![]() |
@ Barry
Nou moet je niet tegen Kim vertelle,dat er een stop in de boot zit :rock_3. Groette Martine. |
bedankt.................zucht..............slik... .....
|
Quote:
Groetjeszsz, Elise |
Quote:
je mag wel wat van mijn pilletjes gebruiken, dan merk je er niets meer van!:errr |
Quote:
|
Quote:
|
Ik geloof dat met windkracht 7 zelfs een hele doos van die pilletjes bij mij niet helpen:oops:.
Tot zaterdag! |
Quote:
Tot zaterdag! |
Quote:
Vraag me toch echt af wat er spannend en leerzaam is, aan wachten tot een onweersbui weg is :twisted:. Groette Martine. |
Quote:
Groette Martine. |
Quote:
En spannend is een onweersbui altijd ;-) |
Quote:
|
Quote:
De reddingsbrigade gaat van het water af,als het onweerd. IHIHHHIHI heb ik van Mijke :lol:. En onweer spannend ??? Ja als ie boven je hoofd hangt wel :errr,maar als dat zo was zat ik echt als eerste in me auto ;-). Groette Martine. |
Quote:
Ze kan wel beppe,maar gelukkig voor ons wel gezellig beppe ;). Dus onderste boven hoeft van mij niet ;-). Maar we kunnen wel die stop bij de hand houden,mocht het te erg worden :evil_lol. Groette Martine. |
Quote:
|
Dat ligt er aan,hoe erg of het kan worden :shock:.
Anders word de boot onze redding :evil_lol. En hebbe we meteen een andere oefening erbij ;-). Onderzeeboot,opduiken :lol:. |
Aan die oefening was je de vorige keer toch al begonnen voordat wij er waren????:rock_3
|
Ja,dus kan jullie precies vertelle,hoe jullie het moeten doen :evil_lol.
|
Quote:
|
Quote:
Want we gaan natuurlijk niet alles lopen showen :roll:. |
All times are GMT +2. The time now is 10:59. |