gerard en Monique het allerbeste toewens met hun nieuwe aanwinst Mizar.
- Lupo en Mizar een prima stel zijn als ik de foto bekijk.:) - ik benieuwd ben hoe snel de bank zal sneuvelen. - we er misschien een poll voor kunnen maken :twisted: |
ik jolanda nog heel veel sterkte wens de komende tijd:)
mijn TsW teef pas dekrijp wordt na 21 dagen! :rock_3 ik mizar echt een scheetje vind en Gerard en Monique veel plezier en vooral veel genieten wens! |
Ik zaterdag weer lekker ziek was
mijn honden dus ook de hele dag niks hebben gedaan ze zich netjes hebben gedragen bij het niks doen en slapen we vandaag 2 x in het bos zijn geweest ik bij de eerste wandeling bibber benen had en niet ver het bos in ben geweest. Barry bij de eerste wandeling voor "hé een wolfhond die kan blaffen"werd uit gemaakt diezelfde mevrouw dacht dat Barry een saarloos was Ik niet goed wist of haar hond een saarloos of een tsjech was :) (was een saarloos) Barry diezelfde mevrouw ook nog even en dikke lebber wilde geven op ooghoogte Barry heel goed is met buitenlandse mensen/honden Barry bij de 2e wandeling zowel met andere menselijke buitenlanders en met hondse buitenlanders heeft geintegreerd. Barry de bal niet kapot wilde bijten en lief met de voetbal spelende opgeschoten jeugd heeft gespeeld. Hij maar een klein beetje heeft geprobeerd om aan de haren van het zittende meisje te trekken en niet eens heeft geprobeerd om haar een dikke zoen te geven. Barry nu aan het proberen is om het bot af te pakken van mijn oude hondje door in zijn oor te jengelen en te blaffen. dat dit lekker niet gaat lukken Negeren van Barry niet altijd mogelijk is :)8) Wij morgen weer lekker moeten werken.... weekenden veel te kort zijn:lol: |
*dit ook een goed idee is voor de ondernemende Tsjechen onder ons
http://www.nu.nl/news/1661282/50/Kat...gle_Earth.html |
Het eindelijk :roll:,WEEKEND is 8)!!!!!!!!!!!!!!!!!
:happy :happy :happy :happy :happy -Prettig Weekend, allemaal!!!! -Dat een werkweek wel erg lang kan duren :evil:. -Wij nu eindelijk 2 weken vakantie hebben :thumbs. -En wij zondag richting CZ rijden 8). -Daar 2 weken gaan genieten :cool:. -Ik nu maar eens me schone onderbroeken en tandenborstel bij elkaar ga zoeken :roll:. -Dit toch echt wel noodzakelijk is. -Aangezien ik nog echt nix heb gepakt :roll:. Groette Martine. |
- Wij afgelopen weekend weer een evenement hadden met Langenort
- wij ons best doen om iets mooi neer te zetten - Iedereen het ook wel leuk vind - maar dat de aandacht toch naar iemand ander gaat? - een klein ondeugend tjechje die de aandacht wel leuk vind? - Ze hooghartig alle "psst"'s, "hondje"'s ect negeert, maar het wel heel leuk vind? - zodra we haar wat verder van publiek zetten ze protesteerd? - Iedereen haar wou aaien - iedereen wou weten of het een echte wolf was :rock_3 - een enkeling vroeg of het een wolfhond was :) - sommige haar een husky noemden :evil: - er heel veel foto's van haar gemaakt zijn:p - ik niet eens rustig met de hondjes kon gaan lopen? http://hansluijtfotografie.web-log.n...1/snah1557.jpg - ik het stiekem wel leuk vind dat Anuki zo veel aandacht trekt 8) |
- Het weer eens tijd word voor dit Topic :|.
- Mijn Lap gecrasht is :evil:. - Dit gelukkig nog in de garantieperiode viel 8). - Hij mogge word opgehaald. - Ik dan dus 10 dagen zonder comp zit :cry:. - Dit toch echt afkick verschijnselen veroorzaakt :errr. - Mijn Mams hier gelukkig het juiste medicijn tegen had 8). _ Ik nu thuis op haar lappy zit te tikke :gent. - Ik het toch wel ERRUG tref met zo een Mam's :tard. - Nomad zijn poot erg goed gaat 8). - Nog een weekie en dan mogen we mogge richting Pozna :happy. - Dit voor nu wel weer genoeg is :roll:. Groette Martine. |
All times are GMT +2. The time now is 14:09. |